Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi333

Forumowicz
  • Zawartość

    1 267
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

norbi333 wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2015

norbi333 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O norbi333

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1974.03.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Ostatnio na profilu byli

1 375 wyświetleń profilu
  1. To byłą opcja w 2.0 T,a więc nie w każdej jest
  2. norbi333

    Różnice między silnikami

    Tylko, że wówczas już dawno jest on w oleju
  3. norbi333

    Różnice między silnikami

    A w Polsce sprowadzane są za pół ceny 🙂
  4. norbi333

    Różnice między silnikami

    Akurat komunikat świadczy o przerywanych wypalaniach i średnio to dobrze. Filtr jest pełny i musi być wypalony bez względu na warunki. Jak dobrze kojarzę to ma napełnienie powyżej 100 %
  5. Chyba pomyliłeś lata.Rdzwiały,ale w 2009 tym podobne.Potem rdzwiały jak powypadkowe,co tyczy się wszystkich marek
  6. Pytanie ile kosztuje i akurat w oplu to samo i koszt znacznie większy pewnie.Vectry 2.8 nagminnie miały problem z rozrządem.Insignia 2.0 T ,2.8 T to samo.
  7. Ja rozglądam się za czymś po pierwszym lifcie. Auto ładne środek już również.Żony polift w sumie też cały czarny i nie stanowi to problemu. Co do silnika to pewnie 2.5 Pb lub 2.2 diesel 175 koni.Co istotne mazdy mają kompletne wyposażenie włącznie że światłami full led
  8. Tylko, że tu brak Mazd i wszystkie statystyki stawiają Opla w czołówce najbardziej awaryjność aut
  9. Ja rozglądam się za Mazdą CX5. Sporo droższa w zakupie niż Insignia,ale i dużo lepiej trzyma wartość.Poza tym do 100 km/h ma czas Jak Insignia,a słabszy silnik
  10. Dlatego zaczynam zastanawiać się nad zmianą marki
  11. norbi333

    Insignia B GSI zamiast OPC

    Tylko co to ma wspólnego z tematem?
  12. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Robię krótkie odcinki biturbo i 4x4 .Odpukać zero problemów.Czy auto to mina ? Ja swoją wystawiam za 46 tyś z 2012 i rejestracja 2013 rok.A więc ,albo ja drogo ,albo ktoś tanio.Tylko wówczas czemu tanio
  13. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    To już musiałby kompletnie olewać wypalania lub ma problemy z autem
  14. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Bez przesady.Jakoś wsiadam w auto i jadę gdzie chcę. W mieście wypala się średnio co 400-500 km ,więc jakoś specjalnie nie ma również problemu z czekaniem ,aż dpf się wypali.Ba o ile pamiętam to chyba dwa razy mi się trafiło ,że dojechałem i wypalanie trwało ,a ja nie miałem czasu ,żeby dokończyć.
  15. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    Jak kupił sprowadzaną perełkę za małe pieniądze to to duża szansa na narzekanie
×