Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

herbi2501

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About herbi2501

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/06/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chorzele/Przasnysz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra b 2.0 dti 101 km, 1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. PANOWIE BYŁEM W MARCU W OLSZTYNIE -GOSCIU STWIERDZIŁ ZE AUTO CHODZI IDEALNIE PARAMETRY TAZ IDEALNE.POPROSIŁEM O ZWIEKSZENIE DAWKI PALIWA,PODNIÓSŁ JA O 10 %---i jakby ręka odjął,wogóle inna praca silnika,auto zwawe i super przyspieszenie tak jak to było wcześniej.a i spalanie spadło do poziomu poniżej 5.5l/100km. po regeneracj ,pompy wychodza skalibrowane na normalnej dawce paliwa.polecam jak najbardziej ten zabieg---i to własnie to jest przyczyna a nie jakies filtry .......czy cos tam jeszcze
  2. witam panowie dzis zakupiłem felhi O.Z 17" szerokosc 7" et 37 pytanie brzmi.przy oponie 205/45/17 i nA wymienionych amortyzatorach na KYB(gaz) BEDZIE OCIERAŁO???
  3. byc moze złe ustawienie faz rozrzadu po wymianie pompy
  4. brudny jest od takiego nagaru oleju jak by go własnie wyrzucał i ciezko jest wcisnac barzo ciezko jak mialem zdemontowany kolektor to własnie zwróciłem na to uwage ze cieżko sie wciska
  5. kolektor czyściłem i złożyłem na nowe usczelki kolektor czyściłem i złożyłem na nowe usczelki ,dodam ze w wakacje byla wymieniana pompa na kompletna regeneracyjna ale dalej po dluzszym postoju faluja te obroty u duza dymu, a jak panowie sprawdzic czy działa ten egr
  6. a wiec kazdego dnia po odpalaniu po nocnym postoju obroty faluja od 1000 do 500, przez ok 7 sekund i chmura bialego(badz siwego) dymu, dzis zaślepiłem przewód co idzie do egr tasma izolacyjna i odpalam i zadnego falowania i zero dymu nawet czarnego.wiec,czy do wymiany jest własnie zawór egr?????
  7. poniewaz mam załozony końcowy tłumik irmschera,ale on nie ma zadnego pomruku,poniewaz jest katalizator po drodze i ten komorowy a jakbym zrobił przelot mysle ze by i tez miala siły wiecej-bo mam nakrecone 240 tys a katalizator pewnie od nowosci to i tez przymula ją
  8. tak jak w temaccie czy moge wywalic katalizator czy nie bedzie wyświetla mi checka ?? montował ktos układ wydechowy przelotowy??????
  9. a więc po kupnie pompy regeneracyjnej auto jest w moim odczuciu bardziej "mułowate" i na trasie spala ok 6,5 gdzie wczesniej na starej pompie było to ok5.5,czy To mozliwe,mozna jakos temu zaradzic?
  10. mi pompa padła przy 231 i bład p1630,za dwa dni juz byl kurier z pompa po regeneracji a towar zakupiony od DISELTECHNIKA z garbowa i roczna gwarancja koszt 1900 pompa po kompletnej regeneracji i zdanie starej kurierowi+mechanik 350
  11. hmm z miesiac temu zaczelo ciasniej pracowac,2 tygodnie temu zmienilem olej w silniku i odziwo przez jeden dzien znowu lekko pracuje,dzis ojciec jezdzil autem i zauazylem ze dzis znowy lekko pracuje,,,he ciekawe co bedzie jutro. gdy lekko pracuje mozna spokojnie reka wcisnac sprzeglo gdy znowu twardziej juz reka go nie wcisne-takie spostrzezenie
×
×
  • Create New...