Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gembol

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Gembol

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    vectra b x20dth 1999r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. też mi nie dział klima!a rok temu zapłaciłem za wszytko 250zeta bo niby jakieś mi wymienili oringi nabili a po włączeniu zaczął mi się robić mokry dywanik i tak przez tydzień aż wszystko wyciekło i po klimie a że pojechałem za granicę to nie mogłem tam wrócić i ich odpowiednio ocenić!Myslę,że chłodniczka czy jak to sie tam nazywa musi byc gdzieś pęknięta i gaz z klimy sobie ucieka.Czy ktos wie jak się do tego dostać? Myślę , że sam bym ją polutował tylko jak ją wyjąć, ktoś to rozbierał??
  2. Hey robertoz! z tym softem od świec to mnie zaskoczyłeś tylko że ja nie miałem nic takiego wgrywane,po regeneracji założyłem pompę i moc wróciła do seryjnej ,boję się że bezpowrotnie.ale że nikt się z tym nie spotkał???
  3. Kumam, spalanie bez zmian tak jak u mnie ale przyspieszenia czy Vmax porażka!Kto dopuścił do ruchu takie muuuły!? hehe No no jedyna zaleta u mnie też ale chyba bym wolał żeby czasem zadymiła takim czarym jak horera i odchodzila jak pocisk!
  4. No właśnie u mnie też teraz fabryka i nic więcej a jak masz ze wskazaniem np. spalania?
  5. Witam wszystkich!!! Ponad rok temu regenerowałem pompę wtryskową.Przed regeneracją miałem zmienione oprogramowanie przez OBD.VIKI ŚMIGAŁA aż miło dla zainteresowanych 4y bieg 60-100 km/h 6.5-7 sekund ale po regeneracji muuuł.Nie przeszkadzało mi to bo byłem za granicą i cieszyłem się że wogóle znów jeździ ale po powrocie do kraju-masakra z wyprzedzaniem na polskich "drogach"!!!Po drugie mam inne wskazania kompa np.dotyczące spalania tzn. spala normalnie ale pokazuje że więcej o jakieś 30%. Pytanie jest czy jest jakaś zależność między kompem a pompą, czy pompiarz mógł ustawić coś w pompie inaczej czy zmniejszył dawkę paliwa , że teraz wyświetlacz oszukuje i Viki nie zbiera się tak jak po chipowanku!Wiem , że pytanko raczej do specjalisty ale może ktoś się spotkał z czymś takim???Z góry dziękuję za zainteresowanie liczę na jakieś sugestie.Tylko nie piszcie jedź do pompiarza.Liczę na fachowców tutaj! Hey!
  6. Hey!! http://www.zumi.pl/1180352,Mototronik_Witold_Gerdel,Warszawa,firma.html Tu robiłem swoją ponad rok temu nadal działa około 1200zł
  7. Współczuję tylu remontów!!! U mnie regeneracja pompy po 275000km Mototronik wawa w 2010 około 1150 zł.polecam wszystkim!!! Ostatnio też docierałem zawory i gniazda a także własna regeneracja popychaczy bo się zawieszały.Teraz śmiga jak nowa... prawie hehe Co do rolki napinacza to proponuję wymienić samo łożysko duuużo taniej!też ostatnio wymieniałem
  8. Hey napisz o kosztach bo chyba też mam do wymiany uszczelniacze!??
  9. To spoko czekamy na wyniki badań!
  10. czyli czujnik od poziomu oleju też może być walnięty dlatego się pokazuje komunikat na blacie check oil level, jeśli dobrze kumam??czy może być jakaś inna przyczyna? Ravcio kuma bazę jak nikt w tym temacie dobrze trafiłeś i odezwij się jak dojdziesz bo ciekaw jestem co było u Ciebie? pozdro to było do tbo11
  11. no połączyłbym te piny ale nie ma prądu ale sprawdzę dziś poszukam tego prądu. dzięki masz wiedzę jakby co się odezwę jeszcze!
  12. Jak nie bierze oleju to bym stawiał na uszczelniacze, ale z fusów nikt Ci nie powróży,czekasz na poradę napisz coś więcej o objawach!Jasny niebieski czy może szary?
  13. zrobiłem test dziś no i światełka cofania pięknie się palą !haha a bezpiecznik cały ! czujnik do wymiany !wielkie dzięki za pomoc brachu! ale tak przy okazji nie mam prądu w przewodzie dochodzącym do czujnika poziomu oleju , wiesz gdzie szukać prądu, jak przewód jest nie podłączony , skąd się bierz prąd do tego czujnika , oczywiście najbardziej chodzi mi o zniknięcie notki na wyświetlaczu check oil level? pozdrawiam
  14. Wyciągnąłem wtyk z czujnika i nie pali jest wszystko cacy tylko świateł brak ale do tyłu za duzo nie jeżdzę !Nic nie pali bezpieczników .No bedę obserwował przez kilka dni ale myślę ze tylko czujnik wymienię i będzie cacy , jak myślisz?? Ale ten test jeszcze jutro zrobię na wszelki wypadek! omogłeś mi stary dzięki wielkie i ten schemat był dobry i dobrze opisany też !Jutro jeszcze po to tym teście się odezwę ! Będę o Tobie pamiętał przy problemach z elektryką a mam pare drobniejszych też!dzięki wielkie jeszcze raz! Do jutra
  15. Odłączyłem kabel od czujnika wstecznego i nie pali przy włączaniu , jadę na przejażdźkę jak będzie dobrze tzn. że czujnik robił zwarcie kiedy chciał tak czy tak napewno do wymiany!jak będzie dobrze to się chyba napiję hehe, żeby taka pierdoła tak się dała we znaki!Dam znać jak będzie ok!POZDRO
×
×
  • Create New...