Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

octave

Forumowicz
  • Ilość treści

    424
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

O octave

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1984.02.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    OPEL VECTRA B 1.8 X18XE

Kontakt

  • GG
    3531828

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. gitara, chcialem sie tylko upewnic, mam nadzieje ze to cholerstwo da sie przekrecic ...bo z wyjeciem to juz łatwa sprawa Ok wkladka wymieniona jakos cudem pusciła gdy szarpalem sie z nia z samego rana . uff ulga
  2. Panowie i panie, mam takie pytanie Czy nowy wkład stacyjki ma byc w tej samej pozycji kluczyka jak wyjęty stary czyli w pozycji " I " czy mozna go zmienić tak jak sie wyjęło go z opakowania Mam nadzieje ze uda mi sie wymienic bo za kij kluczyk przekrecic nie moge gdy są takie upały
  3. Spokojna głowa to mój znajomy ;-) A wracajac do tematu po wymianie wszystko ładnie grzeje i sie nagrzewa !
  4. Moje auto juz stoi u mechanika z tymi samymi problemami czyli słabe grzanie, słabo nagrzewajacy sie silnik. nigdy nie mialo z tym problemu ale w ta zimę cos jednak mu nie przypasiło Bedą wymieniane termostat oraz nagrzewnica, dam znac czy cos to dało
  5. Tam masz tylko jeden bład 0330 Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego wymien czujnik i po problemie
  6. hehe, to ja chyba tak zaniedbuje od poczatku kiedy mam to auto bo ciagle leje 10 litrów max zeby sobie do pracy dojechac i z powrotem w ciagu tygodnia .... Ale mimo tego nie zdazylo mi sie aby nie odpalił, kreci krotko .... a odpalam go codziennie ..
  7. Ja mialem ten sam problem ze stukami.....Oczywiscie klekotaly szklanki czy jak to sie zwie popychacze hydrauliczne.... . Przeczytalem w jednym temacie tu na forum ze ich nie trzeba wymieniac tylko przeczyścić.Moj mechanik na szczescie wiedzial o co chodzi. Ostatnio nadała sie okazja zeby to zrobic poniewaz za***iscie mi postrzępiło pasek rozrzadu i musialem go wymienic i podczas wymiany pasak przy okazji mechanik przeczyscił mi wszystko w srodku... Mimo ze od 6 lat smigam na mineralu castrola silnik byl odziwo czysty bez zadnych mazi, czy zapchanych kanałów itp.... Czyszczenie przyniosło skutki bo silnik jest mega cichy , stuki ustały. Silnik mimo ze ma ponad 20 lat przejechane prawie 300k a 70k na mineralu nadal rozpedza sie do tych 200km/h ma odczuwalną moc jak na te 115KM i nigdy mnie nie zawiodł. Pewnie szybciej bude mi rdza zeżre niz ten silnik padnie
  8. łoo dzieki za podpowiedzi..... Fakt moze to byc termostat bo mialem w listopadzie wymieniany ale tylko sama wkladke ze sprezynką bo okazalo sie ze stara byla kompletnie zablokowana... Nic podjade do mechaniora i niech wymieni kolejny raz..... Nie lubie jak mi sie dzieja jakies dziwne rzeczy z autem.... Pozdrawiam
  9. Panowie, Zadko zakładam tematy bo ogólnie przez 6 lat nie miałem żadnych mniej i bardziej poważnych awarii mojej Viki. Ale niedawno zaobserwowałem cos dziwnego. Otóż po spokojnej jeździe tak ok 10 min wskazówka temperatury podnosi się do powiedzmy 89 i szybko opada do 80, na początku myślałem ze mi sie przewidziało ale na spokojnie spojrzałem dzisiaj i faktycznie ona opada.... Ma ktoś pomysł czym to jest spowodowane? termostat? czujnik ? Auto nie ma żadnych objawów spadku mocy, obroty nie falują ..odpala na dotyk, nie ma żadnych wycieków, poziom płynu w normie i podczas jazdy w mieście w cieple dni nie gotuje się utrzymuje ładnie temperaturę w normie Zastanawia mnie to dlaczego ona tak szybko opada ....
  10. Masz racje bylo o tym setki razy, zatem poczytaj te tematy https://www.google.ie/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=wyrzuca+wode+ze+zbiorniczka+wyrownawczego+site:forum.vectraklub.pl
  11. W takim razie jedz do mechanika niech ci to ogarnie
  12. to wymien tez korbowy bo te błedy idą w parze ze sobą
  13. Chodzilo mi oto ze magik wgrywa jakas stala wartosc do komputera i zamiast odczytywac pomiar z przeplywki komputer ma juz w pamieci nadana stala wartosc pomiaru i tym sposobem omija przepływomierz, tak jak by go nie bylo.... Nie wiem jak to wplywa na stan silnika i jego dzialanie... ale po opiniach jakie sa na tym forum chyba to działa...
×
×
  • Utwórz nowe...