Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kijana79

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kijana79

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 19CDTI 150KM,Corsa C 13CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam! Jesli chodzi o te tuleje sztywne to nie warto ich zakładać na wahacz od strony koła bo długo nie wytrzymają! Przerabiałem to u siebie i po ok 20 tys. tuleje sie disłownie rozpadły czyli metal został w wahaczu a gumowa sześć wyszła bokiem. Owszem te sztywne się zakłada ale tylko na górę a przy kole muszą być te wahliwe! I wcale nie zależy to od producenta bo przy kole działają poprostu inne siły, można to zauważyć dzwigając auto i dokładnie oglądając jak się zachowuja obydwie tuleje w tym wahaczu!
  2. Witam.Muszę cię zmartwić,borykam się z tym samym problemem już od miesiąca,pisałem o tym na forum i niestety nikt nie mógł mi pomóc! Robiłem wszystko co tylko możliwe nawet ostatnio było czyszczone turbo (geometria łopatek) bo były podejrzenia że się zacinają i nic to nie dało.Poczytaj mojego posta o dławieniu silnika tam więcej napisałem.Jak byś się uporał z tym problemem to napisz.
  3. Wszystko wróciło do normy,kontrolka zgasła Dzięki za zainteresowanie tematem.Pozdrawiam
  4. Ale jakie miałeś objawy,czy mocne dławienie tak jak ja czy tylko znane wszystkim poszarpywanie?Bo dla mnie to kolosalna różnica!Auto się dławi jakby przez sekundę brakowało mu paliwa lub coś w tym stylu.
  5. Napiszę trochę jaśniej. Więc zaślepiłem całkowicie EGRa,po odpaleniu zaświeciła się kontrolka auto z kluczem/czyli wszystko ok/ po zgaszeniu i ponownym odpaleniu/ po 20 min/ w celu przeprowadzenia jazdy próbnej zapaliła się tylko kontrolka emisji spalin/bez auta z kluczem/Po przejechaniu ok 20km całkowicie wywaliłem zaślepkę i po ponownym odpaleniu dalej się świeciła kontrolka emisji spalin i nie chce zgasnąć!Więc powtarzam pytanie,czy zaślepienie całkowite EGRa mogło spowodować uszkodzenie sondy lambda i czy komp pokaże jakieś błędy skoro nie świeci się auto z kluczem tylko emisja spalin?
  6. Witam.Po całkowitym zaślepieniu EGRa zapaliła się kontrolka emisji spalin i teraz nie chce zgasnąć! Mam pytanie,czy zaślepienie EGRa mogło spowodować uszkodzenie sondy lambda? I czy po podłączeniu do kompa pokaże jakieś błędy skoro auto z kluczem się nie świeci tylko kontrolka emisji spalin?
  7. Tak jak pisałem klapy ładnie siedzą na swoim miejscu,chyba że się przycinają ale wydaje mi się że problem leży gdzie indziej.EGR był zaślepiony całkowicie,po odpaleniu zapaliło się auto z kluczem,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta z kluczem już nie było ale paliła się kontrolka emisji spalin i po wyjęciu zaślepki kontrolka dalej świeci i nie gaśnie! Z zaślepionym EGRem auto chodziło identycznie jak przed zaślepieniem dalej parę razy przydławiło.
  8. Klapy są chyba ok,siedzą na swoim miejscu a kolektor mam z 2007r więc był wymieniany.Doszedł jeszcze jeden problem,po zaślepieniu EGRa zapaliła się kontrolka emisji spalin i teraz nie chce zgasnąć.Przez dwa lata autko chodziło jak żyleta a teraz mnie coś trafia jak na nie patrzę!
  9. Witam.Ja mam podobny problem,w czasie przyśpieszania mocno przydławi ale w trakcie jazdy ze stałą prędkością obroty około 2tyś. też mocno potrafi przydławić szczególnie na 3i4 biegu.Wszystko co możliwe zrobiłem czyli czyszczenie EGR i blaszka fiatowska,przepustnicy,bood sensora , wymiana filtru paliwa i dalej to samo.Zostało jeszcze zaślepienie EGRa.Oczywiście żadnych błędów nie pokazuje!Jak macie jeszcze jakieś pomysły to proszę o pomoc. Zaślepienie EGRa nic nie dało,dalej mocno przydławi.Szukam dalej!Jak macie jakieś pomysły to piszcie bo mi się już skończyły.
  10. Witam! No i dopadła mnie bolączka EGRa.Czyszczenie poszło sprawnie,EGR i przepustnica świecą się jak nówki!Jedyny problem jaki napotkałem to część elektryczna EGRa,za cholerę nie szło wybić trzpienia,pokrzywiłem wszystkie gwozdzie i pręciki jakie miałem w garażu i nic więc dałem sobie spokój i rozruszałem tylko trzpień żeby się nie zacinał.Autko śmiga jak się patrzy.Oczywiście bez dokładnego opisu w tym temacie to pewnie nic by z tego nie było i skończyło się na mechaniku.Ale na przyszłość chciałbym wiedzieć jak rozebrać tą sześć elektryczną,ni i muszę zakupić uszczelkę Fiata bo na ten syf w kolektorze to strach patrzeć!
  11. Ok. Problem rozwiązany. Wiatrak ciężko się obracał i właśnie ośka była zaśniedziała. Posmarowałem WD40 i ładnie rozruszałem i jest ok! Ale musiałem wyciągnąć silnik dmuchawy żeby to opanować.Troszkę roboty szczególnie jak na dworze -15 ale jakoś poszło
  12. Witam! Dzisiaj przestał działać mi nawiew! Sprawdziłem bezpieczniki i wszystko ok! Po przekręceniu pokrętła słychać jakby leciutkie tyrkotanie.Wiatrak nie działa nawet na odparowaniu szyby.Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc!!!
  13. Witam! Z czujnikami już wszystko ok! Samo się naprawiło! Jak by były tylko zabrudzone to by tylko mikała kontrolka na desce a nie się świeciła!
  14. Witam wszystkich! Mam taki problem ze od jakiegoś czasu nie działa mi parkpilot! Po właczeniu wstecznego jest jeden dzwiek a na zegarach parkpilot świeci się cały czas! Jeśli ktoś miał podobnie to proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu!
×
×
  • Create New...