Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi333

Forumowicz
  • Zawartość

    1 262
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

norbi333 wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2015

norbi333 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O norbi333

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1974.03.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Ostatnio na profilu byli

1 302 wyświetleń profilu
  1. Pytanie ile kosztuje i akurat w oplu to samo i koszt znacznie większy pewnie.Vectry 2.8 nagminnie miały problem z rozrządem.Insignia 2.0 T ,2.8 T to samo.
  2. Ja rozglądam się za czymś po pierwszym lifcie. Auto ładne środek już również.Żony polift w sumie też cały czarny i nie stanowi to problemu. Co do silnika to pewnie 2.5 Pb lub 2.2 diesel 175 koni.Co istotne mazdy mają kompletne wyposażenie włącznie że światłami full led
  3. Tylko, że tu brak Mazd i wszystkie statystyki stawiają Opla w czołówce najbardziej awaryjność aut
  4. Ja rozglądam się za Mazdą CX5. Sporo droższa w zakupie niż Insignia,ale i dużo lepiej trzyma wartość.Poza tym do 100 km/h ma czas Jak Insignia,a słabszy silnik
  5. Dlatego zaczynam zastanawiać się nad zmianą marki
  6. norbi333

    Insignia B GSI zamiast OPC

    Tylko co to ma wspólnego z tematem?
  7. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Robię krótkie odcinki biturbo i 4x4 .Odpukać zero problemów.Czy auto to mina ? Ja swoją wystawiam za 46 tyś z 2012 i rejestracja 2013 rok.A więc ,albo ja drogo ,albo ktoś tanio.Tylko wówczas czemu tanio
  8. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    To już musiałby kompletnie olewać wypalania lub ma problemy z autem
  9. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Bez przesady.Jakoś wsiadam w auto i jadę gdzie chcę. W mieście wypala się średnio co 400-500 km ,więc jakoś specjalnie nie ma również problemu z czekaniem ,aż dpf się wypali.Ba o ile pamiętam to chyba dwa razy mi się trafiło ,że dojechałem i wypalanie trwało ,a ja nie miałem czasu ,żeby dokończyć.
  10. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    Jak kupił sprowadzaną perełkę za małe pieniądze to to duża szansa na narzekanie
  11. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    Turbina w każdym aucie może paść. Miałem Astrę 1 J 1,6 T zrobioną na 216 koni i nie było problemów z silnikiem poza wymianą cewki zapłonowej.I skąd taka cena za naprawę turbiny
  12. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    2,0 CDTI biturbo 194 konie.Ale jak Sizon napisał.On miał 160 koni po programie i sobie chwalił .Ja mam 194 po programie i sobie chwalę. Ja na awaryjność nie narzekam.Na tyle jestem z przedlifta zadowolony,że polift również mam biturbo i po przedlifcie pewnie będzie drugi polift biturbo. Cena jest taka jaką ktoś wystawia.Czy 194 koni czy 160 dobre i pewne auto będzie kosztowało więcej niż perełki sprowadzane. Spalanie to pojecie względne i zależy od wielu czynników U mnie latem w przedlifcie jakieś 9-10 litrów ,a w polifcie i automacie 12 litrów. Zimą miałem 12 litrów u zony polift z webasto potrafił do 15 litrów ON,ale żona robi krótkie odcinki i webasto swoje również bierze. A i oba biturbo 4x4 po programach Trasy zmniejszają różnicę.
  13. norbi333

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    I bez planowania nie ma żadnych problemów.Nawet teraz mając aplikacje coraz mniej sprawdzam nasycenie.To zapomnę,to interfejs w drugim aucie i tak na zmianę
  14. norbi333

    Prośba o opinie kupna Insigni

    Obecnie 3 insignię wystawiłem na sprzedaż i jak pójdzie to będzie 4 insignia..Więc sam sobie odpowiedz czy jest czego się bać.Inna sprawa to jaką kupisz.Osobiście kupuję drogie,ale tylko z polskich salonów i serwisowane.Patrząc na ceny sporo przepłacam,ale odpukac nie mam problemów z autami ,a i potem drogo wystawiam na sprzedaż.Przynajmniej nie mam co chwila telefonów od szukających okazji
×