Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi333

Forumowicz
  • Zawartość

    1 278
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

norbi333 wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2015

norbi333 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O norbi333

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Ostatnio na profilu byli

1 449 wyświetleń profilu
  1. Z neta B1000- system high voltage counter overrun system locked
  2. norbi333

    Vectra C co kupić na zimę??

    Nie ten dział
  3. P0089, P0228D Edytuj Zgłoś ten post Cytuj Post 11 lis 2018, 09:49 Jak w temacie. Dzisiaj rano podczas toczenia się zapaliła się lampa awarii i i ograniczenie mocy. Zgaszenie i odpalenie auta nie zgasiło kontrolki silnika, ale już auto jedzie normalnie Błędy odczytane i z tego wynika, że powiązane z regulatorem paliwa ( wysokie ciśnienie) Gdzie go szukać i czy on pada lub ewentualnie czujnik ciśnienia paliwa?
  4. P0089, P0228D Edytuj Zgłoś ten post Cytuj Post 11 lis 2018, 09:49 Jak w temacie. Dzisiaj rano podczas toczenia się zapaliła się lampa awarii i i ograniczenie mocy. Zgaszenie i odpalenie auta nie zgasiło kontrolki silnika, ale już auto jedzie normalnie Błędy odczytane i z tego wynika, że powiązane z regulatorem paliwa ( wysokie ciśnienie) Gdzie go szukać i czy on pada lub ewentualnie czujnik ciśnienia paliwa?
  5. Nie mam pojęcia. Nie zdejmowałem zderzaka. Osobiście darowałbym sobie to auto dlatego, że nawet jeśli miał jakąś małą kolizję to nie problem, gdy zrobione dobrze. Ale jeśli już zaoszczędzone na zderzaku to i również dobrze w trakcie eksploatacji na wszystkim oszczędzane mogło być. Równie naprawa po kolizji mogła być robiona najtańszym kosztem. Ale to tylko moje zdanie. Pasuje to jedziesz, sprawdzasz dokładnie i tyle
  6. Szybciej rozbity przód i zmieniony zderzak na tańszy
  7. norbi333

    Niedziałają wskaźniki

    Odepnij akumulator ma godzinę
  8. norbi333

    Insignia 4x4 - wady napedu AWD

    Osobiście użytkuję obecnie Insignię nr 3 i 4 z napędem 4x4. Odpukać wszystkie bezproblemowo.
  9. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    Obecnie użytkuję insignie numer 3 i 4. Także chyba nie zgodzę siez Tobą ,ze to kupa złomu.Gdyby tak było zakończyłbym przygodę na insigni numer 1. ASO również bez problemu auta tyka jeśli musi. I wcale nie jest jakoś kosmicznie drogo.Ba przed zakupem Insigni numer 4 oglądałem nowe Meganki. I nie zdecydowałem się na nie.Ciekawe czemu .Brzydkie czy kupa złomu?
  10. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    No właśnie czytanie. Miałem biturbo przedlifta i mam polifta.Oba bezproblemowo jeździły i jeżdżą.A prawie cały czas tylko po mieście jeżdżą.
  11. To byłą opcja w 2.0 T,a więc nie w każdej jest
  12. norbi333

    Różnice między silnikami

    Tylko, że wówczas już dawno jest on w oleju
  13. norbi333

    Różnice między silnikami

    A w Polsce sprowadzane są za pół ceny 🙂
  14. norbi333

    Różnice między silnikami

    Akurat komunikat świadczy o przerywanych wypalaniach i średnio to dobrze. Filtr jest pełny i musi być wypalony bez względu na warunki. Jak dobrze kojarzę to ma napełnienie powyżej 100 %
  15. Chyba pomyliłeś lata.Rdzwiały,ale w 2009 tym podobne.Potem rdzwiały jak powypadkowe,co tyczy się wszystkich marek
×