Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi333

Forumowicz
  • Postów

    1 171
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

norbi333 wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2015

norbi333 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O norbi333

  • Urodziny 1974.03.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Ostatnio na profilu byli

1 096 wyświetleń profilu
  1. Jakoś miałem i vectrę 2.8 i insignię 2.8 .W sumie przejeździłem jakieś 6 lat i nie przypominam sobie bym miał jakieś poważne awarie .Jakoś nigdy ten silnik nie zatrzymał auta na drodze. Więc nie wiem o jakiej awaryjności mówisz. A poza tym idąc Twoim tropem: Czyli dokładnie to samo co w 2.8 T. Więc jak może 2.0 T być lepszym silnikiem? Najwyżej słabszym i tańszym w utrzymaniu. i to ma oznaczać,że 2.0 T jest lepszym silnikiem?Wątpię.Co do 2.8 T to wątpię być wszystkie widział i wiedział jakie mają moce. Wystarczy poczytać forum i widać ile ludzi ma problemy z 2.0 T
  2. Ale moc to nie wszystko. I to, że można lepiej kręcić nie oznacza, że lepsze. Poza tym gdzie masz 2. 0 T 450 koni.I zauważ,że 2.0 T jest pełno, a 2.8 T bardzo mało
  3. 2.0 może jest bardziej rozwojowe, ale na pewno nie lepsze
  4. Pomijając ewentualną wymianę rozrządu praktycznie bezproblemowa.
  5. Ten numer lusterka jest gdzieś na wierzchu?
  6. A to tego nie wiem, bo nigdy nie miałem takiej potrzeby. Ale widzialem w serwisie jak auto wypalany dpf miało i fakt,że nie widziałem obrotomierza,ale na ucho to nie było 3 tyś obrotów. Przecież Diesel byłbym bardzo głośny przy takich obrotach
  7. Na postoju normalnie się wypala i nie ma żadnych 3 tyś obrotów
  8. Co prawda ,nie w Insigni,ale u ojca gdy był problem z egrem to kia nie odpalała.Czyszczenie i skasowanie błędu pomagało
  9. W moim przypadku braciszek zmieniał wcześniej uszczelkę i może dlatego mnie pytali o to
  10. Nie tak do końca. U mnie serwis od razu po kupnie auta pytał czy wymieniać
  11. Jedziesz oglądać auto w Aso z właścicielem i masz przebieg
  12. Optymalny jak dla kogo
  13. Ale w Instrukcji nic nie ma na ten temat.
  14. Z tego co wiem to w biturbo zawsze są