Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

turbodymomen

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About turbodymomen

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    vectraB 2,0 DI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jaraspol widze że mamy ten sam problem(ja od ponad roku) . Podciśnienie jest ,przepływka podmieniona-nic, elektrozawory podmieniane zamiennie-nic, EGR sprawdzony mechanicznie czyli po wykręceniu go wcisnąłem grzybek na maxa zatkałem rurke od podciśnienia i puściłem grzybek który lekko wyszedł i pozostał w pozycji wciśniętej tylko 3-4 mm -czy to jest dobrze ktoś wie? czy nie powinien pozostać w pozycji wciśniętej na ponad 1cm? Sprawdzałeś czujnik ciśnienia doładowania? ja jeszcze nie? Jaraspol napisz prosze czy rozwiązałeś już problem pomożesz wielu osobom....
  2. Coś mi nie pasuje- jak może pompa Vac dawać olej do podciśnienia skoro wytwarza podciśnienie i zasysa powietrze ? Moim zdaniem olej zasysany jest do układu wężyków podciśnienia przez nieszczelny zawór EGR (tylko tam może być olej)
  3. Krisek jak masz racje to cię ozłoce bo dalej bujam sie z tym problemem i myśle że jest to bardzo prawdopodobne co piszesz bo jakby to było coś z pompą to by po 2 latach tych męczarni padła.Sprwdze -napisze
  4. Bulek napisz co było przyczyną twojego problemu. Ja mam to samo i nie chcę się wbijać w niepotrzebne koszty
  5. ja też mam ten problem w 2.o DTL przy ok 1800-2000tyś.obr.włącza się tryb awaryjny i auto muli a jak ściągne noge z gazu lub wcisne sprzęgło kontrolka gaśnie i jadę dalej ale jak przekroczę owe 1800-2000 obr znowu wyskakuje kontrolka awari i znowu muł i tak już od ponad roku..........Zdażało się że nieraz przez tydzień silnik pracował bez problemu -ciekawe nie? Pompa po naprawie ale raczej tylko elektronika błąd P1220 ,P0400, Lukass 5858 napisz jak skończył się twój problem i co było finalnie przyczyną tej awarii Może ktoś inny miał taki problem i coś podpowie
  6. Uważajcie dieslowcy przy myciu swojego silnika w okolicy pompy wtryskowej bo ja ostatnie mycie silnika ropą przypłaciłem naprawą tej pompy. Prawdopodobnie coś dostało się pod pokrywe elektroniki i szlak ją trafił.Uczulam i przestrzegam!!!
  7. Jak się skończyła poduszka prawa(od pasażera)też miałem głuche stuki przy ruszaniu ale najczęściej po wcześniejszym hamowaniu i nieraz przy zmianie biegów. Ponieważ stuki się przenoszą ja je słyszałem bardziej z tyłu i dla tego długo się bujałem zanim zlokalizowałem faktyczny problem.Czuć też większe drgania silnika. U mnie była poduszka zużyta w środku i metalowy trzpień tarł w środku o góre poduszki że aż widać było w około niej opiłki metalu-wtedy byłem już pewien.Walnięta poduszka jest tuż nad nadkolem do którego jest przymocowana tak że prawie nie można wcisnąć palucha
  8. Podmieniłem przepływomierz ze sprawnego auta ale to nic nie dało-szukam dalej
  9. Witaj Wojas221 Napisz co w końcu było problemem zapalającego się checka- zaworek zwrotny? jaki błąd wyskoczył po podpięciu kompa? Pzdr.
  10. Ja też mam podobny problem ale w czasie gdy auto sie zadławia zapala mi się check -czy Ty masz to samo (check gaśnie po zdięciu nogi z gazu a silnik wraca do normy i tak na okragło....) Czy rozwiązałeś już swój problem? Jak tak to napisz. U mnie podejrzewałem przepływomierz ale podmieniłem-to nie to. Pzdr.
  11. Ja również mam podobdy problem jak andrew742 auto w trakcie jazdy jedzie dobrze do pewnego momentu i nagle lekko wychamowuje( obroty 1500-2000)oraz zapala się check po czym zaraz gaśnie jak lekko go nie gazuje..Pompe miałem regenerowaną rok wcześniej. Mam też błąd P1220 i bujam się już 3 miesiące, dolewam też mixolu ale bez zmian. Moje śledztwo czytając forum też doprowadziło mnie do przepływki i jestem na etapie załatwienia innego na podmianke.Napisze czy coś to dało jak podmienie. Cy ktoś wie jak można sprawdzić sprawność przepływomierza? Pzdr.
  12. U mnie po umyciu silnika benzyną za pomocą pędzla mocno namaczając padła pompa wtryskowa. Prawdopodobnie do nadpalonych już styków w module elektronicznym dostało sie paliwo lub jego opary i załatwiło mi elektronike na amen. Czyszczenie silnika kosztowało mnie 1500zł !!!!! Więc dobrym pomysłem jest czyszczenie za pomocą nasączonej szmatki.
  13. Mam podobny problem związany z błędem 1220 i bujam się z tym już 3 mieśiące więc proszę kolegę baca_cwaniak o napisanie jak rozwiązał się powyższy problem bo ja jestem załamany i nie wiem co z tym dalej robić,mechanicy rozkładają ręce i każą robić pompe.
×
×
  • Create New...