Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

yogi60

Forumowicz
  • Content Count

    566
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About yogi60

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C kombi Z19DT

Kontakt

  • GG
    5861626

Recent Profile Visitors

676 profile views
  1. Operacje przeprowadziłem. Ale przy okazji zauważyłem że silnik robi takie syk syk syk... Podobnie jak spod wtrysku może ciszej. I teraz tak jak zdejme wężyk od vacum przy n75 to syk jest nadal, ale ciut inny za to jak dodatkowo zatkam palcem od strony vacum wężyk wszystko chodzi OK. No i oczywiście pytanie czy ktoś się z takim czymś spotkał albo wie co to może być. Co sprawdzić.
  2. Śruby puściły - teraz czekam na zaślepkę i będę rozkręcał. mam jeszcze jedno pytanie czy rozkrecales coś dodatkowo żeby się do tego dobrać? Bo jak próbowałem to muszę powiedzieć ze dostęp koszmarny.
  3. Na rysunkach pokazane zastosowanie zaślepki tuż przed EGR. Ja chcę zaslepic przy kolektorze/turbinie czy to te same wymiary? Czy przy wgkrecaniu tych śrub przy kolektor że trzeba je wcześniej podlać wd40? Jak lepiej odkręcić na zimno czy po rozgrzaniu?
  4. Na rysunkach pokazane zastosowanie zaślepki tuż przed EGR. Ja chcę zaslepic przy kolektorze/turbinie czy to te same wymiary? Czy przy wgkrecaniu tych śrub przy kolektor że trzeba je wcześniej podlać wd40? Jak lepiej odkręcić na zimno czy po rozgrzaniu?
  5. Ja mam dwa pytania do tego jeszcze: Z czego najlepiej zrobić zaślepkę (miedź/Alu coś)? Czy będzie problem z odkreceniem tych dwóch śrub od strony kolektora. Jak się do tego zabrać?
  6. Rurkę pomiędzy kolektorem a chłodnica spalin macie dziurawa. A już na bank jak ktoś chwile wcześniej EGR a zaślepił.
  7. Ja mam standardowe hamulce. Rok temu kupiłem textary komplet. Nie są złe ale następne będzie ATE.
  8. No to w takim razie coś z uszczelniacze jest bo był zmieniany. Wyżej też mokra ale myślałem że to po prostu pelzanie oleju
  9. Witam, Mam pytanie niedawno wymieniłem olej w skrzyni biegów. Po paru tys. zaglądałem pod osłonę a tam mokro. Płyn jasny więc to olej że skrzyni. Czy możliwe że to przez to że korka spustowego niczym nie uszczelnilem?
  10. Panowie wymieniłem jakieś trzy m-ce/ 1000km temu uszczelniacz półosi bo się pocił. Wczoraj zaglądałem i jest jeszcze gorzej niż było. Jest jakiś haczyk przy wymianie? Chodzi o tą dłuższą półoś czyli prawa strona.
  11. Kup uszczelkę za 50 płn i zrobisz miałem to samo
  12. Poza tym nie masz pewności co tak naprawdę znajdziesz pod znakiem GM (jakiego producenta)
  13. Bardzo mnie to ucieszylo dzieki za info
  14. Mam pytanie odnośnie wymiany oleju w skrzyni. co prawda posiadam M32 ale zasada ta sama. wymienialem uszczelniacz półosi a ze M32 jest problematyczna wiec postanowiłem wymienić olej. po spuszczeniu okazało się ze olej jest czerwony, ja z kolei zakupiłem fuchsa słomkowy i tutaj pytanie: wiadomo ze oleju w całości się nie spuści- czy jest to jakiś problem jeśli do tej resztki która została (szacuje 200-300 ml) dolalem tego fuchsa? nie zaszkodzi to skrzyni? nalalem około 2,7 litra nowego oleju.
  15. Opcom raczej nie da rady ale możesz spróbować
×
×
  • Create New...