Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MovingTooFast

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MovingTooFast

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra 2.0 DTI
  1. mam takie pytanie... czy klopotliwa jest wymiana tej duzej tulei progowej? ma ktos moze instrukcje? jest problem z wyciagnieciem tej tulei z wahacza? no i glowe pytanie... trzeba caly ten wahacz wymontowac z auta?
  2. czujnik zmieniony... problem z odpalaniem nadal wystepuje czytajac ten temat moge dopowiedziec do calej sytuacji tyle ze: zawsze odpali, niekiedy kreci niekiedy na dotyk' spalanie to okolo 7,5l w cyklu bardzo mieszanym (przewaga krotkich tras) przy niskiej temp ciezko nagrzac silnik, ale gdy jest cieplo ma mniejwiecej 82stopnie i utrzymuje sie na stalym poziomie (zamowie termostat i wymienie przy najblizszej okazji) gdy sie przejedzie np5km i go postawi na godzine odpali bez prolemow... ale gdy zrobi sie tak samo po 3godz to kaplica... i jaki kabel kupic zeby lapka do vectry podlaczyc? jakiego programu uzyc? (prosze o PW) wiem ze mod mi napisze ze mam uzyc opcji SZUKAJ ale ta forumowa opcja mi nie lezy... wyszukuje bardzo wiele postow i jest strasznie niedokladna
  3. idzie to samemu naprawic? ma ktos moze jakis manual do tego typu czynnosci? bo u mnie sprawa zalezy od pogody i wyglada nastepujaco: od -20stopni do 0stopni i zimny silnik - odpala od kopa... od 0 do 10 stopni i zimny silnik - odpala jak mu sie podoba, niekiedy od strzalu a niekiedy to i 15sek krecenie rozrusznikiem... a jak odpali to chmura niebieskiego dymu... powyzej 10stopni i zimny silnik - kreci kreci ale wkoncu odpala i rowniez widac kleby dymu :-/ z placa nie korzystam bo zawsze odpala no i jezeli silnik jest cieply problemu nie ma...
  4. czy ten czujnik temperatury silnika moze miec wplyw na spalanie? bo u mnie problem wyglada nastepujaco: nie dosc ze pali okolo 10l/100km (przy normalnej jezdzie gdzie golf mk4tdi palil mi 5.8l) a dodatkowo po calonocnym postoju jest idelnie, wchodze, przekrecam stacyjke, ladnie grzeja swiece zarowe kilka sekund i odpala na kopa... przejade sie z 10km i zostawie samochod na tak 3godziny i przy probie odpalania wogole swiece zarowe nie grzeja (wszystko przy temperaturze zewnetrznej okolo 0stopni)... ale po 15sekundowym kreceniu rozrusznikiem odpala odrazu, po przeczytaniu kilku porad na tym forum sprawdzilem czy po sciagnieciu wtyczki z czujnika zalaczy mi swiece zarowe - no i tak tez sie stalo, kontrolka od swiec zarowych zaswiecila... przed chwila nagrzalem go do 80stopni sciaglem pokrywe silnika i sprawdzilem opornosc tego 2pinowego czujnika temp i pokazalo rowne 457ohm wiec w miare wporzadku... dodam ze to 2.0 dti
  5. czytalem temat, jednak na aukcjach czesto pisza ze pasuja do kazdego silnika... wiec myslalem ze przod w dieslu bedzie nizej lezal
  6. witam... chcialbym kupic sprezyny i zastanawiam sie czy z 1.8 podejda do mojego 2.0dti?
×
×
  • Create New...