Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

unknownman

Forumowicz
  • Zawartość

    448
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

unknownman wygrał w ostatnim dniu 27 Listopad 2010

unknownman ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

29 Best

O unknownman

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1984.08.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Czarrrny GTS Z18XE

Kontakt

  • GG
    1291570

Ostatnio na profilu byli

2 160 wyświetleń profilu
  1. unknownman

    Spalanie

    Takie operowanie gazem jest jest nawet zalecane w instrukcji VC Dokupujesz manetkę, czujnik pod pedał sprzęgła (chyba, że masz automat), aktywujesz op-comem i masz tempomat. Ale o tym jest osobny wątek na forum.
  2. unknownman

    co to jest?

    Może nie tyle czujnik temperatury wewnętrznej co czujnik nasłonecznienia. Tak łopatologicznie: pomaga on klimatronikowi dopasować odpowiedni stopień dmuchania, żeby zachować temperaturę
  3. unknownman

    Viki i do niej triki

    A czekaliście aż szyby się otworzą do końca? Może dopiero wtedy piknie. Już nie pamiętam jak to było u mnie, kiedy programowałem tę funkcję. Ale wydaje mi się, że szyby opuściłem aż do końca.
  4. unknownman

    Zanikające wspomaganie

    To zależy co rozumiesz przez "głośno". Ale tak, słychać pracę wspomagania.
  5. Nie chcę Cię martwić, ale jeśli go ubyło to musi się pocić maglownica. Może to nowy wyciek i olej zbiera się w tej osłonie gumowej. Nie musi być od razu kałuży pod autem Dolej, pojeździj i kontroluj poziom płynu sukcesywnie. Jeśli będzie go powoli ubywać to kanał i dokładne oględziny maglownicy. A w razie czego regeneracja. To dość powszechna przypadłość w VB i VC przed liftem.
  6. Podłącz się pod komputer i odczytaj błędy, powinien być jakiś w pamięci. Wtedy będzie wiadomo na pewno co jest powodem.
  7. unknownman

    podłączenie inst.elektrycznej haka

    mgen dzięki za info. Faktycznie wypnę tylko część od haka do kostki. Gdybyś o tym nie wspomniał to pewnie zaczął bym wywalanie od strony centralki
  8. unknownman

    przedlift na polift

    Jedna osoba się machnęła i wszyscy polecieli Co do różnic w środku w polifcie w VC.. Każda już miała 3-ramienną kierownicę, nieco inny panel klimatronika, listwy ozdobne chyba też inne, podobnie kratki nawiewów. I sterownik elektryki po stronie kierowcy ma zdaje się nieco inny rysunek przy regulacji lusterek
  9. unknownman

    PYTANIE GTS-owskie

    Napisz jeszcze jaki masz silnik. Diesel potrzebuje na przodzie mocniejszych sprężyn, bo silnik jest cięższy. Wtedy pewnie ktoś obeznany pomoże
  10. unknownman

    PYTANIE GTS-owskie

    To jeszcze zależy jak wielki masz ten prześwit. Mi to nie przeszkadza akurat. Możesz sobie założyć na przód krótsze sprężyny i będzie siedział niżej
  11. unknownman

    podłączenie inst.elektrycznej haka

    A ja mam hak, w op-comie jest wyłączony i światełka w bagażniku hakowym nie działają. Aktywuję to dzisiaj i sprawdzę czy będzie działać, czy mam uszkodzone coś w instalacji. Ale niedługo i tak hak wyleci. Więc może ktoś ma info, którędy jest poprowadzona wiązka od haka i czy ciężko ją zdemontować?
  12. unknownman

    PYTANIE GTS-owskie

    Tak, w standardzie jest większy.
  13. unknownman

    Mocna VC by Econ

    No i widzisz, fajnie wygląda
  14. To zależy jakie masz przebiegi jednorazowe. Bo jak po kilknaście/dziesiąt km to już warto się zastanowić. Rocznie wyjdzie tylko 10, ale jednorazowo wyjdzie taniej A swoją drogą to też się przesiadłem na VC z Polo 86c2f
  15. unknownman

    Montaż tempomatu

    Czyli moja teoria upadła Nie wiem czy patyk ma tu coś do rzeczy, ale jak ktoś ma dwa różne to może spróbować, może się coś wyjaśni. Ja miałem tempomat aktywowany w trzech miejscach i działa, razem z kontrolką. zegary z gtsa, przedlift.
×