Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wlodarski1

Forumowicz
  • Postów

    710
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Wlodarski1 wygrał w ostatnim dniu 18 Czerwiec 2015

Wlodarski1 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

38 Best

O Wlodarski1

  • Urodziny 1975.10.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zelów

Kontakt

  • Website URL
    http://

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Astra J

Ostatnio na profilu byli

4 875 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Wlodarski1

  1. Witam kolego Włodarski, postanowiłem do Ciebie napisać bo mam problem z moją Vectrą a na forum jesteś w sprawach z nią związanych nieocenioną skarbnicą wiedzy. :) Ale dosyć tego słodzenia. Mój problem jest następujący. Pacjent to Vectra C 2.0 Dti z grudnia 2003 (krajowa), otóż po dłuższym postoju (ok miesiąca) przestało działać wspomaganie. Najpierw po pierwszym uruchomieniu tak jak by się w pewnym momencie zacinało a jak już się przekroczyło pewien kąt obrotu kierownicą (niewielki) to już działało i dodam, że żadna kontrolka nie świeciła i po zrobieniu kilkudziesięciu kilometrów wszystko wróciło do normy więc zwyczajnie zbagatelizowałem temat znów odstawiłem auto na dwa tygodnie (praca na wyjazdach). W trakcie następnej jazdy wspomaganie miało podobne objawy jak poprzednio jednak od czasu do czasu mrugała kontrolka wspomagania ale wspomaganie jednak działało (przerywało). Na chwilę obecną sprawa wygląda tak, że wspomagania nie ma wcale i kontrolka wspomagania świeci się cały czas. Po podłączeniu techa wyskakuje błąd: czujnik kata skrętu za wysokie napięcie. Dodam także, że przed odstawieniem auta na miesiąc gdy było codziennie jeżdżone nie występowały żadne nawet najmniejsze objawy (mam ją od 2 lat). Vectra ma czujnik kąta skrętu w maglownicy, gdy go wyjąłem to przez dwa dni było wszystko w porządku (może przypadek) ale teraz już nawet to nie pomaga, podmieniłem nawet czujnik kąta skrętu z innego auta ale też bez efektu. Masz może jakieś pomysły??? Ewentualnie jakieś propozycje naprawy z orientacyjnymi kosztami??? Powiem szczerze, że autko będę chciał raczej sprzedać bo teraz więcej stoi niż jeździ a nie chcę żeby przyszły właściciel mnie wyklinał... Pozdrawiam