Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tajmir

Forumowicz
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Tajmir

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/28/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Otwock
  • Zainteresowania
    Elektronika, Inżynieria Materiałowa, Podróże no i Viki :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 1.8 & Opel Vectra B 2.0 DTL

Kontakt

Recent Profile Visitors

1111 profile views
  1. Kończy Ci się listwa zapłonowa miałem ten sam problem
  2. Winny był regulator napięcia po wymianie wszystko wróciło do normy.
  3. Czy do radia ccr2006 też da radę podciągnąć TA? Czy może ktoś próbował przerobić panel TA w ten sposób aby osoby siedzące z tyłu mogły sobie podpiąć pamięc usb i korzystać jak z oddzielnego systemu?
  4. Witam Poproszę o sprawdzenie VINu: W0L0ZCF6838088342 Z góry dziękuję
  5. Podłącze się i ja do tematu ale w innej kwestii a mianowicie węży metalowych które idą od nagrzewnicy do grodzi silnika bo wygląda na to że wczoraj niestety skończył jeden z nich swój żywot bo płyn wydmuchało cały w kilka sekund a przy walniętej nagrzewnicy nie było by takiej możliwości bo wewnętrzne kanały nie są tak duże... Tak więc da rade łatwo to w "domu" zrobić? Czy może ktoś już miał teki problem?
  6. A jeszcze pytanie którędy te kable idą??? Mogłby ktoś wrzuciś jakieś foto bądź screena z EPC?
  7. Witam, Zczytałem następujące błędy: P0725 - Nieprawidłowy sygnał obwodu wejścia sensora prędkości silnika (0B) - Nie występuje P1335 - Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego (0A) - Nie występuje Jak rozumiem do wymiany czujnik położenia wału korbowego??? Prośba tylko o potwierdzenie czy na pewno to to a potem do zamknięcia Odnosi się do do silnika X20DTL z 1997
  8. Odkopię temat. Szukałem na forum jakiejś foty gdzie ten czujnik się znajduje dokładnie ale nie znalazłem więc może ktoś by wrzucił jakieś foto no i napisał jak się do niego ewentualnie dostać. Z góry dziękuję A dotyczy silnika X20DTL
  9. A ja mam pytanie raczej co ile wymieniacie uszczelniacze trawersów??? U mnie były wymieniane 13k kilometrów temu, a teraz już tylko one zostały do wymiany bo wszystko inne jest już sprawdzone, a dalej się zapowietrza. Założone były Boscha wiec chyba dłużej powinno to wytrzymać....
  10. Kontrolka zapala się sporadycznie i na ogół wtedy nie mam miernika przy sobie... a co do kontrolki to nie wiem czy było coś przy niej grzebane...
  11. Kable i styki które??? Bo chyba nie wszystkie w aucie Przy aku jest wszystko w jak najlepszym porządku, masy na kielichu od amorów też wyczyszczone elegancko i potraktowane elektrosolem dodatkowo...
  12. Zaciski aku są w jak najlepszym porządku, a jeżeli chodzi o alternator to jak go sprawdzić? Zrobiłem dzisiaj jeszcze raz pomiary aku i ładowania i są następujące: napięcie akumulatora - 12,75 V na wyłączonym silniku zaraz po rozruchu - 13,88 V po kilkunastu sekundach od rozruchu - 14.06 V (i tak się mniej więcej utrzymuje na jałowych obrotach przy wyłączonych odbiornikach oscylując od 14,03 V do 14,21 V) przy włączonych światłach mijania i nadmuchu na maksa - 13,44 V przy włączonym całym możliwym oświetleniu i nadmuchu na maksa - 13,23 V po wyłączeniu wszystkiego tylko zostawieniu świateł do jazdy 13,81, V Jak wam się widzą te wyniki??? Czy owa sprawa z kontrolką może być spowodowana tym iż na jałowych obrotach po odpaleniu altek musi się wzbudzić dopiero a może to być uczynione przez zwiększenie obrotów i wtedy już kontorlka nie świeci???
×
×
  • Create New...