Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jaxton

Forumowicz
  • Ilość treści

    319
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O jaxton

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1983.12.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    VC 1.9 DTH OPC LINE Kombi

Ostatnio na profilu byli

832 wyświetleń profilu
  1. Co myĹlisz?

  2. zakupione nowe w ASO. 2 częci 5 zł. Starego zatrzasku jedna połowa była połamana... zamontowane i zobaczymy . A tak swoją drogą to rozwiązanie połączenia szyby z podnosnikiem nie jest jakies wybitnie przemyslane moim zdaniem... Dzięki chłopy
  3. Witm. Otóż mam problem z tylną szybą... Wypięła się z mechanizmu. Jest dziurka w szybie, jest i w białej szynie podnosnika. Moje pytanie: jak wygląda spinka (kołek), którą się łączy szybę z podnosnikiem. Znalazłem w dzwiach dwie częsci, w uproszczeniu są to dwie tulejki, które się łączą, ale obawiam się, że one też nie są w stanie idealnym. Czy powinien być jeszcze jakis kołek który się wciska w tulejki celem ich rozparcia? i jak to zamontować? czy trzeba wyciągać podnosnik z dzwi?
  4. Drętwe dywagacje mozesz zachować dla siebie kolego, a o stan mojego samochodu nie masz się co obawiać. Druga część Twojego posta jest bardziej na temat.
  5. Tak z ciekawości może się ktoś wypowiedzieć w tym temacie jeszcze?? Bo u mnie zauważyłem przypadkowo to samo... sytuacja zmusiła do szybkiego włączenia się do ruchu tak minutę po odpaleniu i max 4 tyś obr. po kilku km wszystko cacy.
  6. mówisz tu o tym, że można obie uszczelki pominąć (między którymi ma znajdować się blaszka) i posmarować tylko silikonem?? Bo już kilka razy demontowałem mój EGR i boje sie że w pewnym momencie gwint nie wytrzyma :/
  7. Za powtórkę posta przepraszam (pisałem wczesniej w pocie o op-comach). Kupiłem cos takiego. czy znawcy tematu mogą się wypowiedzieć czy będzie to smigać przede wszystkim w mojej VC DTH 2008 rok?? http://allegro.pl/ka...2350421740.html
  8. Jeli chodzi o kwestię wymiany i regulacji to zależy od szczęscia. Ja do poprzedniego GTS-a kupiłem i tak: z założeniem miałem ciężko i musiałęm regulować rubokrętem. Do obecnej kupiłem i wymiana zajęła mi dosłownie 5 minut i regulować nie trzeba bo rozpylają pięknie. W obu przypadkach gdy je "wtykałem" na swoje miejsce starałem się aby były wcisniete dobrze... Do obecnej Vectry płaciłem po 8 zł/szt.
  9. Ja mimo wszystko tak jak napisał matoslaw przyglądnął bym się uszczelce dzwi. Po mYciu myjką wysokocinieniowa dokładnie zobacz czy po uszczelce i plastiku (dolnym-wew. osłona progu) od wewnątrz nie leci woda. Ewentualnie zobaczyć czy nie brakuje jakiej zalepki w podłodze ( o ile są w tym miejscu)
  10. Witam. Kupiłem taki interfejs. potrzebuje go docelowo do mojej VC 1.9 DTH 2008 rok. Proszę o opinię czy jest nadzieja, że wszystko to co opisane w aukcji i jeszcze więcej będzie smigać. http://allegro.pl/ka...2350421740.html
  11. Napiszę i ja moje przygody z EGR-em. Pewnego dnia wsiadam do samochodu palę "gang" wrzucony a tu... jedzie jak taczka. Dopiero powyżej 2 tys obr. zaczyna lepiej ciągnąć. No to wiadomo - EGR. Czyszczenie kompleksowe zaworu oprócz wybicia elektromagnesu. Przy okazji przeputnica też dostała połysku i boost sensor. Zamontowane, próba i gó..no. Żadnych błędów nic się nie swieci. Na techu nic nie wyszło. Jeszcze raz nastepnego dnia wyciagnalem i przeczysciłem jeszcze raz EGR, tym razem naciągnąłem jeszcze sprężynę w częci mechanicznej. Efektów brak. Następnego dnia wyciągam EGR rozwaliłęm elektromagnes, wyczyciłem choć nie było z czego. Zakłada i znowu lipa. Dodam, że auto ma przejechane 65 tys km. Wyjąłem raz jeszcze EGR i zalepiłem całkowicie blaszką z puszki. I dopiero to "powiedziało" że można tym EGR-em pierdyknąć o glebę. I jeszcze słówko do jabolkg: Mi też po zaslepieniu całkowicie EGR-a nie wywaliło żadnego błędu. A kontrolka działa
  12. Ja kupiłem moja 2-gą Viki od właściciela Polska/salon. Nie było kodów. Zadzwoniłem do salonu gdzie była kupiona i tam grzecznie podali
  13. Jeśli chodzi o dystans co jaki jest wypalany DPF nie ma reguły. W poprzedniej GTS 1.9 DT wyapalało mi co 1400 - 1700 km. Teraz w DTH wyapala co 700 - 900 km. Rodzaj pokonywanych tras ten sam . Tylko tyle, że jak nabyłem DT od razu wymieniłem czujnik różnicy ciśnień bo był martwy.
×
×
  • Utwórz nowe...