Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

drano

Forumowicz
  • Content Count

    3178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

drano last won the day on August 30 2017

drano had the most liked content!

Community Reputation

205 Briliant

About drano

  • Rank
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra b 20 DTI Caravan

Recent Profile Visitors

10385 profile views
  1. z doświadczenia -komunikat tej treści pojawia sie w Isi przy awarii wielu podsespołów-więc faktycznie komp nieodzowny.
  2. W puszce z przekaznikiem świec żarowych -są dwa mniejsze i jeden z nich podaje napiecie mn na EZ WG. Poodpaleniu silnika masz zaciągnięte cięgno WG na maksa?
  3. Luz w elemencie zużytym powoduje stuk - i albo smarowanie albo wzrost temperatury go wycisza.
  4. Przed zdjeciem pokrywy zaworów-warto osłuchać silnik http://allegro.pl/profesjonalny-stetoskop-jednoglowicowy-i5083158072.html ułatwi to lokalizację miejsca stuku.
  5. Nie wskażnik tylko czujnik temp. -można wymienić na nowy- ale w pierwszej kolejności dla sprawdzenia oczyść styk i dognij konektor w tym starym.
  6. czujnik wałka krzywkowego pompy -czujnik Halla - jest uszkodzony.
  7. Cyt. z opisu silnika 20 DTI-'' hydrauliczne napinacze łańcucha rozrządu''. Zalecana kontrola ich stanu - sam łancuch wytrzymuje w/g jednych zródeł 350tys km w/g innych dożywotnio. U mnie po ostatniej wymianie oleju -ucichło na zimnym.- wymieniam bez płukanek.
  8. A jak silnik ciepły to spokój? Podejrzewam regulatory hydrauliczne -łancucha bądż zaworów.
  9. Moje doświadczenia-co bys nie zrobił -nowy termostat dowolnej firmy wytrzymuje góra 2 lata -jak nowy trzyma 90 0C -2 zima i już temp 80-85 0C
  10. Kody błłędów znasz- nastepny krok szukajka -kolejny naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów.
  11. Odpowietrzanie układu paliwowego to procedura dośc uciążliwa jeśli nie usunie się przyczyny zapowietrzania.
×
×
  • Create New...