Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

witek_p

Forumowicz
  • Content Count

    1724
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

witek_p last won the day on January 8 2015

witek_p had the most liked content!

Community Reputation

106 Good

About witek_p

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 09/26/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Katowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Mondeo MK4 2.0 TDCI 13' - była VB X20XEV 98'

Kontakt

  • GG
    2425547

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Musisz kupić cały z aż do filtra - możesz na chwilę dać gumowy ogólnie dostępny w sklepach fi 8mm wewnątrz ale wytrzyma ok 2-3 miesięcy i zacznie puszczać. JAk już tam dotarłeś to otwórz też zbiornik i sprawdź dokładnie ten od pokrywy do pompki.
  2. To sprawdź jeszcze raz w ten sposób - przekręć kluczyk na zapłon kilka razy (nie zawsze pompa pracuje i dobija) - potem wyłącz zapłon i po 15-30sek spróbuj siknąć paliwem. Jak nie poleci to masz problem z wężem paliwa pomiędzy pompą a pokrywą zbiornika - sprawdź dobrze czy nie ma na nim pęknięcia.
  3. Ale piszemy chyba o 1,8 16v a nie Vce - poza tym co za różnica jakie silnik, optymalna temp pracy to ok 88-92 i termostaty też tak działąją.
  4. To strasznie dziwne, bo termostat otwiera się pow 92 st i nigdy nie jest tak ze temp na bloku spada od razu tylko po czasie.Poza tym nigdy nie włączyły by Ci się wentylatory, nawet w korku, bo zaczynają działać od ok 100 st: więc wg mnie miałeś/ masz uszkodzony czujnik temp na zegary i o tym nie wiedziałeś. Gdy pada termostat, to podczas jazdy spokojnej na trasie w taką pogodą jak teraz temp spadnie pod 60-70 st a nie 80, natomiast w korkach nie wyłapiesz raczej szybko awari termostatu, no chyba jedynie po czasie nagrzewania auta, ale w końcu i tak 100 na zegarach się powinna pojawić jak wentyle wystartują. No chyba że zawsze jeździcie na klimie i wentyle cały czas pracują, to wtedy pow 94-95 może nie wskakiwać, co nie zmienia faktu że na pewno przekroczy 92. W 3 Vectrach wymieniałem czujnik temp na zegary bo stary praktycznie zawsze zaniżał o 10 st, dopiero na nowym zgadzały się odczyty deska/ ECU.
  5. A kto Ci to powiedział, po prostu na postoju sprawny czujnik będzie mu pokazywał pod 100.
  6. A kto Ci to powiedział, po prostu na postoju sprawny czujnik będzie mu pokazywał pod 100.
  7. 1. wymień czujnik temp płynu, 1 stykowy, ten który podaje info na zegary, jak jest walnięty to zaniża o ok 10st. 2. Dym spod maski oznacza że cieknie gdzieś wysoko na blok - sprawdź sam zawór nagrzewnicy czy pod nim nie cieknie, ew. jak masz gaz to sprawdź miejsce w którym wpięty jest parownik no i koniecznie czy zbiornik wyrównawczy nie jest pęknięty na pół albo żaden z króćców nie padł.
  8. Tylko pełny syntetyk 5W30/40 i po 1-2 tyś max wymiana razem z filtrem, potem już normalnie co 10-15kkm. Po co chcesz 10W lać ? Sprzedaj to.
  9. A trzyma Ci ciśnienie w układzie to pękniecie ?
  10. Rozumiem że w układzie płyn a nie woda - chodzi oczywiście o temp wrzenia. Nie masz czasem pękniętego zbiornika wyrównawczego ? Układ w VB to układ ciśnieniowy i korek musi utrzymać ciśnienie, wiec albo korek nie od opla, albo zepsuty, albo nieszczelność na samym zbiorniku. U mnie zbiornik rozszczelnił się koło tej rurki powrotnej cienkiej u góry i objawy miałem bardzo podobne. https://opelczesci.com.pl/pl/p/Zbiornik-wyrownawczy-z-czujnikiem-Vectra-B/1011 Jak na to zdjęcie patrzysz to puszczał na tej rurce po lewej.
  11. Pytanko mam do Was. Bo u mnie pojawiło się coś w rodzaju szarpania podczas ruszania, czym bardziej rozgrzane auto tym bardziej podczas ruszania "podskakuje przód". Przy ruszaniu energicznym tego nie mam. Wiem że pomału chyba kończy się docisk bo sprzęgło chodzi dość ciężko, ale podejrzewam że to przez poduszki amorów też tak może się dziać. Sprawdzone całe zawieszenie oprócz tych poduszek, poduchy sinika/ skrzyni, drążek reakcyjny silnika - wszystko wg mnei i mechaników jest OK. Czy u Was coś takiego przed wymianą też miało miejsce, po wymianie się uspokoiło czy nie mieliście takich objawów. A co do szczeliny pomiędzy kielichem a tą blachą to już mogę palucha wsadzić, więc poduchy wytłuczone są mocno .....
  12. P0335 - to czujnik wału, jego uszkodzenie powoduje problem z odpalaniem. Jak czujnik walnie całkiem to autem nie pojedziesz. P0340 może być powiązany z P340, w teori to czujnik wałków rozrządu, jego awaria będzie skutkowała lekkim mułem i odcinką powyżej 4,5krpm P0100 - to przepływka, tu masz jakiś opis jak pomierzyć http://forum-mechanika.pl/threads/x18xe-przepływka.9301/ ale najpierw to obejrzyj czy dolot masz cały, poszukaj dziury bo może to być problem.
  13. Z linku powyżej, co w nim trudnego ?
  14. Z linku powyżej, co w nim trudnego ?
  15. https://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/ Tu sobie wyszukaj oznaczenie kodowe sondy i potem szukaj.
×
×
  • Create New...