Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi333

Forumowicz
  • Zawartość

    1 180
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

norbi333 wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2015

norbi333 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O norbi333

  • Urodziny 1974.03.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Ostatnio na profilu byli

1 222 wyświetleń profilu
  1. A20DTR - czy są jakieś wady?

    Mam dwa i nie narzekam. Aczkolwiek nie wiem w jaki sposób osiągnąć spalanie 9 l w mieście. Aczkolwiek jeden to automat i oba 4x4
  2. Sprawdzenie wyposażenia po VIN

    http://opelvindekoder.pl/
  3. Sprawdzenie historii po VIN

    I rok czasu stał w stodole. Do tego na pewno okazyjna cena. I masz szczescie. Ale mniejsza o to. Ty kupujesz
  4. Sprawdzenie historii po VIN

    Jak dla mnie to ma obecnie jakieś 220-230 tyś km
  5. Sprawdzenie historii po VIN

    Wygląda na ponad 50 tyś km rocznie.To ile teraz ma to auto przebiegu?
  6. Uszczelka Smoka

    To jest ten sam silnik
  7. Bawiłem się trochę i wyrzuca błąd af31. Ponoć to jakiś wentylator. I teraz najważniejsze to gdzie go szukać w aucie
  8. 2.0 CDTI 160 VS 195

    Tak samo jak przed
  9. Jeździłem dieselkiem i całkiem sprawnie porusza się
  10. Jakoś miałem i vectrę 2.8 i insignię 2.8 .W sumie przejeździłem jakieś 6 lat i nie przypominam sobie bym miał jakieś poważne awarie .Jakoś nigdy ten silnik nie zatrzymał auta na drodze. Więc nie wiem o jakiej awaryjności mówisz. A poza tym idąc Twoim tropem: Czyli dokładnie to samo co w 2.8 T. Więc jak może 2.0 T być lepszym silnikiem? Najwyżej słabszym i tańszym w utrzymaniu. i to ma oznaczać,że 2.0 T jest lepszym silnikiem?Wątpię.Co do 2.8 T to wątpię być wszystkie widział i wiedział jakie mają moce. Wystarczy poczytać forum i widać ile ludzi ma problemy z 2.0 T
  11. Ale moc to nie wszystko. I to, że można lepiej kręcić nie oznacza, że lepsze. Poza tym gdzie masz 2. 0 T 450 koni.I zauważ,że 2.0 T jest pełno, a 2.8 T bardzo mało
  12. 2.0 może jest bardziej rozwojowe, ale na pewno nie lepsze
  13. Pomijając ewentualną wymianę rozrządu praktycznie bezproblemowa.
  14. Ten numer lusterka jest gdzieś na wierzchu?
×