Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ksmx

Forumowicz
  • Zawartość

    462
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

ksmx wygrał w ostatnim dniu 15 Luty 2017

ksmx ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O ksmx

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    science,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 150 KM 08

Ostatnio na profilu byli

532 wyświetleń profilu
  1. Ja nie wiem czy one są regenerowane. Być może są nowe i po prostu tak wyglądają. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Albo są po prostu stare. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. INA stresowała nr seryjne i znaczek GM. Wymieniona jest rolka i sprężyna i do sklepu jak nowe. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. Poznań. Nie kupiłem go tylko pojechałem do innego sklepu. Następny wyglądał tak. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. Nie dwumas. A to "nowa" część Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. Rolka napinacza paska osprzętu. Sprężyna straciła nieco ze swojej siły. Jedna ciekawostka. Napinacze INA dostępne jako nowe są tak naprawdę po regeneracji. Niech się nikt nie zdziwi jeśli wyglądają jak używane. Temat do zamknięcia.
  7. Dwumas, sprzęgło, wysprzęglik, praktycznie nowe (50 tys). Zapomniałem, że odgłos jest też przy wciśniętym sprzęgle, pojawia się tylko przy niektórych obrotach, czasami słychać na luzie tak jak na filmie.
  8. Ktoś coś? Jakiś pomysł? Od jakiegoś czasu próbuję namierzyć dziwne odgłosy jakby coś się poluzowało, ani to rolka ani koło pasowe. Nie mam pojęcia. Wszelkie wskazówki mile widziane. Wszystkiego dobrego na Święta!
  9. ksmx

    [Z19DTH] Wadliwy N75?

    d***, zawór bez możliwości "prostego" rozebrania (55 563 532). Kupiłem używkę na allegro. edit: wymontowałem i przez rurkę gdzie wchodzi próżnia na przemian lałem i wytrząsałem WD40. Pomogło, pewnie na krótko ale zawór zaczął pracować, a auto wróciło do formy Teraz sobie przypomniałem, że od jakiegoś roku podczas przyśpieszania coś stukało (ok 20-30 Hz), na 100% to był N75. W końcu się zablokował w pozycji maksymalnego wysterowania, przestał puszczać próżnię na turbo, a stukanie znikło. Może się przydadzą te informacje na przyszłość, tak aby nie wymieniać połowy samochodu.
  10. Musiałbyś zrobić logi dynamiczne, 3 bieg, pedał do podłogi, obroty aż do powstania błędu. Wydaje mi się, że przy źle ustawionym zakresie regulacji (śrubka), zawór N75 i tak powinien to jakoś to wysterować. Dodatkowo zrobiłbym logi ze ściągniętym wężykiem z N75 tak aby do turbiny nie dochodziło podciśnienie.
  11. ksmx

    [Z19DTH] Wadliwy N75?

    Sam sobie odpowiadam Może się przyda na przyszłość. Doszedłem do tego, że na wolnych obrotach do N75 dochodzi podciśnienie ale dalej już nie idzie, a turbo pracuje w trybie najniższego doładowania. Przewody są szczelne, sprawdziłem organoleptycznie, nie chcę pisać dokładnie jak aby się źle nie kojarzyło. Tak więc pozostaje zawór. Czy ktoś to czyścił? Rozbierał?
  12. Witajcie, Turbo mi zdechło z dnia na dzień, jakby go nie było, nie gwiżdże nie świszcze, jest miło i cicho poza tym, że jeździ się jakby było 20% gazu Wrzucam wykresy z logów. Szukałem nieszczelności w przewodach podciśnienia ale niczego nie znalazłem. Wygląda mi to na zablokowaną gruszkę w turbinie albo uszkodzony zawór sterowania geometrią. Chociaż to drugie jest mało prawdopodobne, N75 nie ma czego zbijać bo żądane ciśnienie doładowania nie jest przekroczone. Oczywiście po przekroczeniu 3 tys błąd niedoładowania P0234(5B) odchylenie dodatnie. Co myślicie? Jakieś pomysły?
  13. Temat ściągania w prawo przerabiałem w dwóch vectrach. Za każdym razem KYB. Sprężyny te są cieńsze od sachsów to po pierwsze. Po drugie są na dzień dobry wygięte w banana (system k-flex). Mam gdzieś zdjęcie jednej i drugiej sprężyny stojące obok siebie, widać różnice. Moja robocza hipoteza jest taka, że sprężyny k-flex powinny być asymetryczne. Po ugięciu takiego banana musi powstawać moment skręcający pomiędzy łożyskiem a kolumną, dla obu kół ugięcie sprężyn powinny się kompensować. Najwyraźniej tak nie jest i kierownica odbija w prawo.
×