Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafic20xe

Forumowicz
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O rafic20xe

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Pruszków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI CARAVAN
  1. cześć i ja się podłącze pod temat,u mnie problem jest taki że stuki są na każdym biegu,po czym skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i mam tylko 5 bieg,następnego dnia rano wszystko jest ok i mogę tak jezdzić aż padne raz jest dobrze raz żle,czy ktoś mógłby dać namiar na warsztat w okolicach warszawy który nie powróży z fusów,bo niewiem czy jest sens wywalać 5000 pln czy lepiej wrzucić 2 skrzynię,gdzie nie dzwonię na dziendobry to sterownik i kosz czyli 4500zł nawet bez podłączenia komputera,wiem że w okolicach wawy każdy mechanik musi cię tak zerżnąć z kasy aż zemdlejesz więc wolałbym już bujnąć się gdzieś dalej,a usterka pojawiła sie z dnia na dzień nic nie działo się wczesniej,a boje sie że jesli to usterka elektroniczna to mechanik pod warszawa prawdy nie powie:)
  2. bąbelków niewidziałem,oleju w zbiorniczku nie ma,mam automatyczną skrzynie może układ chłodzenia jest jakoś połączony i dlatego jest problem
  3. witam mam problem skacze mi kontrolka temp. płynu chłodzącego czyli wskazuje to na bąble powietrza w układzie,po dłuższej jezdzie ok. 2 godzin jest ok pokazuje 81-83 stopnie po czym problem powtarza sie na krotkich odcinkach czy może ktoś podpowie jak załatwić ten problem może termostat się zacina?
  4. no właśnie nie moge przekręcić gniazda dzieki za pomoc umówimy spotkanie na pw. pozdrawiam
  5. witam pewnie temat przerabiany tysiace razy ale szukam na forum ze 3 godziny nie moge znależć. nie mogę wymienic zarników w orginalnych lampach v vectrze b może jakas mała podpowiedż albo instrukcja pewnie cos robie żle ale zarnik niechce wyjsć
  6. witam mam pytanko zrobiłem dzisiaj obsługę mojego autka czyli olej,filtry,świece,kable,i dalej silnik x25xe pracuje nierówno na wolnych obrotach komputer nic nie wykazuje żadnego błędu zastanawia mnie jedna pusta wtyczka na kolektorze dolotowym od strony podszybia jest gniazdo a nie ma wtyczki do czego to może służyć?
  7. dokładnie mam 2.5 v6 jak stane z górki to od razu idzie do góry pózniej pare kilometrow i juz miga ogółem nie boje sie i jezdze
  8. mam tak samo w oplu powoli idzie wskazówka do góry mój staruszek ma vectre b 2.0 16v x20xev i jest tak samo
  9. miałem astre f gsi i miałem ten sam problem mechanik stwierdził że to synchronizatory olej w skrzyni miałem dobry nawet przy -25 stopni chodziło płynnie wszystko tylko przy zrywaniu się nie mogłem nigdy wsadzić dwójki wymieniłem skrzynie bo koszt remontu był nieopłacalny
  10. fajne chociarz to tylko włókno szklane kolega kupił ostatnio na szrocie anglików cały pakiet zderzak skrzela itp. za 1200 zł
  11. może sie zapowietrza miałem tak kiedyś w peugeocie leciał wtedy niebieski dym
  12. mam pytanko czy jest jakaś możliwość dostać się do spryskiwacza bez ściągania zderzaka? jeden nie pryska czy tam jest oddzielna pompka?
×
×
  • Utwórz nowe...