Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mariuszki

Forumowicz
  • Ilość treści

    632
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O mariuszki

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1988.02.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grajewo
  • Zainteresowania
    Komp,Viki,Muza,Tuning

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Viki1.8 16v x18xe by Kiler

Kontakt

  • GG
    7065194

Ostatnio na profilu byli

2 685 wyświetleń profilu
  1. Czy końcowy od V6 podejdzie do 1.8? Mam od znajomego możliwość dostania tylko nie wiem czy rura główna się schodzi tak jak w tym od 1.8? Wyglądem jest prawie taki sam różnica widoczne to ma dwie rury na końcu.
  2. Nie moge napisac dlaczego musi byc benzyniak bo jeszcze by mnie zamknęli. Wszystko jasne chyba.
  3. Wlasnie pisalem z kolega ktory ma 1,6t i ma zagazowany nie ma problemow. Co do 2.0T jak na wikipedia widze, bylo 3 rodzaje silnikow . Czyli byly i zwykle jak 1.6T.
  4. Witam, od dawna nie bylo mnie na forum,lecz przyszedl czas na zmiany planuje zakup Insygni z tym,ze jestem w temacie silnikow itp slaby. Chce na-pewno benzynę i turbo myślę nad 1.8 badz 2.0? Jaki silnik jest pancerny a jaki wadliwy czesto. Jakie oznaczenie najlepiej brac? Jak sprawa z gazem sie ma do owych silnikow?
  5. Z jaka sila dokręcać kolektor ssacy x18xe? Kazdy na forum pisal co innego.
  6. Widzialem uzywane wersje lapane juz na opaski, tylko maja inne kucce niz te ktore byly w tej rurze zgrzewane.
  7. Witam serdecznie kolegów, cieknie mi plastikowa rura magistrala. Dobrałem sie do momentu,ze trzeb aja wyciągnąć. Mam problem bo gumowe węże od niej sa zaciśnięte plastikiem,nie ma żadnych opasek metalowych. Jak to się wypina ,żeby oddzielić każdy waz? Czy może sa juz na stale i trzeba całość wyciągać? Bo na necie widziałem ,ze sa do kupienia cale takie magistrale bez opasek, oraz na metalowe opaski. Widziałem tez ta gruba rure w wersji rozpiętej, czyli gumowe weze sie oddziela jakos?
  8. A bedzie chodzil z kablem ,gdzie mam na kropkach metki 7.1 3 2011 zaznaczone? zapomnialem przez tyle lat juz o wersji jego. Wlasnie widze, ze maja napisane iz po polsku chyba jednak oprogramowanie.Sprzedaja kabelek za 200zl z oprogramowaniem legalnym, niby PL.
  9. Witam, czy ktos ma juz Polska wersje opel scannera?
  10. Ok wymienilem czujnik walkow i bledow nie ma. Ale na zimnym silniku nadal ma dlawienie, to bylo jeszcze przed awaria czujnika,wiec to nie jego wina. wymienilem swiece na nowe i nic.
  11. Witam, od jakiegos czasu mam problem odpalalem vb x18xe i chce juz jechac jak zawsze byl problem bo po dodawaniu gazu buczy pod maska, ciagnie i zwalnia zamiast przyspieszac przy mocniej wcisnietym dawaniu gazu, trzeba cofnac pedal gazu by nie zadusic silnika. Strach wyjezdzac z pod porzadkowanych bo moze zgasnac jak na ssaniu chodzi, po rozgrzaniu jezdzi normalnie. Dzis pojawily sie juz bledy pod odpaleniu, po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu gasnie lampka silnika i wraca moc. Bledy to 340, 335,100
  12. Takie to chyba byly dokladnie ? http://allegro.pl/78s12cv-stabilizator-napiecia-12v-2a-to220-x10-i6094754706.html
  13. Koledzy pomóżcie potrzebuje takie cuda. Kiedyś zakładałem to w lampach sonar by ringi sie nie spalily. Obecnie zapomniałem juz jak to sie nazywało i jakie parametry mialo. Zostalo mi zdjecie na dysku.Potrzebuje tych info bo ce cudo chce zastosowac ponownie w ledach?
×
×
  • Utwórz nowe...