Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzysiek16v

Forumowicz
  • Zawartość

    256
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O krzysiek16v

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.06.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, podróże, transport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 150KM OPC line # VC OPC 2.8T 280 KM

Kontakt

  • GG
    9711942

Ostatnio na profilu byli

935 wyświetleń profilu
  1. krzysiek16v

    Chip Tuning - Benzyna

    Były też wersje 255 KM i taka była u mnie. Ogarnąłem temat i na dziś jest 281 KM i 497 NM
  2. Ja uważam że 2.0T to takie minimum w przypadku benzyny jak chce się bezstresowo śmigać. Jeśli dodatkowo ktoś ma rodzinę to 1.8 będzie za słaby czy w trasie czy w większym mieście. Do przysłowiowego Kościoła pewnie wystarczy... 2.0t w serii też jakiś super mocny nie jest. Miałem 1.8 122 Km i silnik ogólnie pancerny, idealny do LPG. Półskóry bardzo trwałe, praktycznie do 300 tysięcy nic się nie podarło a boczek kierowcy był sztywny.
  3. krzysiek16v

    Viki do Chorwacji

    Paszport nie potrzebny, dowód możesz profilaktycznie wyrobić.
  4. krzysiek16v

    Czyszczenie EGR w Z19DTH

    Zrobiłem jak radziłeś. EGR wyjęty i wyczyszczony. Kanały były drożne ale trzpień stał na amen. Wyczyściłem, rozruszałem go, kanały oczyszczone błąd skasowany i... zrobiłem jakieś 500 km. Błąd nie powrócił a auto zrobiło się żwawsze. Dzięki! 🙂
  5. krzysiek16v

    Viki do Chorwacji

    Za 300 euro to bym chyba wolal stanac na noc w najblizszym hotelu a drugi alternator wyslac z kims kto jedzie z Polski. Na cro.pl duzo ludzi tak pomaga.
  6. krzysiek16v

    Czyszczenie EGR w Z19DTH

    Witam. To mój pierwszy problem z układem dolotowym przez 3 lata użytkowania CDTI. Podczas jazdy zapaliła się check i wyskoczył błąd P0400-5A Rozpoznany zbyt słaby przepływ recyrkulacji gazu wydechowego Auto jezdzi normalnie. Za co zabrać się na początek. Czyszczenie? Czy szukac od razu drugiego? ( czytałem że przy tym błedzie czyszczenie nie pomoże )
  7. krzysiek16v

    Vectra z ogłoszenia

    Na pewno cofana !!! Z odlegolosci 1200 km stwierdzam ze fotel jest przygnieciony I za korozje na blotniku daje kolejne 100 tysiecy km Zarty zartami ale tak wyglada ,,Januszowe ocenianie przebiegu" nie widzac z bliska auta I dokumentow
  8. krzysiek16v

    Vectra z ogłoszenia

    Tak zweryfikowalem. Na poczatku w ASO byla podobna reakcja jak tutaj. ( haha krecona, przebieg nierealny itp )Ale po sprawdzeniu byl podziw I szacunek. Zreszta o czym tu dyskutowac jak silnik wygladal jak z pudelka, opony fabryczne, w aucie pachnialo salonem. Nie szukalem kolejnych teorii ze auto zniszczylo sie od stania bo jezdzilo idealnie.
  9. krzysiek16v

    Montaż wyłącznika ESP

    Dokladnie, do wyczyszczenia. Przelacznik dzialal za kazdym razem jak sie go wciskalo w lewym gornym rogu. Temat ogarniety
  10. krzysiek16v

    Vectra z ogłoszenia

    Moj egzemplarz tez byl z DE. Kupiony z przebigiem lekko ponad 30 tys km... Wiec skoro handlarz sie upiera trzeba pozwolic mu udowodnic ten stan. Co do bledow w opisie to standard jak ktos ma na plusu 50-60 aut duzo drozszych to nie bedzie spuszczal sie nad opisem starej Vectry za 25 tysiecy zlotych. Powiem tak, przez takich ludzi krytykujacych cos ( przebieg !!! ) bez sprawdzenia i ogledzin duzo ludzi traci szanse na fajne auto. Ja zawsze powtarzam, jechac ogladac, sprawdzac.
  11. krzysiek16v

    Vectra z ogłoszenia

    Czemu bez komentarza? 3 lata temu sprzedalem VC 2.0 T opc line z przebiegiem 40 tysiecy km... Auto jezdzi u mnie w miescie, podejrzewam ze 100 tys km jeszcze nie przekroczylo. I tez napiszesz ze ,,bez komentarza"? Kazde auto trzeba sprawdzic a potem dyskutowac.
  12. krzysiek16v

    Chip Tuning - Benzyna

    Witam. Przymierzam się za podniesienia mocy w swojej OPC. Seria 255KM. Byłem na hamowni, po trzech próbach taki wykres wyszedł. Czytając wiele opinii że 2.8nety nie trzymają mocy uważam że wynik jest OK. Czyli 246 KM 364 nm Chciałbym uzyskać mocniejszą serię czyli 280 KM i dołożyć momentu na 400-420 NM, Czy samym programem jest to możliwe? Czy wywalenie drugiego kata, filtr k&n pomoże? Do tej pory nie miałem do czynienia z podnoszeniem mocy. Widzę w grupie praktycznie wszystko OPeCetki są wzmocnione. Jakie macie zdanie na ten temat?
  13. krzysiek16v

    Który silnik wybrać

    Biturbo jest dużo mniej a co za tym idzie ciężej o coś fajnego... Chciałbym poznać opinie kogoś kto ma zrobione 2.0 CDTI 160 KM, jak zachowuje się auto, jak z trakcją, czy sprzęgło i skrzynia wytrzyma taki zabieg...
  14. krzysiek16v

    Który silnik wybrać

    Też coraz częściej myślę nad zakupem Insignii kombi. Z placu boju odpadły BMW E60 530d i Audi A6 3.0tdi ze względu na wiek, średni przebiegi 400 tysięcy km i to że ciężko znalezc coś ciekawego. W grę wchodzi tylko diesel. Czy ten 2.0 cdti 160 podciągne programem żeby miał chociaż 200 KM i ze 400-420 nm? Aktualnie mam kombi cdti 150 i 2.8 255 i nie chce żeby kolejne auto było dużo słabsze...
×