Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Chemi

Forumowicz
  • Content Count

    236
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Chemi

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/21/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    VB x20dth
  1. Witam, czy jest jakaś róznica w piaście koła przedniego w VB 2.0 DTL a 2.0 DTI? Chodzi mi o frez, czy zgadza się napewno.
  2. Robiłem w swojej VA kilka razy, najgorsze ze to szkło ale suszarka lub opalarka i stanley do tapet dają radę, potem ofc śrubokręt z szmatką co by nie wyszczerbić szkła, jakoś na dniach będe modził w VB.
  3. Rano po 2 sekundach odpalił, teraz po 9 godzinach bez jazdy i bez zadnego odpalania, odpalil za pierwszym razem, jutro spróbuje pojezdzić troche i w czwartek zobaczyć czy bedzie tak samo, także jestem zadowolony narazie hehe.
  4. Podepne pod kompa jak bede mial mozliwość, na midzie nie ma checka, wiec nie wiem o co chodzi, sprawdze jeszcze zaraz czy po nocy odpali bez zająkniecia, jesli nie bede szukał dalej, powymieniam wszystkiego przewody paliwowe, zmienie obudowe filtra. Dodam że jak wyjmowalem stary filtr nie był czarny, wiec trawersy teoretycznie moge odpuscic.
  5. Niestety wtryski nic niedały, ogolnie to już sfiksowałem bo wymieniłem przelewy i trojniki, założyłem zawór zwrotny na powrocie z pompy do baku, odpowietrzałem przelewy, wszystko pieknie ładnie, nieodpalil, pomógł plak, popracował troche odczekałem z 5 minut i znowu odpalił bez zająkniecia, gdzie mógłbym jeszcze szukać nieszczelnośći? Obudowa sprawdzona filtr z uszczelkami wymieniony, narazie pompy nieruszam bo byc może czeka mnei trasa do pl a tego bym za bardzo niechciał zeby stanąc na autobanie i wzywac lawete, normalnie rece opadaja.
  6. Witam , czytałem już wszystko ale zgłupiałem, wczoraj chciałem sprawdzić całe auto, tzn olej, plyny itp itd, obejrzałem przelewy i ogólnie cały układ niegdzie niebyło wycieków ropy, dziś chcąc odpalić auto szok, kręci kręci nie odpala, odrazu zdjąłem obudowe, sparwdzam przelewy niema paliwa sucho, w następnej kolejności filtr paliwa, jest wszystko pięknie ładnie, potem zdjąłem wezyk któy idzie z pompy do przelewów, z pompy trysnęlo paliwem z przelewów nic sucho, tak mi sie wydaje ze jest zapowietrzony układ ale jakim sposobem, co musiałbym teraz zrobić, poluzować naketki na wtryskach w celu usunięcia powietrza?
  7. Mam pytanie apropo głośników, przypadkiem nie zależało to od wersji wyposażenia ile głosników jest w aucie? Ja mam przedlifta i mam 10, raczej na bank fabrycznie bo poprzedni wlasiciel nie interesowal sie zadnymi modyfikacjami, stad moje pytanie.
  8. Więc słysze, czyli układ jest zapowietrzony, dzieki zaraz lece luknąc co i jak
  9. A jesli uklad nie jest zapowietrzony to z filtra paliwa powinno byc slychać dzwiek tak jakby napełniania go?
  10. Witam, mam w sumie głupie pytanie, jak odpowietrzyć układ paliwowy 2.0 dti. Otóż mam problem właśnie chyba z paliwem, nie wazne czy lato, jesien, zima czy wiosna zawsze to samo, odpala po jakimś czasie kręcenia, aku nówka, świece, filtry itp równo miesiąc temu wymienione i nic nie dało dalej jest tak samo, świeczki grzeją normalnie. Co zauważyłem i tez spotkałem sie tutaj u innych uzytkowników jak juz zacznie lapać to tak jakby z powietrzem czyli jest zapowietrzony. Stad moje pytanie jak go odpowietrzyć( dokładnie cały układ)?
  11. Nie koniecznie szumialo, jesli jest rozsypane to trze ja tak mialem a wlasciwie moja kobieta, a kto powiedzial ze wszystko co nowe nie moze byc z wada fabryczna??
  12. Palnikiem nagrzewaja na zbiezności, przynajmniej u mnie tak z apierwszym razem, oczywiscie byli oburzeni ze jak to wczesniej nei byly poluzowane, ale mneijsza o to, wd, pare razy psikać przez pare dni jak naprawde niechce zejsc...ale w to zbytnio nie wierze, niema rzeczy nei mozliwych heh
  13. Nic podobnego z tą suwmiarka jak pisze kolega wyżej, kup w norauto albo innym sklepie sciagacz do koncowek, groszowa sprawa psiknij pare razy WD ewentualnie cola, potem jak bedziesz dokrecał srube na sciagaczu walnij mlotkiem raz w srube i ze skoczy, znajac zycie sciagacz przyda sie wczesniej niz pozniej, chocby do sworzni, a na zbieznosc musowo po wymianie, jesli bedziesz wykrecal stara koncowke moze psiknac WD, wsadzić gruby plaski surbokret w otwor w koncowce naprezyc go i powoli krecic, jak zaczniesz wykrecac mozesz policzyc obroty, pamietaj ze i tak nowa koncowka bedzie o inna liczbe obrotów ustawiona na zbieznosci, ale to chyba logiczne....
  14. Z tym że tarcza kotwiczna tarła by tez przy jezdzie na wprost, a przegub wymieniałes zew. czy wew.? Jeśli zew. to padnięty może być wew. Najłatwiej sprawdz gumę na przegubie, jesli jest peknieta na zwou to wiadomo że dostał sie tam piach itp a reszte mozesz już sobie wyobrazić co sie tam dzialo. Że tak zapytam jeszcze z innej beczki jak się łozyska miewaja? Niemasz luzów na kole?
  15. I tak tez robiłe, pare aut miałem, natomiasy o smarze zapomniałem najwyklej, tylko wlasciwie chodzi mi o to czy da sie to jakoś zrobić, tzn rozwiercic jakoś potem nagwintowac?
×
×
  • Create New...