Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bracho7

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bracho7

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra 1,8 16V Ecotec
  1. Kolega miał kiedyś podobne klopty przez zacinającą się pompkę paliwową.
  2. Również mam ten sam problem. Nie chce odpalać po krótkiej przejażdżce. Zauważyłem jeszcze że jak go postawie na słońcu (mówimy o dłuższym postoju) mam problemy z odpaleniem , gdy jest zimno i nie ma słońca problem znika. Co może być przyczyną ?
  3. Przeplywomierz orginał (napewno dobry) Czujnik położenia wałka rozrządu też nowy Jeszcze jeden ciekawy obiaw , jeżeli jadą c przy obrotach ponad 1500 wrzucę na luz lub nacisnę sprzęgło obroty same się wkręcają nawet do 2500 (sporadycznie faluja) , jeżeli wychamuję silnikiem i obroty są w granicach 1000 wrzucam na luz obroty spoadają do 800-900 i tak zostają nawet nie falując. Jeśli tylko tknę gazu obroty zaraz wzrastaj do 1500 - 2000 . Niezły zgryz :( Chcę dodać ,że problem rozwiązany.Wyczyściłem przepustnicę (tyle tylko ile pauchem i szmatką bez żadnego rozbierania) sprawdziłem wszystkie wężyki przy przepustnicy i zmieniłem krokowy na regenerowany .Regeneracja była taka : orginalny krokowiec GM zwalony tak że żadne czyszczenia i płukania nie pomagały - rozebrałem na części pierwsze. W środku jest trzpień z dwoma kulkami chyba z bakielitu , które to kulki dławią przepływ w metalowych gniazdach. Nie działa znaczy nie szczelnie więc wkręciłem silniczek w imadło a trzpeń w wiertarkę i tak to lekko dociskając dotarłem owe kulki do gniazd .Silniczek krokowy działa wzorcowo - a auto pracuje normalnie wreszcie. PS. Jeszcze mała dygresja , bo po w/w operacjach nie było od razu dobrze. Auto pracowało dziwnie więc wramach eksperymentu odłączyłem najpierw przepływomierz ,potem silniczek krokowy , i zrobiło się bosko obroty ok 850 , nie falujące no ideał . Jeżdziłem tak cały dzień na benzynie i na gazie , z paleniem nie było problemów. Ale rano gdy samochód wystygł już było niebardzo potrafił nawet kichnąć . Podłączyłem więc przepływomierz i krokowy i zrobiło się wszysko OK , itak jest już od tygodnia . Dziwne te przypadki , ale szczęśliwie zakończone. Pozdrawiam :siema:
  4. Sprawdzone nie powinien brać lewego powietrza .
  5. Problem mam taki , że po odpaleniu auta (vb 1.8 16v 98r) albo obroty falują 1000-2000 , albo wkręcają się same nawet do 4000 i to nie ważne czy ciepły czy zimny silnik. Jeżeli jakimś cudem ustabilizują się to po dodaniu gazu , albo po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zaczyna się wszystko od nowa. Jeżeli przełączę na gaz też wkręcają się do 4000. Wymieniłem przepływomierz , silniczek krokowy , błędów na kompie nie ma. Ćwiczyłem już kiilku mechaniorów i żaden sobie nie poradził. Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie tkwi usterka ?
  6. Witam. Odpaliłem wczoraj wieczorem autko , które po ok 5 sek zgasło. Zauważyłem że lampka serwisowa po przekręceniu kluczyka cały czas miga i autko już się nie dało uruchomić. Myślałem że to immobilajzer bo bateria w kluczyku była padlina.Zmieniłem baterię i próbowałem aktywować kluczyk ale się nie daje (tzn. po włączeniu zapłonu trzymam zamykanie a tu zero reakcji) Autko dalej nie chce zapalić , akontrolka dalej miga. PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ POMOC. HELP ME!!!!!!!
  7. Ja mam taki problem , mianowicie strasznie mi strzela w filtr powietrza gdy dodam więcej gazu a obroty są mniejsze jak 2000 . Przy obrotach powyżej 2000 jest wszystko ok.Dodam że pedał gazu reaguje ze zwłoką . Pomoże mi ktoś ? ( u gaziarza byłem stwierdził że to cewka zapłonowa - ale na benzynie nie strzela)
  8. Dawać jakąś dodatkowo pastę do uszczelnienia połączeń tłumików , czy nie warto ?
  9. Stało się założyłem skrzynię od diesla . Wszystko pasuje elegancko. A od benzyniaka do diesla nie można , bo brakuje jakiegoś mocowania od góry skrzyni. Na razie testuję , ale 1 i 2 jest przymulona . Trzeba więcej gazu wcisnąć żeby rozpędzić auto. Nie ma bardzo warunków na testy , ale widać że autko powinno być szybsze.
  10. Ale dlaczego przekładł raz jeszcze był niezadowolony z osiągów czy coś nie pasowało?
  11. Mam trochę nóż na gardle bo zależy mi na czasie. Zjeżdziłem cały Lublin ale nic godnego uwagi za 600 zl nie było. To była jedyna za mniej jak 1000. Inne były powyżej nawet za 1500
  12. Facet który ma tą skrzynię mówił że biegi będą dłuższe (co do dynamiki szaleństw nie przewiduję ), a woła za nią 850 zł - warto?
  13. Mama pytanie jak będzie się zachowywać w benzyniaku skrzynia od diesla (ponoć ma pasować) . skrzynia F18
  14. Witam Szanownych Kolegów mam problem ze skrzynią, a mianowicie jadąc na pierwszym biegu (bardzo wolno i spokojnie) usłyszałem chrupnięcie . Gdy wjechałem do garażu zobaczyłem że zrzucam olej ze skrzyni. Nie mam kanału więc podlewarowałem ją i odkręciłem dekiel(pod mechanizmem różnicowym) . Był przedziurawiony a w środku leżały 3 kawałki zębów . Przez telefon mechanik stwierdził że skrzynia do wymiany. Moje pytanie : mówi prawdę czy naciąga (nadmieniam iż zaoferował mi skrzynię za 1 tys. zł) , a może próbować coś naprawiać bez wymiany całej skrzyni ? Może miał ktoś podobną awarię. Vectra B 1,8 16V Ecotec 1998 r TEMAT ZAMYKAM ZAKUPIŁEM SKRZYNIĘ
×
×
  • Create New...