Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dave_19

Forumowicz
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About dave_19

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nysa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    bylo Signum, jest Focus Titanium 2.0 TDCI 2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 48 downloads

    Witam ponownie. Jestem już po wymianie chłodnicy. Napiszę w skrócie, co odkręcałem: 1. Ściągnięcie zderzaka przedniego. 2. Ściągnięcie płyty pod silnikiem. 3. Jak się okazało, trzeba również ściągnąć belkę zderzaka ( 2 długie śruby i 4 krótkie) - jest dużo łatwiej potem. 3. Odkręcamy kranik w chłodnicy i spuszczamy płyn. 4. Odkręcamy 2 wkręty u góry trzymające chłodnicę klimy - czynnika nie musimy spuszczać - chłodniczkę podwieszamy np. drutem. 5. Odkręcamy opaski z obu dolnych krótkich kolanek gumowych idące do intercoolera i zdejmujemy te kolanka. 6. O
  2. u mnie w signum dpf wypala sie w zimie co 1000-1200 km a latem co 1400-1600 km, na blacie wlasnie mija 198 tys km
  3. ok to wiem bo juz sciagalem wczesniej zderzak ale czy za samą lampą jest jakas sruba która trzyma cos od ukladu chłodzenia ? z opisu rozumiem ze po zdemontowaniu zderzaka, płyty pod silnikiem i tego plastiku u gory, po odkreceniu mam odchylic chlodnice klimy mozliwie do przodu (bez spuszczania czynnika) , opuscic sam intercooler dolem a nastepnie chlodnice wody rowniez dolem. witam ponownie. jestem juz po wymianie chłodnicy. napisze w skrócie co odkrecałem: 1. ściągniecie zderzaka przedniego 2. ściągniecie płyty pod silnikiem 3. jak się okazało trzeba również ściągnąć belkę zderzaka ( 2 długie
  4. ok dzieki. czytalem opis w "sam naprawiam" i pisza o demnotazu lampy. czy pod nia jest jakas sruba ?
  5. Wymiana chłodnicy płynu chłodzącego. Zobacz plik Witam ponownie. Jestem już po wymianie chłodnicy. Napiszę w skrócie, co odkręcałem: 1. Ściągnięcie zderzaka przedniego. 2. Ściągnięcie płyty pod silnikiem. 3. Jak się okazało, trzeba również ściągnąć belkę zderzaka ( 2 długie śruby i 4 krótkie) - jest dużo łatwiej potem. 3. Odkręcamy kranik w chłodnicy i spuszczamy płyn. 4. Odkręcamy 2 wkręty u góry trzymające chłodnicę klimy - czynnika nie musimy spuszczać - chłodniczkę podwieszamy np. drutem. 5. Odkręcamy opaski z obu dol
  6. niestety kolego ale to chyba jednak nie egr - po wyjezdzeniu dzis kolejnego zbiornika z stp jest poprawa - jak narazie szarpanie ustalo lub jest nieodczuwalne
  7. witam. u mnie ostatnio jest podobnie. auto szarpie ale nie zawsze (jest kilka dni spokoju) przewaznie w okolicy 1500 obr, ale tylko wtedy gdy jade z jednostajna predkoscia lub bardzo delikatnie przyspieszam. efekt podobny jakby na ulamek sekudny braklo paliwa. jesli przyspieszam mocno nic sie nie dzieje. myslalem ze to kostki wiec wymienilem wszystkie na nowe niebieskie - dawki w op-comie spadly do wartosci 0.1-0.5 oprocz czwartego gdzie jest 0.9. egr mam nowy od pol roku, kolektor mam po regeneracji u jabolka i nigdy wczesniej nie mialem takiego poszarpywania. narazie wyjezdzam drugi zbiornik
  8. przy szarpaniu po odpaleniu warto sprawdzic i przeczyscic ( ew. wymienic) egr bo to on jest często przyczyna poszarpywania a nie wtryski. sprawdzic również stan kostek na wtryskach.
  9. niestety po podpieciu op-coma po powrocie do domu, błedu zwizanego z dpf nie ma - jedynie nieprawidlowy identyfikator srodowiska i zbyt wysokie napiecie w przelaczniku drzwi pasazera.
  10. witam Otóż moje signum zaczelo sie dziwnie zachowywac. Jakies 3 tygodnie temu auto mialo trase 2 x 600 km nad morze i spowrotem. W drodze powrotnej kolo poznania nastapila regeneracja filtra zakonczona pomyslnie. Wczoraj jadac na Śląsk A4 (od wypalenia w poznaniu minelo ok 1300km) auto nagle zmulilo się, rzut oka na komp i pomyslalem ze sie regeneruje. Zredukowalem do 5 aby trzymac wyzsze obroty i po ok. 3 minutach auto z kluczem i tryb awaryjny. Dzis podpialem się op-comem i pokazuje 59 % zapchania i 90 km od regeneracji. Co moglo byc powodem przerwania wypalania - z filtrem do tej pory nie m
  11. równiez jezdze na kolektorze od pawła z maja zeszlego roku czyli tzw stara technologia. przedmuch mam głownie na klapie od nastawnika - pojawił się około 3 tys po wymianie. jednakze poza może niestetycznym wyglądem całość działa dobrze i auto przyspiesza chyba tak jak powinno.
  12. zatem panowie jest przyczyna. przeskoczyl rozrzad i nie jest to wina napinacza. jak sie okazalo po rozebraniu odlamal sie maly plastikowy kawaleczek (0,5 cm) dolnej czesci oslony rozrzadu i wlecial pod kolo zebate, powodujac przeskoczenie paska. na szczescie w nieszczesciu mialo to miejsce na wolnych obrotach, wiec jest szansa ze duzo sie nie narobilo. witam ponownie. rozrzad juz zrobiony ale prewencyjnie zrzucamy jednak gore i przyjrzymy sie wszystkim zaworom, czy ktorys z nich nie jest "miekki". jesli tak to wymiana na nowy. witam. autko juz smiga. z gora silnika nic sie nie stalo ale warto
  13. przewody sprawdzilem - na wlaczonym zaplonie jest miedzy pinem 1 i 3 praktycznie rowne 5 V. zatem trzeba bedzie teraz sprawdzic rozrzad.
  14. wizualnie przewody od czujnika wygladaja ok. pomierze jeszcze jak tylko przestanie lac napiecie na zlaczu przy wlaczonym zaplonie - powinno byc jak sie nie myle 5V ? przeczytalem troche watkow i zaczynam brac tez pod uwage ze mogl przeskoczyc rozrzad - te napinacze w cdti ponoc nie sa za trwale. od wymiany rozrzadu jest dokladnie 23 tys km, obecna usterka miala miejsce pod domem przy wolnych obrotach - sam nie wiem co myslec
  15. witam. jestem po wymianie czujnika i lipa. auto dalej nie pali, nawet po zrobieniu resetu ecu i nowym zaprogramowaniu imobilisera nic. zmienil sie za to kod bledu: P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem czujnik oryginalny i teraz pytanie co robic dalej. czas mnie nagli a fura nie smiga.
×
×
  • Create New...
UP