Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzysiek16v

Forumowicz
  • Zawartość

    214
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O krzysiek16v

  • Urodziny 1988.06.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, podróże, transport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI kombi OPC line # VC kombi OPC 255 KM

Kontakt

  • GG
    9711942
  1. Moim zdaniem po auta za 4 tysiące nie jezdzi się daleko. Ale jak już to... Na zdjęciach wygląda OK. Poproś o dokumenty na wymianę pompy, Sprawdz podłogę, klimę czy działa i ogólnie czy auto trzyma się kupy. Bo za tą cenę nie ma co wybrzydzać...
  2. Zakup Vectry GTS

    Jak chcesz żeby kombi dobrze wyglądało to szukaj z pakietem OPC line. Ale za 14 tysi to niestety zwykłe z PB i bez szału z wyposżeniem... 1.8 122KM zdecydowanie za słaby, jak z diesla wywalisz ekologie to przy krótkich dystansach nic mu nie będzie. Ale znowu za 14 tysi ciężko będzie znalezc zdrowe cdti
  3. Vectra z ogłoszenia

    Wlasnie jest dokladnie odwrotnie! Silnik jest zestawiony z dluga skrzynia i przy 3 tys obr masz 125-130 km/h a przy 160 km/h lekko ponad 4 tys wiec zadnego wycia nie ma. 200 km/h lapiesz bez problemu. Mialem kiedys GTSa z 1.8 122 i faktycznie tylko do normalnej jazdy ale jak pokreciles do 5-6 tys to nawet dalo sie poszalec :-)
  4. Viki do Chorwacji

    Dojeżdżałeś na plaże autem czy tylko jednorazowo do zdjęć? U mnie zawsze priorytetem jest to żeby parking był w cieniu i do morza, sklepu oraz wieczorem do restauracji wszędzie mógł dojść pieszo. Auta używam tylko na dalsze wycieczki.
  5. Vectra z ogłoszenia

    Moim zdaniem za drogo ale zawsze można targować Poza tym mnie odstraszają jakieś chińskie radia, rozgałęziacze na wierzchu... nawet przełącznik gazu zamontowany byle jak. Z drugiej strony jeśli będę sprzedawał swoją czarną CDTI to też niżej jak 25 nie zejdę
  6. Viki do Chorwacji

    Witam. Widzę że tamat umarł więc naskrobię coś jakby ktoś jeszcze jechał. Wczoraj 5.08 wróciłem z czwartej już wycieczki do CRO. Wyjeżdżałem w niedziele 30.07 o 20 z Siedlec. Trasa przez Czechy, Austrie i Słowenie. Auto VC kombi 1.9 CDTI 150 opc line, 4 os na pokładzie. I tak... Pierwsza strona OK, Częstochowa na odcięciu, do granicy PL-CZ ładnie A1, winietki na CZ i A kupione na pierwszej stacji w CZ. Razem z cukierkami niecałe 590 KC. Czechy też fajnie, jest trochę remontów ale nocą poszło płynnie. Granica w Mikulovie sprawnie ( 80 % ruchu to Polacy ;-) Austria tez spoko, Słowenia standardowo objazdem. Paliwo w Ptuju gdzie zawsze tankuje 1.12 Euro. I co WAŻNE połowa objazdu wyremontowana, jedzie się jak po stole. GOstatnie km przed CRO zweżka i 50km/h bo budują autostradę. Granica atakowna rano więc pusto. Do bramek koło Zagrzebia ok 30 min stania ale dlatego że mało kto umie jedzic na suwak. Potem już sprawnie ale poniżej 35 stopni nie schodziło. Docelowo miał być Primosten ale nie było żadnego fajnego apartamentu. Ta więc zmiana planów na Rogoznicę. Kwatera dla 4 osób 50 euro, w cenie rybki smażpne przez właścicielkę i rakija bezlimitowo ;-) Ogólnie urlop OK ale upały dały się mocno w kość. W dzień temp dochodziła do 40 stopni. Do tego TŁUMY TŁUMY pełno Niemców, Holendrów, nawet sporo Rosjan było. O Polakach nie wspominam. Trochę to męczące bo wszędzie kolejki. Ceny raczej bez zmian. Powrót zaplanowany w pt na godz 18. I pomimo tego na granicy korek na 40 min bo sporo ludzi wybrało nocny powrót. Reszta drogi OK. Żadnych kontroli, korków, problemów itp. Podsumowując uważam dalej że Chorwacja dla przeciętnego Polaka to chyba najlepsza opcja na jakieś w miarę fajne i tanie wakacje. Spalanie z całej trasy 6.4 ( klima non stop ) Rok temu w takich samych warunkach wyszło litr mniej. I teraz nie wiem czy wrzucone felgi 19 (235/35 ) miały na to wpływ czy zmiana radia z wyświetlaczem na operę i przekłamanie komputera. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ;-)
  7. Vectra z ogłoszenia

    http://allegro.pl/opel-vectra-opc-full-opcja-po-oplatach-piekna-i6900899318.html Chłopaki co myślicie? Podobno przyprowadzona w całości z uszkodzonym rozrządem... Jest faktura 5200 zł za naprawę. Po opłatach, fajna opcja i kolor. Jestem zainteresowany...
  8. Wymiana CD30 na OPERE kilka pytań.

    Witam ponownie. Opera już dwa miesiące gra i cieszy uszy, jestem mega zadowolony ponieważ teraz to dopiero gra ;-) Kolejne pytanie. Czy do posiadanej Opery Blaupunkta mogę bez problemu dołożyć CIDa? Czy kolorowy wyświetlacz ogarnie wszystkie funkcje Opery? Czy kostka będzie pasować?
  9. 120 KM to moim zdaniem zdecydowanie za mało żeby bezpiecznie jezdzić. Miałem 2.0T i było optymalnie, teraz mam 1.9.150 na początku wydawała mi się Ok ale teraz po założeniu alufelg 19 cali ( jak w 2.0 T ) mocy jakby ubyło i będę planował podnieść moc na min 180 KM. Tak więc jak wcześniej jezdziłeś uturbionym Audi to szukaj minimum 150 KM. Bo spod świateł Corsa 1.4 będzie szybsza ;-)
  10. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    CID to kolorowy, GID bursztynowy
  11. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Uwierz że czytałem ale jest tego już 70 stron więc można się zgubić. Będę działał,i postaram się już nie zaśmiecać. Zbędne posty proszę usunąć. Dzięki za pomoc raz jeszcze
  12. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Dzięki Sizon, jest jeszcze jeden problem. Skoczyłem w trasę ok 60 km i w tym czasie dwa razy wyłączył się panel klimatyzacji. Żaden guzik nie działał a na wyświetlaczu nie było wartości temperatury. Po jakimś czasie (15min ) podczas jazdy sam się włączył. Jaka mogła być tego przyczyna? Co do wyświetlacza jest błąd U2102-00 Nie zaprogramowana lista maks konfiguracji szyny CAN ( średnia prędkość ) Jakieś rady na to?
  13. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Jednostki zmieniłem jeszcze przed odpaleniem więc wszystko jest już po naszemu. Po południu jadę w trasę, dotankuje i zobaczę jak zachowa się komputer.
  14. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Sizon dzięki! Działa ;-) ;-) W pamięci jest błąd U2213-00 Magistrala CAN, brak komunikacji z DAB. Ale wszystko działa tak jak powinno. Jeszcze jedna sprawa z zasięgiem. Po podłączeniu było jakieś angielskie 416 km. Po odpaleniu chwilowe pokazuje prawidłowe 1.3l/h ( zimny silnik ) jednak zasięg się nie zmienia a mam prawie pełny zbiornik. Czy trzeba zatankować do pełna żeby system zobaczył dolewkę czy sam się ,,zaktualizuje"
  15. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    Witam. Wiem, że był podobny temat ale potrzebuje kogoś kto wyjaśni o co kaman od podstaw. Pacjent VC 2008, seryjnie CD30 + GID. Zamówiłem Opere (Blaupunkt) wyświetlacz (GID) plus głośniki. Po wrzuceniu radia z wyświetlaczem, wszystko ładnie gra ( olbrzymia różnica!!! ) tylko jest problem że zestaw nie widzi panelu klimy. Więc pewnie auto dawcy miał manualną. Wiem, że trzeba przestawić indeksy kodów. Wytłumaczy mi ktoś jak to zrobić? Mam OP coma, więc myślę że sobie poradzę. Dodam że wyświetlacz ma trochę inną grafikę, ale do tego się przyzwyczaję ( Nie jezdziłem jeszcze, nie wiem jak będzie działał BC )
×