Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ksmx

Forumowicz
  • Content Count

    463
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ksmx last won the day on February 15 2017

ksmx had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About ksmx

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Zainteresowania
    science,

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 150 KM 08

Recent Profile Visitors

553 profile views
  1. Witam, Coś mi padło w kole pasowym sprężarki klimatyzacji. Podejrzewam łożysko. Klima działa normalnie ale hałasuje na wyłączonej sprężarce i jeszcze bardziej kiedy jest włączona. Patrząc na pasek wielorowkowy wyraźnie widać, że coś tam się dzieje. Czy ktoś na podstawie nr VIN potrafi mi podać nr sprężarki? Może całego koła pasowego ew. samego łożyska? Z góry dziękuję. Wesołych Świąt!
  2. Ja nie wiem czy one są regenerowane. Być może są nowe i po prostu tak wyglądają. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. Albo są po prostu stare. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. INA stresowała nr seryjne i znaczek GM. Wymieniona jest rolka i sprężyna i do sklepu jak nowe. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. Poznań. Nie kupiłem go tylko pojechałem do innego sklepu. Następny wyglądał tak. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. Nie dwumas. A to "nowa" część Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Rolka napinacza paska osprzętu. Sprężyna straciła nieco ze swojej siły. Jedna ciekawostka. Napinacze INA dostępne jako nowe są tak naprawdę po regeneracji. Niech się nikt nie zdziwi jeśli wyglądają jak używane. Temat do zamknięcia.
  8. Dwumas, sprzęgło, wysprzęglik, praktycznie nowe (50 tys). Zapomniałem, że odgłos jest też przy wciśniętym sprzęgle, pojawia się tylko przy niektórych obrotach, czasami słychać na luzie tak jak na filmie.
  9. Ktoś coś? Jakiś pomysł? Od jakiegoś czasu próbuję namierzyć dziwne odgłosy jakby coś się poluzowało, ani to rolka ani koło pasowe. Nie mam pojęcia. Wszelkie wskazówki mile widziane. Wszystkiego dobrego na Święta!
  10. d***, zawór bez możliwości "prostego" rozebrania (55 563 532). Kupiłem używkę na allegro. edit: wymontowałem i przez rurkę gdzie wchodzi próżnia na przemian lałem i wytrząsałem WD40. Pomogło, pewnie na krótko ale zawór zaczął pracować, a auto wróciło do formy Teraz sobie przypomniałem, że od jakiegoś roku podczas przyśpieszania coś stukało (ok 20-30 Hz), na 100% to był N75. W końcu się zablokował w pozycji maksymalnego wysterowania, przestał puszczać próżnię na turbo, a stukanie znikło. Może się przydadzą te informacje na przyszłość, tak aby nie wymieniać połowy samochodu.
  11. Musiałbyś zrobić logi dynamiczne, 3 bieg, pedał do podłogi, obroty aż do powstania błędu. Wydaje mi się, że przy źle ustawionym zakresie regulacji (śrubka), zawór N75 i tak powinien to jakoś to wysterować. Dodatkowo zrobiłbym logi ze ściągniętym wężykiem z N75 tak aby do turbiny nie dochodziło podciśnienie.
  12. Sam sobie odpowiadam Może się przyda na przyszłość. Doszedłem do tego, że na wolnych obrotach do N75 dochodzi podciśnienie ale dalej już nie idzie, a turbo pracuje w trybie najniższego doładowania. Przewody są szczelne, sprawdziłem organoleptycznie, nie chcę pisać dokładnie jak aby się źle nie kojarzyło. Tak więc pozostaje zawór. Czy ktoś to czyścił? Rozbierał?
  13. Witajcie, Turbo mi zdechło z dnia na dzień, jakby go nie było, nie gwiżdże nie świszcze, jest miło i cicho poza tym, że jeździ się jakby było 20% gazu Wrzucam wykresy z logów. Szukałem nieszczelności w przewodach podciśnienia ale niczego nie znalazłem. Wygląda mi to na zablokowaną gruszkę w turbinie albo uszkodzony zawór sterowania geometrią. Chociaż to drugie jest mało prawdopodobne, N75 nie ma czego zbijać bo żądane ciśnienie doładowania nie jest przekroczone. Oczywiście po przekroczeniu 3 tys błąd niedoładowania P0234(5B) odchylenie dodatnie. Co myślicie? Jakieś pomysły?
×
×
  • Create New...