Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzycho306

Forumowicz
  • Zawartość

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O krzycho306

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1986.11.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bisztynek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VB '00r Y26SE
  • Oddział VKP
    NL

Kontakt

  • Skype
    krzycho3061

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. krzycho306

    Zmiana skRzyni AF22 na manual (tylko jaki??)

    ok. dzięki za odpowiedź. Już wszystko jasne.
  2. krzycho306

    Zmiana skRzyni AF22 na manual (tylko jaki??)

    ale miała podobno jakieś wady fabryczne. a Jakąś (szóstke da się połączyć z tym silnikiem ??
  3. krzycho306

    Zmiana skRzyni AF22 na manual (tylko jaki??)

    I tylko F23 bedzie pasowala?? a F40 z vectry c??
  4. Witam. mam Viki B 2000r 2.6 V6 (Y26SE) w automacie ale skrzynia czasem dziwnie sie zachowuje i rozmyślam wymiane na manual.. Tylko jaki typ skrzyni wybrac??
  5. Siema, moze jakis spocik tutejszych Vectrowiczów?? pozdro

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. ZaTaN

      ZaTaN

      telefony są można sie zdzwonic :)

       

    3. jaca22

      jaca22

      Najbliższy spot - Giżycko   01.05.2016

    4. krzycho306

      krzycho306

      postaram się pojawić

  6. Siema moze jakis mały spocik Tutejszych Vectrowiczów:)

  7. krzycho306

    Obiegowa pompka wody

    cos mi sie nie podoba kolego to podlaczenie parownika. z tego co mi wiadomo to parownik powinien byc wpiety w obieg. a uciebie co do tego jednego przewodu mam watpliwosci. (ten po lewej na foto)
  8. krzycho306

    Obiegowa pompka wody

    tak z tego wezyka ma leciec plyn odlacz go i daj gazu wtedy bedziesz wiedzial. mialem juz kilka razy ze pompa wody sie zrywala po niewielkim przebiegu.
  9. krzycho306

    Obiegowa pompka wody

    kolego nie szukaj patentow tylko znajdz przyczyne dlaczego tak sie dzieje. a sprawdzales na tym cienkim wezyku powrotnym do zbiorniczka wyrownawczego na pracujacym silniku czy leci plyn?? bo moze byc ze wirnik pompy wody sie zerwal i nie wytwarza takiego obiegu jak powinien. ale to wtedy auto na postoju moze sie grzac. posprawdzaj tez prawidlowosc podlaczen wszystkich wezy od ukladu chlodzenia bo moze masz cos zle podlaczone i dlatego jest niewlasciwy obieg na nagrzewnice. masz lpg czy tylko Pb. nagrzewnice wymieniales na nowa czy uzywka. moze byc uklad zatkany gdzies. ale skoro piszesz ze rurki do nagrzewnicy sa cieple to sprawdz tez czy cala nagrzewnica jest goraca a nie np czesciowo. jesli jest goraca to przyczyny musisz szukac w kabinie w obiegu powietrza
  10. krzycho306

    Zaślepione przelewy.

    kolego zmien mechanika bo zamiast szukac przyszyny to on Ci zalozyl zaworek zwrotny. Moim zdaniem to jest gdzies nieszczelnosc w ukladzie paliwowym i podciaga powietrza. kiedys mialem taka sytuacje w astrze G dtl i winna byla pokrywa filtra paliwa. byl za gruby oring zalozony na srubke centralna od tej pokrywy i jej dokladnie nie dociskal i tam lapal powietrze. trzeba przejrzec dokladnie caly uklad. a do zbiornika zagladal?? czy syfu nie ma??
  11. krzycho306

    Rezerwa paliwa

    a masz licznik z obrotomierzem czy bez?? bo jak z obrotkiem to raczej wszystkie mialy a jak bez to nie bylo żyda (kontrolki rezerwy)
  12. rozrusznik do wyjecia i czyszczenia. ewentualnie naprawy
  13. krzycho306

    Rezystor dmuchawy

    dokladnie moglo byc tak jak kolega wyzej napisal. ale taka to juz stala usterka w VA predzej czy pozniej w kazdej sie to stanie:)
  14. krzycho306

    łożyska tył

    kolego z tego co pamietam to tam sa lozyska stozkowe i nie wolno dokrecac tego na sile. musi sie leciutko obracac. ale nie jestem pewien.
  15. krzycho306

    Rezystor dmuchawy

    kolego jak miales na wierzchu wentylator to trzebabylo odrazu jakims smarem w spray-u popsikac lozyska w nim ja u siebie nie popsikalem i za kilka miesecy wyciagalem znow bo po dluzszej pracy na 2 lub 3 biegu wentylator zaczynal piszczec:P niby pier**la ale wkurza:)
×