Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

remlen

Forumowicz
  • Zawartość

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

remlen wygrał w ostatnim dniu 25 Luty 2012

remlen ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Neutral

O remlen

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    PO

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VB 1.6 16V Caravan 1999 FL

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. przecież to jest parking podziemny lub w galerii, gdzie tam lód?nieważne... Dogadaj się z właścicielem budynku i sam napraw tą ścianę-to nic trudnego. Dwa worki zaprawy murarskiej+gruz, który tam leży, farba i gotowe.
  2. remlen

    ciężko wchodzi 1 i czasami 2

    Już to pisałem ale... Na szybko to zrób tak: Wbij 3 bieg, poluźnij śrubę na klucz 13 (tą co trzyma pręt wychodzący z kabiny), puknij lekko (bo będzie potem krzywo stać) w prawo drążek zmiany biegów i skręć. Jeżeli pomoże to możesz się pokusić o wymianę kostki wybieraka + sworznie i zlikwidowanie luzu na kulce od drążka biegów, a potem ponowna regulacja. Ja tak zrobiłem i nic nie wymieniałem.
  3. Zobacz od strony schowka pasażera. Jak dobrze popatrzysz to zobaczysz mieszalnik powietrza z łapką od klapki (to od niej pewnie się wypieła linka)
  4. POLMOSTRÓW ma już przyspawane końcówki z INOXa więc wygląda naprawdę fajnie. Też za cały zestaw montażowy płaciłem 200 zł.
  5. Wsadź zwykły POLMOSTRÓW od 2,5 L. Ma dwie końcówki fi 50-60 (chyba coś koło tego-mogę zmierzyć). Sam taki zamontowałem P&P i wygląda ładnie.
  6. Ja wymieniałem wraz z obudową właśnie Wahlera (dawno to było) i nie pamiętam żeby tam była dziurka?szczelinka?. Wydaję mi się, że był całkowicie zamknięty i szczelny. Wąż idący od termostatu do chłodnicy robi się gwałtownie gorący, a jak masz szczelinę to będzie się ogrzewał stopniowo cały czas.
  7. Na moje oko to powinien być szczelny. Dużo razy pisano o tym, że najlepiej kupić z obudową i nie ma problemu. Idź go oddaj i powiedz, że chcesz z obudową i po kłopocie.
  8. Do x16xel kup cały termostat. najlepiej Wahler'a.
  9. remlen

    zmiana skrzyni biegów

    nie, nie można zamiast f17 założyć od daewoo. Jak f18 to tak
  10. remlen

    Ile Powietrza Do Opon (kombi) ?

    Ciekawe jak jesteś w stanie dojść do takich wniosków patrząc w lusterko wsteczne???? ? Przecież jak latem w upale masz ponad 3 atm. i wjedziesz w dziure to oponę może szlag trafić...
  11. remlen

    X16XEL - Problem z temperaturą silnika

    Dokładnie, teraz też walczę bo wymieniłem chłodnicę (przeciekała) i wstawiłem nowe termowłączniki wentylatora. Kupiłem siakieś takie. Efekt był taki, że wentyle załączały się przy 98 deg. (OK), ale zbijały temp. do 87 deg i się nie wyłączały (chodziły w pętli do momentu wyłączenia silnika-po tym chodziły kilkanaście sekund i się wyłączały). Teraz kupiłem włącznik EPS i zobaczymy jak będzie.
  12. Dziwne, bo ja czyszczę klimę tylko przez rurkę od skroplin i mi nie śmierdzi, a waliło skarpetami maczanymi w occie . Kupuję puszkę Klima Doktor firmy K2 i zimą, a potem latem psikam i jest OK. Dla mnie szkoda zachodu z tym całym rozbieraniem i czyszczeniem chemicznym.
  13. Masz zasyfioną przepustnicę. Odma chyba działa skoro przepustnica jest zasyfiona. Jakiej porady oczekujesz? Odkręć, wyczyść, skręć i gotowe. Porady o czyszczeniu przepustnicy są na głównej stronie. To nic skomplikowanego.
  14. A ja się zastanawiam nad POLMOstrów, ale chcę kupić od 2,5 L (dwururka na wylocie) do 1.6L. Wizualnie ta sama pucha, ale czy będzie to jeździło poprawnie? Czy od 2,5 L jest o większej przepustowości niż 1,6L? Może bebechy są te same a wylot tylko inny? Może ktoś mi to potwierdzić? Dwururka fajnie wygląda w kombiaku....
  15. Powinieneś mieć O-139 (Z=25) bo O-136 ma Z=23.
×