Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

opstry

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About opstry

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 150 KM
  1. wszystko się zgadza. ale powinno być tak gdy są sprawne czujniki to gdy włączasz wsteczny bieg to krótki sygnał dźwiękowy (około 2 sekundy) sygnalizuje załączenie się czujników a później gdy dojeżdżasz do przeszkody to zaczynają pikać czyli informować o przeszkodzie. co innego jak jest któryś czujnik popsuty to na desce zaświeca się kontrolka z literka P i wtedy sygnał dźwiękowy jest cały czas ciągły i piszczy i to informuje o wadliwym działaniu parktronicu. nawet w instrukcji pojazdu piszą że załączanie się sprawnego parktronicu sygnalizowane jest za pomocą diody na przycisku przy radiu i krótkim sygnale dźwiękowym. A dodam jeszcze że mój parktronic jest sprawny i głośniki z przodu i z tyłu sygnalizujące przeszkodę też są sprawne. i dlatego nasuwa mi się myśl czy jest jeszcze jeden głośnik od tego krótkiego sygnału który sygnalizuje załączenie się czujników i może on padł i dlatego nie działa.
  2. tak działa wszystko tak jak powinno. tylko brakuje tego piknięcia jak się załączają podczas włączania wstecznego biegu i jak włączam je ręcznie przyciskiem koło radia. nawet w instrukcji jest napisane że załączenie czujników parkowania jest sygnalizowane dioda na przycisku koło radia i krótkim sygnałem dźwiękowym a u mnie tego teraz nie ma a przed naprawa był
  3. nie wszystkie są sprawne bo był podpinanych komputer i nic nie wyszło a po za tym sprawdzałem je ręcznie i wszystko działa tylko brakuje tego sygnału podczas włączania wstecznego biegu który informuje o włączonych czujnikach
  4. Witam mam problem z czujnikami parkowania. Wymieniałem chłodnicę klimatyzacji i zdjąłem zderzak i rozłączyłem kostki od czujników. Po założeniu zderzaka okazało się że jedna kostka od czujnika się wpięła i nie działają czujniki. Po ponownym zdjęciu zderzaka i zrobieniu wszystkiego tak jak powinno być i wykasowaniu błędów zniknął mi sygnał dźwiękowy od czujników parkowania podczas włączania wstecznego biegu i jak włącza się ręcznie czujniki to nie ma sygnał dźwiękowego a przed naprawą był. Czy ktoś pomoże mi pomóc naprawić tą usterkę błagam bo się dziwnie z tym czuje jak coś mi nie działa tak jak powinno. Z góry dziękuję.
  5. ale jest to drażniące. a po drugie stało się tak od nidawna. przez cztery lata od 2006 do 2010 roku było dobrze to znaczy jak samochód się toczył to broty spadały do prawidłowych 800-900 tylko teraz tak się zrobiło że obroty są wyższe jak samochód jedzie na luzie. z tego co jużsię dowiedziałem to mie ma na 99% żadnego czujnika w skrzyni który by odpowiadał za obroty podczas pracy silnika na biegu jałowym gdy samochód się toczy. pomóżcie!!!
  6. witam!mam problem z obrotami silnika,a mianowicie jak jadę samochodem i wrzucę na luz to obroty mi spadają na 1100-1300,a powinny spaść na 800-900.dopiero jak samochód się zatrzyma to obroty spadają na prawidłowe 800-900.wymieniłem i czyściłem już silniczek krokowy,przepustnicę,nasmarowałem linkę gazu,sprawdziłem wszystkie przewody od podciśnienia-wszystko jest ok.na komputerze nie pokazuje żadnego błędu.nie wiem jaka jest przyczyna tych obrotów.mam pytanie-czy w vectrze jest jakiś czujnik prędkości (skrzyni biegów),który przenosi dane do komputera lub silniczka krokowego i podnosi obroty na biegu jałowym w trakcie jazdy.może ktos ma jakiś pomysł jaka może być tego przyczyna.
  7. no tak. ale to dlaczego wcześniej było dobrze ja już nią jeżdżę 4 lat i dopiero teraz coś takiego mi się stało wcześniej było ko dzisiaj nawet też jak jechałem to obroty na luzie gdy samochód się toczył były około 1100-1200. a może to zawór egr można jakoś uszczelnić uszczelkę pod nim silikonem.przy dojeżdżaniu do świateł to jest denerwujące jak obroty są na 1100-1200 a nie na 900. Będe kombinował dalej
  8. ale u mnie wcześniej przed tymi kłopotami z odpalaniem i większymmrozem było wszystko dobrze to znaczy obroty w trakcie jazdy na luzie spadały na takie jak powinny czyli 800-900 a po zwiększeniu się temperatury na dworzu iwymianie czujnika temp. silnika to się zmieniło są tak na 1100 jak jade na luzie a jak się zatrzymam to spadają na 800-900 i nie wiem, czy to tak powinno być . a gdzie jest ten czujnik ruchu pojazdu a może to coś z nim?
  9. dzięki ale zobaczymy czy w większych mrozach (-15, -20) będzie zapalać bez problemu a co do krokowca to kilka tygodni temu go wymieniłem bo mi głupiał i wtedy też czyściłem przepustnice, węzyki też sprawdzałem i są ok. nie wiem czemu jak jadę na luzie to obroty ma 1100 a jak się zatrzymam to jej spadają na 800-900
  10. siema. wymieniłem wczoraj czujnik temp. silnika i dzisiaj rano zapaliła bez problemu, ale zauważyłem, że w trakcie jazdy jak puszcze na luz to obroty nie spadają do końca tylko na tak około 1100 a jak się zatrzymam to spadną na prawidłowe. czy ktoś wie co to może być
  11. witajcie. rozmawiałem z kilkoma osobami i obstawiali czujnik temp. cieczy chło. dzisiaj go wymieniłem i zobacze rano czy zapali bez dodoania gazu. chodziaż juz są wyższe temperatury na powietrzu. Ja w swojej vectrze mam gaz sekwencyjny świece i kable były wymienine i zmieniałem też silniczek krokowy wężyki też sprawdzałem od podciśnienia. Zobaczymy rano. jutro wam napisze. dzięki za porady.
  12. ale tu duż piszą ale nic konkretnego, naprawdę szkam dobrej porady bo jechać do mechanika który weźmie pieniądze a niewiele co zrobi to nie rozwiąże problemu. to gaśniecie jest denerwujace i sam już nie wiem
  13. witajcie. jestem nowym klubowiczem. mam vwctre b x20xev z 2000 roku. kupiłem ją w niemczech w 2006 roku od tamtej pory nie miałem z nią problemów ,aż do tej pory kiedy zaczęły się mrozy a mianowicie nie chce mi odpalać. jak przytrzymam pedał gazu to zapali ale ma bardzo niskie obroty 300-500 obr. po rozgrzaniu się silnika obroty troche się podnoszą jak ktoś miał taki problem i wie jak to naprawić to niech napisze bo już nie wiem co mam robić.
×
×
  • Create New...