Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wiesiek vc

Forumowicz
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Kontakt

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dąbrówka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 1.9cdti Z19DTH

Recent Profile Visitors

688 profile views

wiesiek vc's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

0

Reputation

  1. Co do OPCOMa to musze najpierw sobie załatwić baterię do laptopa bo na przejażdżce nie wytrzyma . Błędów żadnych nie ma. Może faktycznie ta geometria się przycina.
  2. Zawór podmieniony , ta sama sytuacja, nic się nie zmieniło. OPCOMa mam, ja się robi te logi??
  3. EGR wylogowany 2 lata temu, od dwóch miesięcy mam takie zawahania mocy.
  4. Cześć Mam problem i małe pytanko czy musze programować OPCOMem pompę wtryskowa w Z19DTH ?? Czy wystarczy tylko wymienić pompę i będzie ok.
  5. Witam Podepne się pod temat, mam taki problem że, jadąc na obciążeniu czyli np. przy ostrym wyprzedzaniu tracę moc na jakieś pół sekundy następnie ciagnie już normalnie. Czy to może być wina turbo??
  6. Pawel 150 Ukręciłeś jakieś śruby?? Problem był z wykręceniem??
  7. A jakie są momenty dokręceń ?? Chodzi mi o dokręcenie do części zimnej i ciepłej.
  8. Dzięki Jutro popróbuję zdemontować tą gałkę twoim sposobem, mam nadzieję że nic nie urwę
  9. Czyli nie trzeba tego rozczepiać. A gdzie obszywałeś??, może też tam wyśle bez demontażu, no i za ile .
  10. Najbardziej boje się uszkodzić czarne połączenie między gałką a czarnym plastikiem, jest mocowane na wcisk na takie małe ząbki (zatrzaski ) Gałka u Ciebie zeszła razem z tym elementem ??, czy rozczepiałeś to ?
  11. Witam Szukałem i nie znalazłem Są różne opisy demontażu różnych gałek, są ciekawe filmiki. Niestety nigdzie nie znalazłem opisu jak zdemontować gałkę OPC , oglądałem mechanizm z różnych stron, niestety nie wiem jak się do tego zabrać. Czy ktoś już demontował u siebie taką gałkę?, jeśli tak to niech się pochwali jak to zrobić w bezpieczny sposób. Gałkę chcę zdjąć w celu nowego obszycia, dlatego proszę o pomoc w tym temacie. Szukałem tematu na forum i nie znalazłem, jeśli gdzieś jest to proszę o linka .
  12. Sorry że może nie na temat, ale mam takie pytanko: czym się różni dźwignia pięciobiegowa od sześciobiegowej, mam zamiar kupić na allegro do sześciobiegowej skrzyni, ale boję się pomyłki. Oczywiście nie chodzi mi o różnice na gałce , po czym rozpoznać gdy niema opisanej cyferkami gałki??
  13. EGR podmieniony - dalej to samo. bost też podmieniony data freze - gdzie to dokładnie jest??, jakoś nie mogę znaleźć . A może to turbo co?? Sprawdziłem Freze Frame. Wyskakuje P0203-04 poszukałem na forum i okazuje się że to trzecia kostka wtryskiwacza. co prawda już były kostki wymieniane, czyżby powtórka z rozrywki?? co oznacza -04 ?
  14. błąd jest tylko na kontrolce (autko z kluczykiem ) po podpięciu opkoma zero błędów na silniku. Błąd i szarpanie znikają po przejechaniu około 300 metrów.
×
×
  • Create New...
UP