Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mickey

Forumowicz
  • Content Count

    1114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Mickey

  • Rank
    *Założyciel Klubu VKP*

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

806 profile views
  1. Nie trzeba, przykręcasz nowy (lub na 100% sprawny) krokowy i już. Aha, koniecznie wymień uszczelkę, jest papierowa więc taniutka. Jeżeli masz mozliwość podmiany to super, sprawdź czy podmianka coś zmieni. Wszystkie objawy wskazują właśnie na niego. Jeżeli jednak okaże się, że on nie jest winowajcą to wykręć i wyczyść dokładnie przepustnice (napewno nie zadzkodzi). Jak nie pomoże to sprawdź jeszcze czujnik temp. zasysanego powietrza. Jest on wkęcony w rurę dolotu pow. pomiędzy puszką filtra powietrza a przepływomierzem.
  2. To norma. W niskich temperaturach robi się emulsja z oleju i wody' date=' która nie zdąża odparowywać przy niedogrzanym silniku. Jak założysz separator to będzie tego trochę mniej. Jak przegonisz auto - też powinno się zmniejszyć. W lecie tego nie będzie. Gaśnięcie na biegu jałowym - po założeniu filtra sprawdź dolot powietrza i rurki podciśnienia, wyczyść silnik krokowy i przepustnicę (to tak na początek).[/quote']Dokładnie, nic dodać nic ująć. Przegoń porządnie auto (najlepiej dłuzsza trasa) żeby silnik dostał temp. Ta maź w zimie to nic dziwnego, szczególnie jak się przejeżdża klika czy kilkanaście km dziennie. Co do gaśnięcia to mam jedno pytanie. Czy obroty na biegu jałowym falują?
  3. Tak jak rkris poszedłbym w kierunku elektryki. Do sprawdzenia przede wszystkim DIS, później kable i świece.
  4. i przednim również. Umieszczone są od strony pasażera na przednim i tylnym wahaczu.
  5. A jakie masz alu (ile calowe)? Jeżeli masz oryginalne oplowskie to 195/65/15 to ideał. Te opony 205/65/15 masz trochę za duże.
  6. 195/65/R15 to fabryczny rozmiar dla VB.
  7. Piotrek, jeżeli byłaby różnica w ciśnieniu w oponach to będzie ściągać przy jeździe, a najbardziej właśnie przy hamowaniu. Po 2, jeżeli to byłaby przyczyna to drgania powinny się nasilać wraz ze wzrostem prędkości... Sam tak miałem w swojej VB (różnica 0,5 atm) i żadnego bicia kiery nia było, tylko ściąganie. @Gollum14 Po 1 napisz jaka to Vectra. A czy B? Jeżeli nie ma bicia przy hamowaniu z wyższych prędkości to raczej tarcze nie są przyczyną. Stawiałbym na 2 przyczyny: 1. tak jak koledzy pisali - krzywe felgi lub źle wyważnone koła, wyważ na dobrej maszynie. Zamień też koła przednie z tylnymi i zobacz czy będzie tak samo. 2. Maglownica ma luzy i to właśnie bardzo często objawia się biciem kierownicy przy prędkościach w okolicy 100 km/h.
  8. Kąt pochylenia koła oczywiście da się ustawić. W zeszłym tygodniu przy sprzedaży Vectry na sprawdzeniu w aso były kąty ustawiane.
  9. W dieselku nie da rady zczytać kodów "domowym" sposobem, zostaje jak w przypadku 2.6 V6 tylko tech.
  10. Trzeba dokładnie wszytko obejrzeć... Jeżeli wyciek jest nieduży to płyn odparuje na skutek temp. silnika i pod autem nie będzie żadnych plam (gdy silnik nie pracuje nie ma cisnienia w układzie). Sprawdź czy nie ma na chłodnicy, wężach itd. plam (cos w rodzaju białego nalotu) po odparowaniu płynu. No i oczywiście, tak jak Kruczando napisał, do sprawdzenia nagrzewnica.
  11. to nie tak Darku... X18XE - 115KM (VB przed i po lifcie). X18XE1 - 115KM (był tylko w VB przed liftem). Z18XE - 125KM (w VB od 09.2000 i w VC).
  12. Proszę użyj opcji "szukaj", takich pytań już chyba dziesiątki było zadanych... "moje preferencje to możliwie nieduże zużycie paliwa i w miarę dynamiczne auto". Też bym chciał taki silnik, moc 170PS jak 2.5 V6 i spalanie jak 1.6 8V...albo rybki albo akwarium...
  13. Ten typ tak ma - materiałe jest ten sam, co winnych kolektorach. Najgorsze jest to, że wszyscy o tym wiedzą, tylko nie Opel... Był lifting i nic nie poprawili... Niby tych kolektorów juz ze 3 typy były - i wszytskie lecą.... Pewnie błąd tkwi w obliczeniach naprężeń wykonanych przez inż. Opla... Przecież poza pęknięciami samego kolektora urywają się także szpilki.
×
×
  • Create New...