Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrusiek636

Forumowicz
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About piotrusiek636

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Trochę tu, trochę tam.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Opel Insignia (Vectra D)

Kontakt

  • GG
    6114265

Recent Profile Visitors

1581 profile views
  1. Nie jest to wtrysk bezpośredni. Pare zagazowanych Insigni 2.8 już widziałem, głównie BRC, robią nawet dedykowaną do tego "gotową" instalację.
  2. Ja na strojenie 2.8 u Ciebie, z pomiarem na obciążeniówce jestem chętny od zaraz.
  3. Wszystkie płyny i filtry zawsze zmieniam co rok, dla zasady.
  4. Ja płyn zmieniałem co rok i żadnej różnicy nie było. Oczywiście jeździła tylko na ori GM koncentracie.
  5. Ja non stop jeździłem bez wygłuszenia. Ale faktem jest, że V6 w Vectrze mocniej się grzało i wolniej studziło niż teraz w Insigni. Tutaj sama większa komora daje lepsze odprowadzenie ciepła.
  6. W moim Y30DT bo głupich wariacjach na krótkich odcinkach przy temperaturach powietrza 15'C>, głównie po mieście (gaz do oporu, hamowanie znowu gaz itp.) temperatura również dochodziła do jakiś 95'C-98'C i mniej więcej wtedy włączały się wentylatory, no i po kilku takich jazdach trzeba było dolać trochę chłodniczego. Natomiast już po jazdzie na autostradzie przez kilkadziesiąt km z prędkościami nawet powyżej 180 i też przyspieszaniu do oporu co jakiś czas, nie trzeba było dolewać chłodziwa ani grama. Po prostu na szybko sobie to tłumaczyłem słabym z natury chłodzeniem Y30DT, które przy ostrej jeździe potrzebuję sporej ilości powietrza do ochłodzenia.
  7. Ze swojej strony śmiało Ci mogę polecić Damiana Jurczaka z Turośni Kościelnej. Robi porządną robotę, jak coś idzie nie tak to nie kombinuje na siłę, no i dobra realistyczna obciążeniowa hamowania. Powołaj się na mnie to i zniżkę dostaniesz. PW poleciało.
  8. Na 99% objawy niedługo powrócą i niestety będą to zawory.
  9. Hehe, na polskim ekstra paliwie to te 60 tys. może być przesadą.
  10. U nas uturbione benzynki w Insigniach i Astrach IV jeżdżą na Total Quartz 5W30 i jest ok, a niektóre mają grubo ponad 180 tys. przebiegu. Moja od nowości też na tym śmiga.
  11. Kurde co by nie mówić to ten 3.0 CDTI z automatem w Vectrze Kombi to chyba najlepsze auto jakie miałem. Trochę szkoda, że tak go wszyscy jadą.
  12. Przy 190 tys. była regulacja (okazała się kosmetyczna).
  13. Ciężko, ale raczej nie przez silnik, tylko przebieg. Wszystkie z zagranicy mają przecież mniej niż 150 tys, a tu z salonu polskiego i tyle nalatała, że zaraz się rozpadnie. Najwyżej się nie sprzeda, akurat ciśnienia nie mam. Insignia w manualu i nie mogę się ciągle dostosować.
  14. Ja swoim juz praktycznie nie jezdze i stoi biedny w garazu, ale dalej silnik i auto zyje i ma sie doskonale, przebieg prawie 275 tys. km (Y30DT z automatem AF33, rok 2005).
×
×
  • Create New...