Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

octave

Forumowicz
  • Content Count

    424
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About octave

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/02/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piotrków Trybunalski

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    OPEL VECTRA B 1.8 X18XE

Kontakt

  • GG
    3531828

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. gitara, chcialem sie tylko upewnic, mam nadzieje ze to cholerstwo da sie przekrecic ...bo z wyjeciem to juz łatwa sprawa Ok wkladka wymieniona jakos cudem pusciła gdy szarpalem sie z nia z samego rana . uff ulga
  2. Panowie i panie, mam takie pytanie Czy nowy wkład stacyjki ma byc w tej samej pozycji kluczyka jak wyjęty stary czyli w pozycji " I " czy mozna go zmienić tak jak sie wyjęło go z opakowania Mam nadzieje ze uda mi sie wymienic bo za kij kluczyk przekrecic nie moge gdy są takie upały
  3. Spokojna głowa to mój znajomy ;-) A wracajac do tematu po wymianie wszystko ładnie grzeje i sie nagrzewa !
  4. Moje auto juz stoi u mechanika z tymi samymi problemami czyli słabe grzanie, słabo nagrzewajacy sie silnik. nigdy nie mialo z tym problemu ale w ta zimę cos jednak mu nie przypasiło Bedą wymieniane termostat oraz nagrzewnica, dam znac czy cos to dało
  5. Tam masz tylko jeden bład 0330 Nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego wymien czujnik i po problemie
  6. hehe, to ja chyba tak zaniedbuje od poczatku kiedy mam to auto bo ciagle leje 10 litrów max zeby sobie do pracy dojechac i z powrotem w ciagu tygodnia .... Ale mimo tego nie zdazylo mi sie aby nie odpalił, kreci krotko .... a odpalam go codziennie ..
  7. Ja mialem ten sam problem ze stukami.....Oczywiscie klekotaly szklanki czy jak to sie zwie popychacze hydrauliczne.... . Przeczytalem w jednym temacie tu na forum ze ich nie trzeba wymieniac tylko przeczyścić.Moj mechanik na szczescie wiedzial o co chodzi. Ostatnio nadała sie okazja zeby to zrobic poniewaz za***iscie mi postrzępiło pasek rozrzadu i musialem go wymienic i podczas wymiany pasak przy okazji mechanik przeczyscił mi wszystko w srodku... Mimo ze od 6 lat smigam na mineralu castrola silnik byl odziwo czysty bez zadnych mazi, czy zapchanych kanałów itp.... Czyszczenie przyniosło skutki bo silnik jest mega cichy , stuki ustały. Silnik mimo ze ma ponad 20 lat przejechane prawie 300k a 70k na mineralu nadal rozpedza sie do tych 200km/h ma odczuwalną moc jak na te 115KM i nigdy mnie nie zawiodł. Pewnie szybciej bude mi rdza zeżre niz ten silnik padnie
  8. łoo dzieki za podpowiedzi..... Fakt moze to byc termostat bo mialem w listopadzie wymieniany ale tylko sama wkladke ze sprezynką bo okazalo sie ze stara byla kompletnie zablokowana... Nic podjade do mechaniora i niech wymieni kolejny raz..... Nie lubie jak mi sie dzieja jakies dziwne rzeczy z autem.... Pozdrawiam
  9. Panowie, Zadko zakładam tematy bo ogólnie przez 6 lat nie miałem żadnych mniej i bardziej poważnych awarii mojej Viki. Ale niedawno zaobserwowałem cos dziwnego. Otóż po spokojnej jeździe tak ok 10 min wskazówka temperatury podnosi się do powiedzmy 89 i szybko opada do 80, na początku myślałem ze mi sie przewidziało ale na spokojnie spojrzałem dzisiaj i faktycznie ona opada.... Ma ktoś pomysł czym to jest spowodowane? termostat? czujnik ? Auto nie ma żadnych objawów spadku mocy, obroty nie falują ..odpala na dotyk, nie ma żadnych wycieków, poziom płynu w normie i podczas jazdy w mieście w cieple dni nie gotuje się utrzymuje ładnie temperaturę w normie Zastanawia mnie to dlaczego ona tak szybko opada ....
  10. Masz racje bylo o tym setki razy, zatem poczytaj te tematy https://www.google.ie/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=wyrzuca+wode+ze+zbiorniczka+wyrownawczego+site:forum.vectraklub.pl
  11. W takim razie jedz do mechanika niech ci to ogarnie
  12. to wymien tez korbowy bo te błedy idą w parze ze sobą
  13. Chodzilo mi oto ze magik wgrywa jakas stala wartosc do komputera i zamiast odczytywac pomiar z przeplywki komputer ma juz w pamieci nadana stala wartosc pomiaru i tym sposobem omija przepływomierz, tak jak by go nie bylo.... Nie wiem jak to wplywa na stan silnika i jego dzialanie... ale po opiniach jakie sa na tym forum chyba to działa...
×
×
  • Create New...