Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Krisek

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Krisek

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B X20DTH r.98
  1. Nie trzeba, u mnie odpalił bez problemu ale po odpięciu zabezpieczyłem taśmą te dwa węże, które są połączone z deklem.
  2. Witam Kolegę, miałem dokładnie to samo, a więc jedyne co trzeba zrobić to wyczyściś ssak w zbiorniku paliwa. Pod tylnią kanapą jest dekiel, który należy zdjąć i wyjąć plastikowy element zwany ssakiem, dosyć łatwo schodzi. Ja czyściłem go w ubiegłym tygodniu był cały oblepiony czarną substancją wygladającą jak smoła, ale to pomogło auto dostało takiego kopa, że jestem w szoku,a diagnoza w serwisie opla na Przemkowskiej we Wrocławiu była jednoznaczna pompa do regeneracji. I jeszcze jedno, po czyszczeniu auto się nie zapowietrza. Powodzenia
  3. Dokładnie tak wygląda mój filtr, ale jestem pewien, że to jest wina brudnej pompy w zbiorniku paliwa, jutro postaram się umieścić zdjęcia z jej czyszczenia.
  4. Kolego, filtr paliwa zmieniam przy każdej wymianie oleju 1 w roku, a "Smok" znajduje się w baku, tankuję na orlenie lub schellu i nie wlewam gnoju do zbiornika. Jeśli filtr paliwa jest brudny to na bank ten smok jest zatkany. Jutro wrzucę zdjęcia.
  5. A JEDNAK TO NIE POMPA TYLKO "SMOK" W ZBIORNIKU PALIWA BYŁ ZATKANY TAKA CZARNĄ MAZIĄ JAK SMOŁA. WARTO TAM ZAJRZEĆ ZANIM POJEDZIECIE REGENEROWAĆ POMPĘ.
  6. Dzięki, czyli rozumiem, że najlepiej to zdiagnozować w serwisie.
  7. Witam wszystkich, przypuszczam, że to coś poważnego ale jezscze mam nadzieje, że mi pomożecie. Zaczęło się od delikatnego szarpania na 1 i 2 biegu, po pewnym czasie również na 3, 4 i 5 po podłaczeniu do kompa wyskoczyły dwa błędy: P0100-6 i P1220-A. Ten pierwszy wskazuje na przepływkę, a drugi to już raczej poważniejsza sprawa związana z układem paliwowym. Przepływomierz wymieniłem na nowy lecz szarpanie nie ustało. Proszę Was o opinie czy to już nadeszła ta chwila w której trzeba regenerować pompę, czy może jeszcze da się cos zrobić ?
  8. Dziękuję kolego już znalazłem.
  9. Witam, proszę Was o link do porady Ochmana w sprawie czyszczenie kolektora, przeszukałem całe forum i nigdzie nie mogę go znaleźć a odnośniki do linku podane przez kolegów są nie aktywne.
  10. Mam pytanko do tych którzy wymieniali przepływomierz, czy można wymienić tylko tę płaską wkładkę czy trzeba go wymienić w całosci z tą okragłą tubą, pytam dlatego bo u mnie przepływomierz połączony jest takimi dziwnymi opaskami bez śrub krzyżowych i nie wiem jak to ściągnąć.
  11. A kiedy ostatnio wymieniałeś filtr ?
  12. Dzięki za odpowiedź, więc u mnie nie mam żadnego z wymienionych przez Ciebie problemów niepokoi mnie tylko ten czarny filtr paliwa ale sprawdzę go za jakiś czas znowu.
  13. Witam, spróbuj postawić auto w pozycji pochyłej bagażnikiem do góry, wjedź na jakiś podjazd ja akurat u siebie zjechałem kawałek i tak pozostawiłem auto na jakies 2 godz. pomogło, a wcześniej kręciłem cały dzień i nawet załatwiłem drugie auto do holawania na warsztat.
  14. No ale do rzeczy, wiesz może coś o innych objawach wskazujących na wymianę wtryskiwaczy ??
×
×
  • Create New...