Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

norbi333

Forumowicz
  • Content Count

    1297
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

norbi333 last won the day on September 28 2015

norbi333 had the most liked content!

Community Reputation

30 Best

About norbi333

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 03/20/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Recent Profile Visitors

2074 profile views
  1. Jak dobrze pamiętam to 303 konie. Powinien być wykres na stronie kreatora mocy . Skrzynia automat. Co do spalania to już nie pamiętam dokładnie ,ale same miasto to coś 15-16 litrów .Trasy od 8 do 12 litrów .PB 98
  2. To było już parę ładnych lat temu. Rozrząd jakoś 4 tyś z kawałkiem.Jakaś pompa podcisnienia i jak pamiętam reszta to eksploatacja.Z napędem i skrzynią nic się nie działo
  3. Miałem 2.8 T po programie i mimo ,ze musiałem robić rozrząd to chwaliłem sobie te auto
  4. Dostałem od znajomego w gratisie Webasto do benzyny. Ponoć jest to kompletne i jedynie gdzieś przepadł pilot.Siedziało u niego w aucie i zostało wyjęte.Ponoć działało i jest sprawne. Pytanie czy to rzeczywiście jest kompletne i da się bez problemu zamontować w aucie tak aby działało.
  5. Pacjent to Insignia. Ogrzewanie wyrzucało dwa błędy AF30 czyli wentylator i F52 brak procedury startu.Pompka paliwa sprawna.Wymienione wszystkie bebechy czyli wentylator,świeca,czujnik temperatury ,palnik i sitko. I nadal te same błędy. Jedyna różnica ,ze teraz potrafi czasem za pierwszym razem odpalić .Najczęściej jak silnik i tak ciepły.Jak zimny to odpali za drugim lub trzecim razem.Oczywiście błędy takie same. I w sumie już nie wiem czego szukać . Sterownik ma jakieś problemy ?
  6. Poczytaj link,który wrzuciłem.W innym było,ze wymiana lampy pomogła.
  7. https://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=476&start=260 U1511 00 (K26 Headlamp Control Module) LIN Bus 1 Lost Communication With Device 1 (E13L Headlamp Assembly Left) U1521 00 (K26 Headlamp Control Module) LIN Bus 2 Lost Communication With Device 1 (E13R Headlamp Assembly Right)
  8. Łopatki mogą być w każdej z pakietem wewnętrznym opc line.Skrzynia jest wolna i łopatki tego nie zmieniają.Porównując 300 koni w vectrze z 1965 w biturbo nie ma sensu ,bo przepaść kosmiczna.Napęd jest zawsze zapięty
  9. Wie ktoś może Ile powinna wynosić kompresja w silniku 2.0 T LTG ?
  10. Miał ktos może taki przypadek,że ogrzewanie włącza się i nagrzewa silnik,ale nie włącza ogrzewania wnętrza. Włączanie wentylacji działa. Co ciekawe ,gdy po wyłączeniu się ogrzewania odpalam drugi raz i już ogrzewanie wnętrza działa. Pacjent to insignia
×
×
  • Create New...
UP