Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pietryk

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pietryk

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/15/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Człuchów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1,7 TD

Kontakt

  1. Witam. Tak szukam ale chyba nie ma podobnego tematu ale moze sie myle. W mojej wiki podczas hamowania bylo slychac konczace klocki. Okazalo sie ze z tylu. Wiec wymienilem. Ustalo ale podczas hamowania zaczelo delikatnie byc slyszalne takie nazwijmy to stukanie. Pomyslalem ze sie dotrze. To bylo miesiac temu. No i ostatnio wpadlem na recznym na placu na sniegu. Od tego czasu podczas hamowania sa naprawde glosne stuki z tylu i pedal hamulca odbija mi w noge ale to nie abs. Im szybciej jade tym szybciej odbija. Wczesniej wymienialem klocki a nie szczeki w bebnie. Wiec moje pytanie brzmi czy podczas hamowania noznym pedalem biora udzial oprocz klockow z tylu rowniez szczeki w bebnie? No chyba nie. Wiec dlaczego to sie stalo po recznym. Czy zbieg wydarzen? Chcialbym prosic o diagnoze czy wymienic szczeki od recznego czy beben jest do przetoczenia czy tarcza? Dodam jeszcze ze odkrecone byly w jednym kole dwie sruby od wewnatrz chyba od trzymania zacisku calego. Nie wiedzialem ze nie trzeba odkrecac do wymiany klockow. Ale to chyba nie ma znaczenia. Zauwazylem ze nawet przy jezdzie na luzie to stuka ale pedal nie skacze wtedy. Cos moze zle zlozylem, ale zdjalem kolo jeszcze raz i wszystko wydaje sie byc ok.
  2. Dzieki wielkie kolego za linka. Podejrzewasz ze to rozrusznik?
  3. Witam to moze ja sie podepne i odswieze temat, nie bede nowego zakladal. Chcialem potwierdzic moja teorie ze to rozrusznik jest padniety u mnie. A mianowicie na starym aku jakies 4 miesiace temu odpalalo auto normalnie przy 2 "obrocie" silnika i wszystko fajnie tylko bylo slychac takie "wycie" i domyslalm sie ze z rozrusznika bo po puszczeniu kluczyka przestawalo. Nie zawsze ale czesto tak bylo. No i miesiac temu wymienilem aku na nowy ale to wycie zostalo caly czas. Aku wymienilem bo tamten juz padl po prostu. No i wczoraj po poludniu krecil rozrusznik coraz wolniej jakby aku bylo slabe az w koncu w ten sam dzien cisza. Nic nie kreci. Slychac tylko "cyk" pojedyncze i to wszystko. Nie sadze zeby to bylo aku. Czy to jest rozwalony rozrusznik? Jezeli tak to czy sa jakies porady jak go wykrecic bo troche ciezkie dojscie jest i co sprawdzic ewentualnie. Dzieki za szybka odpowiedz. Vectra B 1.7 td (isuzu)
  4. Mam pytanko co to jest ten niebieski wezyk na 5 zdjeciu? On biegnie nad bakiem i mam wrazenie u siebie ze z niego cieknie, chociaz moge sie mylic. Bo splywa po baku i kapie z niego ale bak jest caly. To leci gdzies z nad baku. Ten niebieski wezyk mogl peknac? Jak to sprawdzic? Musze zdemontowac bak?
  5. dzieki wielkie za odpowiedz. jutro jednak mechanik i zobaczymy czy to wszystko wyeliminuje. Wielkie dzieki koledzy. Wymiana tuleji zalatwila sprawe. Juz jest cichutko.
  6. Powiedz jeszcze czy musze wymienic ta duza tez od razu czy wystarczy ze te ze zdjecia z dwoch stron wymienie? A i czy trzeba miec jakis sprzet do wymiany tego zeby samemu zrobic, czy nie warto sie bawic i do mechanika?
  7. Witam. Bylem na szarpakach i koles powiedzial ze juz te tuleje sa do wymiany. To jest ta tuleja plywajaca? Czy to mozliwe ze od tego wali na zakretach?
  8. Sorka ze dopiero dzisiaj ale nie moglem wczesniej. Sprawdzilem dwa tylne kola i to nie jest lozysko. Macie jakis inny pomysl?
  9. No powiem ze na dziurach nic nie stuka i na prostej tez nie. pojawia sie tylko na zakretach w lewa strone. ale wczesniej nie huczalo, bylo normalnie.
  10. Witam. Niechce nowego tematu rozpoczac wiec tu napisze. Przeczytalem te wszystkie wypowiedzi o zawieszeniu ale nie znalazlem podobnego problemu. U mnie w viki w ostatnim tygodniu zaczely sie stuki chyba z tylu z tego co slysze. Dzieje sie to na zakrecie i tylko w lewa strone. Stuka wtedy cos w prawym tylnym kole najprawdopodobniej. Dzieje sie to tak przy 60 km/h i wzwyz. Ale przy mocniejszych skretach tylko. Takie metaliczne stukanie. Co to moze byc i jaki koszt? I czy wymieniac to samo z drugiej strony od razu? Dzieki za odp.
  11. pietryk

    Akumulator

    Ja wlasciwie krotko mam swoja viki i niewiem nawet jaki mam aku ale dzis przy -19 odpalil po 3 kreceniach. A niewiem bo akumulator jest oblozony taka jakby gabka ale bardziej plastikową. Ciekawe, czy to daje cos? Tak zostalo po porzednim wlascicielu. O wlasnie mam jeszcze pytanie czasami wydaje taki dziwny dzwiek przy rozruchu a czasami normalnie. Kurcze niewiem jak okreslic ten dzwiek, czy to moze byc dzwiek bendixa? Bo niema sytuacji ze sie zawiesi i nie kreci. Przewaznie jak przekrecam to na poczatku krecenia jest cisza przez ulamki sekund i jak jest chwile przed zapaleniem silnika to tak zawyje. Dziwne. Co to moze byc?
  12. Witam. Nic nowego nie wniose do tematu ale mam to samo. Wyszlo mi jakies 8,6 na 100km ( 90 trasa, 10 miasto) zalewalem pod korek. Tez bylbym zainteresowany jak tu zmiejszyc spalanie. Silnik rowniez 1.7td isuzu. Czy ogrzewanie wewnatrz auta moze powodowac az takie spalanie? Dodam jeszcze ze nawet w trasie temperatura silnika nigdy nie dochodzi do 80 stopni. Czy to moze byc uszkodzony termostat i od tego pali duzo? Jak to sprawdzic najprosciej?
×
×
  • Create New...