Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi333

Forumowicz
  • Zawartość

    1 207
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

norbi333 wygrał w ostatnim dniu 28 Wrzesień 2015

norbi333 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

27 Best

O norbi333

  • Urodziny 1974.03.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    S-ki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Insignia 2.0 Cdti Biturbo

Ostatnio na profilu byli

1 255 wyświetleń profilu
  1. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Wiem na czym siedzę Nie piszę o skórze w VC ,bo tam akurat miałem sztuczna czy eko.Podobnie w 2.8 T. W biturbo mam już inną .Co widać i czuć choćby w dotyku.Taka sama w dotyku jak w BMW 7 .Pewnie dziwne ,ale również widziałem i siedziałem
  2. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Poległem. Sorry, ale wiem jaką mam obecnie. Zresztą miałem porównanie że skórą w 2.8 T. I dla Twojej wiadomości. Tak się sklada, że codziennie siedzę na prawdziwej skórze choćby w domu. Plastik jak plastik Nie zwracam uwagi i jakoś mi nie przeszkadza
  3. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Akurat ma nowoczesne rozwiązania,Oczywiście w zależności od wyposażenia.Podobnie jest ze skóra.U mnie akurat pchnie i jest prawdziwa. Plastiki jak plastiki.Tanie czy drogie nie wiem.Nigdy nie przejmowałem się nimi
  4. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Nie wiem od czego to zależy i być może mi wydaje się, ale mam wrażenie, że w przedlifcie jest jakby ciut ciszej niż w polifcie. Oba diesle
  5. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Z wyciszeniem nie tak do końca. Będziesz miał ciszej, bo masz benzynę,a wcześniej diesla.
  6. Insignia 195 KM

    A czemu ma się zmniejszać żywotność? Przecież przed i po programie dalej tak samo się jeździ. Będziesz non stop katował to i tak wykończysz silnik z programem czy bez
  7. W obecną zimę przetestowane dunlop wintersport 5 oraz Godyear ug performance g1 R18 Obie bardzo dobre w hamowaniu na każdych warunkach. Na mokrym równie dobrze z przyczepnością. Na śniegu również bardzo dobre.Przy napędzie 4x4 właściwie jeździ się po śniegu tak samo jak po asfalcie.Oczywiście zalecana większa ostrożność na zakrętach i hamowanie. Przy szybkim starcie trudno powiedzieć ,która lepsza,bo jedne są na manualu,a drugie na automacie.Oczywiście manual szybciej zrywa przyczepność przy starcie spod świateł. Obie ciche bardzo dobre i warte swojej ceny.
  8. Wystarczy ,że ktoś inny będzie mniej rozsądny i budżetówka może nie wystarczyć
  9. Insignia 195 KM

    Mam i nie narzekam.W automacie ,4x4 spore spalanie jak na diesla.Generalnie jak na taką moc to dosyć słabo się porusza.Dopiero po programie jakoś jedzie.Nie wiem jakie są usterki typowe,bo mam 100 tyś przebiegu i nowy akumulator,jakaś sonda ,ale to sam prawdopodobnie zaczepiłem spodem.Wymieniony rozrząd i uszczelka pod kolektorem ssącym.Sama skrzynia automat jest wolna ,a w sporcie odczuwalne są zmiany biegów.Generalnie wygoda,ale kosztem spalania.I gdyby automat miał dwumasę to ta skrzynia szybko ją by załatwiła
  10. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Dużo i nie dużo.Biorąc pod uwagę,moc,masę i 4x4 to nie jest jakoś mocno dużo
  11. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    W 2.8 T to 16,a nie 13 w mieście
  12. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Co do spalania to same miasto Biturbo Przedlift 4x4 manual i obecnie około 12 litrów. Polift w automacie na, krotkich odcinkach ponad 13 litrów + webasto i dochodzi do 16 litrów ON
  13. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Pewnie octavia 4x4
  14. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Osobiście gdybym miał jeszcze raz kupować to tylko biturbo lub 2.8 T. Inna rzecz to gdybym miał na miejscu dobre Aso Skody to nie wiem czy byłby opel
×