Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Luke16

Forumowicz
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Luke16

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/28/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pabianice/Łódź/Okolice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Fiat SC 1.1/Punto II 1.2

Kontakt

  • GG
    8477756

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Luke16

    Humor

    Tablic na tico nie było Pomyśleli
  2. Tak jak w temacie dzisiaj odpaliłem autko jak codziennie i poszedłem zapalić fajka i dosypać do pieca... wracam wsiadam i widzę że unosi się dymek z nawiewów i śmierdzi spalonymi kablami nadpalonym plastikiem ... Zostawiłem dmuchawę w pozycji nr 2 ... Od paru dni coś mi na biegu nr 1 i 2 niekiedy na 3 piszczało jakby kończący się pasek od alternatora ... co ciekawsze potem jak poczułem ten smród dmuchawa działa normalnie na każdym biegu ... tylko cho***nie piszczy oprócz na biegu nr 4... Co się może z nią dziać ??
  3. najpierw czujnik temperatury od załączania wentylatora a potem sprawdź termostat u mnie po wymianie czujnika i termostatu problem zginął ... teraz muszę wymienić termostat w VB bo mam ogrzewanie jak w autosanie
  4. Dzisiaj przed chwilka właśnie kumpel połączył piny i wentylator ruszył... Czyli jednak czujnik .... Gdzie to można dokupić??
  5. Chyba będzie walnięty ten czujnik bo prąd kablami dochodzi... A co może być przyczyną że ogrzewanie ginie ??
  6. O problemie dowiedziałem się kiedy pojechałem do miasta kiedy temperatura skoczyła do 110 a wentylator ani drgnął ... jeżdżąc tutaj po okolicy czyli po wsiach cały czas mam ok. 80/85 stopni ... Gdy temperatura sięgnie ok. 95 stopni zaczyna dmuchać z nawiewów zimnym powietrzem...gdy spadnie poniżej znów jest gorące powietrze ... Wentylator na krótko się załącza czyli nie spalony jest.... dzisiaj go zagrzałem prawie do 110 stopni i wentylator nic a nic nie zareagował odkręciłem korek od zbiorniczka płynu chłodniczego i miałem istną fontanne ... Co padło ???
  7. Dzięki w takim razie zakupie silniczek i zdam relacje
  8. Wycieraczką w VA totalnie odwaliło i zatrzymują się elegancko na samej górze .... Przekaźnik z skrzynki bezpieczników wywaliłem o numerze 313 bodajże wiadomo zginęły czasowe wycieraczki i powracanie... ale kolega podjechał astrą F i podmieniliśmy i to samo było ... jak się zatrzymywały na samej górze tak się zatrzymywały takto robią pełny obrót i ju ale stają nie w tym miejscu co powinny... Co im wali??
  9. Sprawa dziwna ale wszystko stalo sie jasne padl aku i to chyba na amen bo nawet pod prostownikiem nie reaguje. Tylko nie rozumie tej rzeczy ze aku kupiony 2 lata temu 2 miechy po gwarancji i kaplica
  10. Zarowki, jutro sprawdze miernikiem... Ale wydaje mi sie ze problem lezy gdzies indziej bo przed wyciagnieciem starego licznika dzialalo podswietlanie. Zalozylem nowy jedna czesc licznika swieci plus mid zas obrotek nie swieci a raczej wydaje mi sie ze trochę cos tam sie podswietla ale to pewnie tamta zarowka to swiatlo daje. Wykluczyl bym tez bezpieczniki... Dodam ze po podlaczeniu starego licznika i wkreceniu zarowek dziala tylko podswietlenie licznika przebiegu. A przed wyciagnieciem bylo ok
  11. Kupiłem licznik od kolegi z forum i niestety po podłączeniu nie działa podświetlanie obrotomierza... mówie kit żarówka się spaliła zmieniłem ze starego gdzie podświetlanie działało i nadal nic... mówie powkręcam te pierdzielniki plastikowe z żarówkami i zobacze na starym liczniku czy działa a tam teraz wogóle.... Powiem tylko że licznik nie jest przykręcony ale to chyba nie w tym problem??? Źle żarówki powkładałem... już sam nie wiem.... Co może być nie tak??
  12. hosiek zgadza się max 300km miesięcznie... Co w tym dziwnego??
  13. Mihau to samo miałem napisać... Bo aż nie dowierzam w takie rodzynki Moja jest z 1997 i ma 250 tyś km (przy zakupie miała 221 tyś km) a była kupowana od pierwszego właściciela i się silnik posypał teraz i chyba wiem czemu... z prostego powodu... robie nią z 300 km miesięcznie ...
  14. Efekt zobaczymy jutro co powie mechanik ... rozmawialem z mechanikiem 2.0 8V powienien spokojnie podejść tylko sporo dłubania przy elektryce... Czekam teraz na rozebranie tego silnika... ogólnie myślę nad sprzedażą autka ... Bo ostatnio choruje na megane coupe żółtą ale napewno w mocniejszym silniku bo Vectra niestety nie jedzie ... Tak wogóle dzięki za wyjaśnienie czym różnia się te silniki Autko zrobione Okazało się że uszczelka była źle założona i bagatela mechanik odkręcił glowice bez najmniejszego oporu czyli palcami no i założona była na silicon... masakra jak można być takim mechanikiem żeby nie umieć głowicy przykręcić!
  15. Już zrobione Dzięki wszystkim Jak na razie na krótko ale działa Opornik poszedł I już ciepełko może sobie dmuchać
×
×
  • Create New...