Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mosiolino

Forumowicz
  • Ilość treści

    506
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O mosiolino

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1983.05.08

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa - Praga

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    gg:3900802

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B Y22DTR `01 Zender

Ostatnio na profilu byli

860 wyświetleń profilu
  1. Wrzucam link do filmiku, w którym w bardzo przystępny sposób zobrazowana jest praca "gruszki" od turbiny ze zmienną geometrią, diagnoza jej awarii i wpływ jej zużycia na EZ od turbiny (o czym wcześniej pisali Koledzy):
  2. Czy ktoś z Warszawy/mazowieckiego ma sprawną na 100% przepływkę i mógłby się ze mną spotkać, na chwilową podmianę i zweryfikowanie ew. usterki mojej przepływki? Moja ma końcowe nr ...428 (2.2 DTI).
  3. Dziadek, dzięki za odpowiedź. Czy sam P1590 i ten zaworek ma wpływ na wydjaność/przyspieszenie? Podmieniłem przepływkę i na tej drugiej do kompletu dochodzą P0105 ora P1100, błędy których nie ma na mojej przepływce i wskazywałoby na to, że ta podmieniona jest wadliwa. W przedziale obrotów 2300-3000 dalsze wciskanie pedału przyspieszenia nie ma większego wpływu na zwiększenie samego przyspieszenia, pojawia się za to zwiększone zadymienie (na czarno). Po osiągnięciu ok 3000 obrotów samochód dostaje kopa i normalnie reaguje na pedał przyspieszenia. Może to przycinający się EGR, ew inne elektrozaworki/podciśnienia?
  4. Hej, Tak jak w temacie: Vectra dymi na czarno przy mocniejszym przyspieszaniu (2.2 DTI) Przy delikatnym obchodzeniu się z pedałem gazu całkiem dobrze przyspiesza, jednak przy depnięciu do podłogi przy ok 2300-2800 obr z tyłu widać sporo czarnego dymu. To mocniejsze depnięcie nie ma większego wpływu na samo przyspieszenie. -Auto pali na dotyk. -Turbina nie ma luzów i nie leje olejem do IC. -Z błędów jest jedynie rezydentny (zawsze obecny na pracującym silniku) P1590 EDIT: - Wzrosło też średnie spalanie Co to może być? Wtryski czy przepływomierz?
  5. Jeśli w Inter Cars sprzedają podrabianie produkty Bosch, to masz rację.
  6. Faktycznie, jest tak jakbym na chwilę tracił przyspieszenie. Jeśli to ten czujnik co siedzi z przodu silnika w okolicy miski olejowej, to wymieniam go średnio raz na pół roku. Szwankuje na różne sposoby. Tylko czy w takim przypadku nie powinno się to dziać na każdym biegu? Na 5 od 1800 obrotów idzie równo do 3000 bez żadnego przerywania.
  7. Powinienem dodać, że po silniku słychać ten spadek obrotów. To nie jest tylko spadek na zegarach.
  8. Hej Chłopaki, Ostatnio zauważyłem takie dziwne zachowanie swojej Viki: Podczas przyspieszania na wyższych biegach (tylko 3 i 4) powyżej 2500 obrotów nagle obroty na chwilę spadają (o jakieś 100-150)/zatrzymują się, a samochód według prędkościomierza nadal przyspiesza (!) Po ok 1-2 sekundach wszystko wraca do normy a obroty nadal rosną proporcjonalnie do prędkości. Czy ktoś z Was zna taki przypadek? Co może być przyczyną takiego zachowania? Pozdrawiam, Krzysiek
  9. Widzisz, najtańszy zbiornik w IC to koszt 450zł, a na alle - 195zł. Stąd też moje wątpliwości
  10. Też myślę, że nie warto inwestować w drogi zbiornik, który miałby służyć lata do samochodu, który dłużej niż rok, dwa nie będzie mi służył Jednak z drugiej strony słyszałem opinie, że te tańsze zamienniki zaczynają rdzewieć już po 1 roku. To co piszesz temu poniekąd zaprzecza. Jakiej produkcji jest Twój zamiennik?
  11. Hej, Jak wielu kolegów przede mną stanąłem przed problemem przeciekającego zbiornika paliwowego. Czy ktoś z Was orientuje się w jakości zamienników baków paliwa do VB DTI? Na alle... wybór jest spory. Ceny wahają się od 180zł do 300zł. A jak wygląda kwestia ich jakości? Czy brać te najtańsze Polskie, czy warto dokładać 100zł i brać te z 2 letnią gwarancją? Ktoś z Was ma jakieś doświadcznie w tej kwestii?
  12. Miałem na myśli elektrozaworki Tak dobrze pompka ciągnie, że huhu
  13. A może to usterka sterownika silnika ? W poprzedniej VB DTI miałem takie objawy, że wyskakiwał mi check na zimnym silniku - błąd sterownika świec żarowych. Podmiana ze sprawnym nie dawała poprawy. Może to kwestia uszkodzenia ECU. Są osoby, które zajmują się naprawą sterowników. Może warto przedzwonić i się dowiedzieć czy takie rzeczy naprawiali. Sam się tego nie podjąłem, bo samochodu nie mam już od 2 lat a przyszlo mi to do głowy niedawno, po naprawie sterownika w VB 2.5 mojego ojca - brak iskry na jednym z cylindrów mimo sprawnego rozdzielacza. Oprócz tego błędu samochód miał straszne problemy z odpalaniem na zimnym silniku, więc ma to jakiś sens.
×
×
  • Utwórz nowe...