Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Arkadiusz12

Forumowicz
  • Ilość treści

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O Arkadiusz12

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1973.11.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice,Czeladż,Siemian.Śl.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    tel.501-184-535

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

1 637 wyświetleń profilu
  1. Cześć!

    Arkadiuszu do Ciebie do warsztatu długie terminy czy można po prostu podjechać?

    Chodzi mi o kontrole zawieszenia plus hamulce. ew. wymiane czego trzeba.

    pozdrawiam

    1. Arkadiusz12

      Arkadiusz12

      Hejka 

      Można podjechac ,ale najpierw zadzwoń 501-184-535

  2. U mnie na warsztacie się takie rzeczy ogarnia -info na tel.
  3. Ja mam takie gumy (łacznik kolektor ssący /przepustnica ) nowe Info tel.,lub na PW
  4. Bodajże jest taka możliwość ,w skrzynce bezpieczników u góry po lewej stronie jest kabelek -zworka ,trzeba przepiać w gniazdo obok =wybór opcji podświetlenia . Dopytajcie się bo mogę się mylić
  5. Prawdopodobnie uszkodzona górna poduszka(amortyzator) silnika
  6. Sprawdź jeszcze górny ( amortyzator,poduszka silnika) =mocowanie -prawy kielich w komorze silnika ,dosyć często są pozrywane gumy ,a wtedy silnik jest niestabilny i to może powodować stuki ,uderzenia przy ruszaniu i skręcie w lewo.
  7. Prawdopodobnie powiązanie jest z kablem od stopu,przejscie na swiatla pozycyjne
  8. Sprawdzic poprawnosc oswietlenia tylnych lamp-instalacja ,żarówki, ew. instalacja haka Kiedys mialem z takim problemem w Astrze II kombi ,tam to po wyjeciu kluczyka wo gule silnik nie gasl =wymiana zarówek rozwiozala problem
  9. W VB gniją tylne centralne przewody hamulcowe metalowe w okolicy zbiornika paliwa (przejście z tunelu nad zbiornik) Tył wymień cały na nowy: -od ABSu do tylnych wahaczy -tylne elastyczne( gumowe) -od gumowych do zacisków hamulcowych Sprawdź stan przednich metalowych ,jeżeli będzie korozja to wymień -przednie elastyczne wymień Najpierw zdemontuj po kolei przewody ,zmierz ich długość i kup na miarę ,lub dorób w miedzi Jeśli nie miałeś do czynienia z taka naprawa to nierób tego sam -zlec zaufanemu warsztatowi ,mechanikowi
  10. Zapraszam,podjedź -się zobaczy i ustali rozsądną kwotę.
  11. Zmieniaj przewody na Beru,NGK ,BOSCH Świece mozna zostawic ,choc osobiscie do siebie daje Boscha 1 elektrodowa,ze skróconym odstępem elektrody(FR7DC+) II generacja przy tym silniku jest wymagajacaą instalacją -cały kolektor wypełniony mieszanka powietrze-gaz to przewody i świece to muszą być na 100% sprawne i b.dobrej jakości ,bo inaczej będzie strzelać
  12. Jakiej firmy masz przewody wys,napiecia i jakie swiece,a jesli chodzi o LPG ,to ktora generacja ?
  13. Godna polecenia ,do obejrzenia u mniehttp://otomoto.pl/opel-vectra-xenon-klimatronik-C23763660.html
  14. Piasta wenatrz lozyska ma luz i z tąd ten pisk rytmiczny w/g obrotu kola -im wolniej -tym dlużej i dłosniej
  15. Sprawdź -sondę -stan wężyków podciśnieniowych ,zwłaszcza tego co idzie do map sensora -podłączenia czujników walu korbowego i wałka rozrządu -może padł czujnik temperatury silnika ten 2 pinowy i silnik pracuje na "ssaniu" -paliwo optymalne dla naszych silników to 95, 98 leje się do podkręconych , -inna charakterystyka spalania
×
×
  • Utwórz nowe...