Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Prymel

Forumowicz
  • Content Count

    599
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Prymel last won the day on July 16 2016

Prymel had the most liked content!

Community Reputation

17 Neutral

About Prymel

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 02/09/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wziąć kase ??

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Insignia

Kontakt

Recent Profile Visitors

3898 profile views
  1. U mnie w info na profilu masz link do gryzonia. Mapy pobrane dziesiatki razy, wszystko opisane co i jak.
  2. lepiej wuymień wszystkie, będzie spokój i żadna nie puści niespodziewanie. to tylko kawałek gumy i metalu. - jest opisany komplet jaki potrzeba. Ewentualnie te przy sprężarce możesz zostawić
  3. generalnie świetny. Posiłkowałem się nim. minus w aucie tylko taki, że nie ma pomocniczych znaków na silniku u góry. - no i walcze ze śrubą centralną od zębatki pod kołem pasowym... Ale ambitnie wymieniam bez blokad.
  4. Duke, insignie są w miare młode rocznikowo - moja ma 190tys i jeździ. Wiadomoe nie katuje, nie przeciągam, nie żyłuje.... każdy jak dba tak ma.
  5. nie lepiej kupic Ci 160 i dac na proram, z którego będzie 200? u mnie właśnie takie rozwiązanie ujrzało światło dzienne.
  6. ja mam jeszcze na kompie cos takiego: HIGH.Blitzer.Edition.2017.DVD2_East.part1-5
  7. spoko. wielu ludziom już się to udawało. na kompie mam jeszcze mapy: HIGH.Blitzer.Edition.2017.DVD2_East.part (1 do 5) - słyszałem, że ściągali właśnie te i śmigało to na dvd90. Dzisiaj postaram się wrzucić na konto jednak nie mam gdzie tego sprawdzić, VC sprzedana.
  8. niestety nie odpowiem jakie są róznice. Wiem, że u mnie jest 50mb... moze dlatego, że to spakowane?
  9. u mnie na chomiku w linku na profilu masz do ściągnięcia wszystko działające, jutro pojawią się tam mapy nowe do dvd90. cd70 są mozliwe najnowsze, jest spolszczenie też działające.
  10. ten temat wywalic i zostwic jeden zamknięty z pierwszym postem odnośnie linku - wystarczy.
  11. rav - w celu pomiaru nie musisz nawet tego rozbierać. wystarczy suwmiarka by zmierzyć srednice łozyska. - a jesli chcesz rozebrać to torx do plastiku spod kierownicy (5 śrub + szósta pod włącznikiem świateł), później E10 nasadka mała pod kierownicą + płaski 13 od strony silnika. Naprawde rozebranie tego samemu bez kanału itp to 20minut. Masz wycięcia na klinach więc nie mozna tego inaczej złożyć a jak będziesz to miał w ręku to zrozumiesz co tam sie psuje
  12. http://allegro.pl/krzyzak-kolumny-nissan-murano-z50-x-trail-t31-i6883799021.html wzialem dokladnie ten. jeden krzyżak to jeden przegub. - pada ten od silnika bo ten przy kierownicy jest sprawny zazwyczaj bo bez wody itp pracuje. rozbierales to chociaz by zobaczyc na jakiej zasadzie dziala? sciagnij plastik spod kiery to zrozumiesz
  13. nic takiego nie trzeba robic, - wkładasz go, wchodzi na ścisk i wszystko ładnie montujesz.
  14. Witam, czy jest ktoś u Was z Lidzbarka Warmińskiego? Miałbym auto do spojrzenia delikatnego.
  15. dzisiaj wyciągnąłem cały wałek i krzyzak jest zatarty w jednej plaszczyźnie - zamawiam więc 16/41 (taki mam u siebie) i będe przezbrajał. Dam fotorelacje tego na pewno. Cały wałek jest używany, niewiadomo w jakim stanie. U mnie opory na kierownicy pojawiły się z dnia na dzień...
×
×
  • Create New...