Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wlodarski1

Forumowicz
  • Content Count

    816
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Wlodarski1 last won the day on March 21

Wlodarski1 had the most liked content!

Community Reputation

47 Best

About Wlodarski1

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 10/09/1975

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zelów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Ford Mustang 3,7 V6 310 KM

Recent Profile Visitors

6451 profile views
  1. Heh,to już jajca są, a ja też czasem korzystam z pomocy tunera,ale co jest we wsadzie robione,co odczytam i wgrywam to wiem dokładnie.Sam dużo zrobię w winols ale czasem trzeba się wspomagać na mądrzejszych,ale żeby takie cyrki?Tyle że w PL na palcach 1 ręki można policzyć ludzi co wszystko ogarną jesli chodzi o modyfikacje,reszta to czysta amatorszczyzna,wiele razy już poprawiałem po pseudotunerach,jak mi już ktoś mówi,że robione było po odb w 150 KM to wiem,że coś spier..ne będzie,czasem jest tak,że auto 3 dni jeździ i jest ok, a potem jak już są odpytane wszystkie obszary pamięci i porównane ze sobą w ECU to wyrzuca błąd na deskę.
  2. Pierwsze co to ktoś kto Ci robił modyfikację to jak jest to ktoś z zasadami to albo zrobi tak,żeby było oki,albo odda pieniądze,inaczej to kawał dziada z niego a nie człowiek,ja mogę to zrobić wysyłkowo,ale musiałbyś mi sam sterownik przysłać,wtedy wgram na biurku ori program i zrobię modyfikację jak trzeba,tyle,że masz wtedy dodatkowe koszty i auo uziemione na kilka dni.Masz chociaż czym odczytać kody błędów jakie się teraz w aucie pojawiły?
  3. Klap nie potrzeba wyłączać z softu,po usunięciu klap zostawia się solenoid i sobie pracuje na sucho,ale z wyłączeniem też nie ma problemu.Jak znam zycie to pewnie coś z palca wgrane po OBD do ECU.W 150 KM (EDC16C9 lub EDC16C39)chcąc modyfikować zawartość to bez otwarcia ECU i odczytu przez BDM nigdy nie ma gwarancji że soft dobrze zrobiony.Jest w tym ECU kilka obszarów z danymi i po OBD nie wszystko się odczyta co potrzebne do poprawnej modyfikacji.Oczywiście mogę takie ECU zrobić nawet wysyłkowo i gwarantuję,że będzie ok,pierwsze co to wgranie oryginalnego programu za pomocą SPS a potem dopiero modyfikacja.
  4. Po pierwsze sprawdzić w parametrach airbag jakie są wartości rezystancji w układach poduszek i napinaczy,powinno być coś między 2-2,5 ohm,w układzie z którego jest błąd sprawdzić stan instaacji,przewody i kostki łączeniowe,jeśli nie ma airbag to uzupełnić i skasować błąd,po tym zabiegu tech2 serwisowy i wyczyszczenie crashdata w ECU od airbag.Tyle w temacie.
  5. Z mojego skromnego doświadczenia - UEC jest dystrybutorem prądu,odbywa się to za pomocą przewodów(popularnie nazywanych kable 😀) Każdy lużny przewód w miejscu poboru prądu wytwarza tzw. rezystancję zestykową - powoduje to wytwarzanie nadmiernej temperatury a co za tym skutkuje dochodzi do samozapalenia,pożaru,ognia jak zwał tak zwał i już niejedno auto się spaliło z takiej przyczyny.Tyle w temacie.
  6. Bo na naprawę CIM nie jedziesz do mechanika tylk do elektryka - elektronika 🙂 Raczej masz SAS - czujnik skrętu do wymiany,chociaż ja na odległość nie potrafię diagnozy ze 100 procentową pewnością postawić.Łatwo sprawdzić w parametrach ABS/ESP w blokach pomiarowych czy czujnik skrętu poprawnie wysyła sygnały.Sama naprawa-wymiana czujnika to czas operacyjny 2-3 godziny z przerwą na piwo 😀
  7. Dzięki wielkie 🙂
  8. Taki trochę inny temat.Potrzebuję film Kler zaciągnąć z neta.Pomoże ktoś?
  9. Możesz kupić bez PIN,ten z linku będzie ok,potem tylko sps na module i konfiguracja i programowanie.
  10. O module CIM to już na forum została napisana cała powieść tak jak Trylogia Sienkiewicza 😀 Weź dobrze poczytaj,bo z tego pytania co zadałeś to nie masz absolutnie pojęcia o CIM i nie piszę tego złośliwie,tyle,że nie można mieć w życiu wszystkiego na tacy podanego,bo wtedy nasze istnienie jest nic nie warte,poszperaj trochę poczytaj i będziesz wsio wiedział 🙂
  11. Wystarczy,że odczytasz aktualny soft z ECU na biurku za pomocą np. KTAG i potem wgrasz ori soft do ECU za pomocą globalTIS i możesz porównywać 🙂 Rozumiem,że w programie winols lub ecmTitanium chcesz porównać?
  12. Moduł UWA jest powiązany z radio,wyświetlacz i panel climatronic,jak odpinasz panel klimy lub zakładasz od auta bez UWA to jest konflikt,i objawia się to właśnie tym,że ikonka tel znika z wyświetlacza 😀Reasumując,to musisz pokazać w drugim panelu klimy na magistrali can,że UWA występuje.
  13. Heh,widzę,że znów piszesz konkretnie w temacie 😀 A niby co popieram?Że w 5 przypadkach na 100 wystarczy psiknąć sprayem i po problemie?Weź się nawet chłopie nie ośmieszaj,jak ja się zacząłem zajmować profesjonalnie elektryką i elektroniką to to forum było w powijakach i jeśli chodzi o esencję wiedzy profesjonalnej to dalej tak jest
  14. Piszę z punktu widzenia człowieka,co trochę się tymi autkami zajmował 😀Teraz niestety zdrowie nie pozwala,i nie piszę dlatego,żeby kogoś wyje..ć na kasę,bo nic już od kilku miesięcy nie grzebię przy autach.Popsikanie sprayem w kostki oki,ale to najlepiej robić profilaktycznie i to środkiem,który też zabezpiecza styki,tyle,że w 95 procentach przypadków jak kolega w tytule tematu opisuje kończyło się albo wymianą części instalacji,a jak nie było możliwości to dołożenie nowej jej części.I jeśli chodzi o 3,2 benzyna to tym bardziej trudno namierzyć bo strasznie ciasno w komorze silnika.Życzę szybkiej naprawy usterki,kiedyś wymieniałem w 3,2 wiązkę od kostki ABS poprzez podszybie aż do pompy EHSP.Problem był dość podobny i udało się ogarnąć,nie mówię,że tu będzie to samo,bo każde auto jest inne.To tyle z mojego skromnego doświadczenia,założę się o litr dobrej whisky ,że mało jest na tym forum ludzi,którzy wiedzą jak np sprawdzić podejrzaną wiązkę na tzw.żarówkę pod obciążeniem,ale to metoda starych elektryków,których już albo w PL nie ma albo można ich ze świecą szukać,teraz wszyscy naprawiają komputerem albo sprawdzają miernikiem na tzw.przejście - metoda ta nic nie daje,jeśli kabelki są zaśniedziałe,bo miernik na przejście pokaże ciągłość obwodu,ale jak pójdzie napięcie lub sygnał CAN,to przy 12V są tak małe potencjały prądu,że zielenizna w kablach nie przepuści tak jak trzeba,to moje wnioski z 20 letniej praktyki w branży elektryki i automatyki przemysłowej i elektryki i elektroniki samochodowej.Jak jedna tak i druga branża oparta jest na tych samych prawach elektryki ale rządzą się swoimi specjalnymi zasadami 😀
  15. Super,na bank koledze w opisanym problemie pomoże,nie piszesz konkretnie w temacie wigo,facet o niebie a ty o chlebie
×
×
  • Create New...