Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Outsider

Forumowicz
  • Ilość treści

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O Outsider

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1986.11.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin / Bielkowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Była VB x20dtl, jest coś innego :)

Kontakt

  • GG
    1680525
  1. pisząc łopatkę masz na myśli klapkę zawirowań tak ? Jeśli chodzi o krzywe klapki zawirowań to ja u siebie swoje delikatnie dogiąłem, tak by lepiej przylegały - tylko delikatnie żeby ich nie złamać. A co do braku jednej... to chyba musisz poszukać gdzieś używek bo nie sądzę, żeby można było kupić same klapki. W EPC można znaleźć tylko całą obudowę razem z klapkami (nr kat. 8 49 066).
  2. Tylko czy przypadkiem EGR nie odzywałby się również w innych momentach? Bo check zapala mi się tylko po gwałtowniejszym hamowaniu...
  3. Poczytałem trochę na temat błędu p0400 na forum jednak nie znalazłem nic co by pasowało do mojej sytuacji... Przy odcinkach na których muszę trochę częściej pohamować wyskakuje mi check (gaśnie po jakiejś chwili). Po podpięciu kompa ukazał się moim oczom błąd --> 1. zostały sprawdzone wszystkie przewody podciśnienia, powymieniane te gumowe kolanka które były "wadliwe" 2. podpięcie wakuometru do pompy vacu nie wykazało błędnego ciśnienia 3. został wyczyszczony kolektor ssący (wg porady ze strony głównej forum VKP) 4. wymieniłem zaworek między serwem hamulców a pompą vacu (bo też były głosy, że może to być jego wina) 5. elektrozawory są ok 6. szybkozłączka też ok Na chwilę obecną brakuje mi już pomysłów. Dodam, że auto jeździ normalnie nie mam żadnych problemów podczas przyspieszania czy ostrzejszej jazdy (o ile w DTLu można ostrzej jeździć ) Niniejszym zwracam się z prośbą o pomoc. Może macie jeszcze jakieś pomysły co to może być ? Ewentualnie może ktoś napisać co na to TIS ? edit: dodany pkt 6
  4. Na początek proponuję podpiąć pod komputer i odczytać błędy.
  5. Jesli chodzi o kierunkowskazy to może raczej manetka ? Czy nie było coś robione w okolicach kolumny kierowniczej ?
  6. A może by tak użyć wyszukiwarki ? to nie boli Jak już tak dzielimy linkami to -->
  7. Zgadzam się, ale też może być walnięty ten zaworek zaraz za pompą vacu
  8. Błąd powiązany z podciśnieniem, na początek radziłbym sprawdzenie przewodów podciśnienia, głównie tych gumowych kolanek.
  9. Jeśli chodzi o namiary to proponuję napisać o tym na forum oddziału zachodniopomorskiego. Może tam ktoś będzie wiedział.
  10. A sprawdzałeś poziom płynu hamulcowego ? może jakiś przewód przepuszcza
  11. Dodatki do ropy to stosuję tylko i wyłącznie zimą. I dolewam tylko STP. Rzeczywiście samochód wtedy lepiej odpala i jeździ. A jeśli chodzi o falowanie obrotów to wydaje mi się, że to raczej niewiele pomoże.
  12. tak jak pisał mmaciekk wrzuć jakieś ostrzejsze fotki.
  13. To przy włączniku świateł to może jakieś sterowanie LPG ?
×
×
  • Utwórz nowe...