Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wlodarski1

Forumowicz
  • Ilość treści

    809
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

Wszystko napisane przez Wlodarski1

  1. Możesz kupić bez PIN,ten z linku będzie ok,potem tylko sps na module i konfiguracja i programowanie.
  2. O module CIM to już na forum została napisana cała powieść tak jak Trylogia Sienkiewicza 😀 Weź dobrze poczytaj,bo z tego pytania co zadałeś to nie masz absolutnie pojęcia o CIM i nie piszę tego złośliwie,tyle,że nie można mieć w życiu wszystkiego na tacy podanego,bo wtedy nasze istnienie jest nic nie warte,poszperaj trochę poczytaj i będziesz wsio wiedział 🙂
  3. Wystarczy,że odczytasz aktualny soft z ECU na biurku za pomocą np. KTAG i potem wgrasz ori soft do ECU za pomocą globalTIS i możesz porównywać 🙂 Rozumiem,że w programie winols lub ecmTitanium chcesz porównać?
  4. Moduł UWA jest powiązany z radio,wyświetlacz i panel climatronic,jak odpinasz panel klimy lub zakładasz od auta bez UWA to jest konflikt,i objawia się to właśnie tym,że ikonka tel znika z wyświetlacza 😀Reasumując,to musisz pokazać w drugim panelu klimy na magistrali can,że UWA występuje.
  5. Heh,widzę,że znów piszesz konkretnie w temacie 😀 A niby co popieram?Że w 5 przypadkach na 100 wystarczy psiknąć sprayem i po problemie?Weź się nawet chłopie nie ośmieszaj,jak ja się zacząłem zajmować profesjonalnie elektryką i elektroniką to to forum było w powijakach i jeśli chodzi o esencję wiedzy profesjonalnej to dalej tak jest
  6. Piszę z punktu widzenia człowieka,co trochę się tymi autkami zajmował 😀Teraz niestety zdrowie nie pozwala,i nie piszę dlatego,żeby kogoś wyje..ć na kasę,bo nic już od kilku miesięcy nie grzebię przy autach.Popsikanie sprayem w kostki oki,ale to najlepiej robić profilaktycznie i to środkiem,który też zabezpiecza styki,tyle,że w 95 procentach przypadków jak kolega w tytule tematu opisuje kończyło się albo wymianą części instalacji,a jak nie było możliwości to dołożenie nowej jej części.I jeśli chodzi o 3,2 benzyna to tym bardziej trudno namierzyć bo strasznie ciasno w komorze silnika.Życzę szybkiej naprawy usterki,kiedyś wymieniałem w 3,2 wiązkę od kostki ABS poprzez podszybie aż do pompy EHSP.Problem był dość podobny i udało się ogarnąć,nie mówię,że tu będzie to samo,bo każde auto jest inne.To tyle z mojego skromnego doświadczenia,założę się o litr dobrej whisky ,że mało jest na tym forum ludzi,którzy wiedzą jak np sprawdzić podejrzaną wiązkę na tzw.żarówkę pod obciążeniem,ale to metoda starych elektryków,których już albo w PL nie ma albo można ich ze świecą szukać,teraz wszyscy naprawiają komputerem albo sprawdzają miernikiem na tzw.przejście - metoda ta nic nie daje,jeśli kabelki są zaśniedziałe,bo miernik na przejście pokaże ciągłość obwodu,ale jak pójdzie napięcie lub sygnał CAN,to przy 12V są tak małe potencjały prądu,że zielenizna w kablach nie przepuści tak jak trzeba,to moje wnioski z 20 letniej praktyki w branży elektryki i automatyki przemysłowej i elektryki i elektroniki samochodowej.Jak jedna tak i druga branża oparta jest na tych samych prawach elektryki ale rządzą się swoimi specjalnymi zasadami 😀
  7. Super,na bank koledze w opisanym problemie pomoże,nie piszesz konkretnie w temacie wigo,facet o niebie a ty o chlebie
  8. Jak coś to dzwoń,sprzedam Ci trochę wiedzy tajemnej 😀Może poczaruję i szklana kula prawdę Ci powie 🙂
  9. Kontakt spray dobry na wszystko😀 tak jak żel na smarowanie d..y żeby jej za mocno nie ściskało 😀Sory ale już czasem nie mogę się powstrzymać jak czytam takie komentarze.
  10. Na moje to masz zwarcie w instalacji elektrycznej,być może zawilgocona wiązka,raczej szukaj na podszybiu z przodu pod wycieraczkami ewentualnie gdzieś w komorze silnika,ale to już trzeba kumatego elektryka.Np takiego co pod obciążeniem sprawdzi przewody can tzn. zasili w szereg żarówką min 50 W i wtedy się okaże czy kable zgniły czy zawilgocone,czy może na kostkach pośredniczączych zaśniedziało coś.Ale to tak jak piszę trza kumatego elektryka do tego 😀
  11. Jak się kupuje u dobrego dostawcy to jest instrukcja na płycie cd jak zainstalować fejsa tzn. soft, a jak się kupuje byle gdzie po taniości to potem jest płacz i prośby o pomoc.A tak na marginesie to proponuję nie pisać zastrzeżonej nazwy tego fejsa bo autoryzowany przedstawiciel za chwilkę zapuka tu do drzwi forum,a potem do nabywcy i będą spore kłopoty 🙁
  12. Hej a czy ja nie pomagam?Tyle,że już nie na ogólnym,bo uczyłem jak się robi odczyt z eprom,lub jak obsługiwać globaltis i co mam z tego?Kompletnie nic,zero wdzięczności,a jeszcze zawiść,że w czymś lepszy jestem,Cretux kto Ci pomógł z interfejsem i kluczykiem?Fakt,że może nie całkiem darmo,ale biorąc pod uwagę wsparcie techniczne,to chyba zadowolony jesteś?
  13. Heh,to może jesteś z zawodu szewcem?A tak jako specjalista z nagłówka na forum jesteś tu fachowcem?W DE już byś dawno był za takie farmazony udupiony,no ale sorry tu jest jeszcze dziki kraj(pl)Mam pytanie dla ciebie,możesz mi tak na szybko zinterpretować prawo Ohma?Jak się ma natężenie prądu do napięcia i oporności?Tylko nie czytaj za długo w google Panie specjalisto 😀
  14. A chcesz mój wyciąg z konta bankowego za ostatni miesiąc???Pochwal się co sam w swoim życiu prywatnym osiągnąłeś i pogadamy dalej,bo jak na tą chwilę to dla ,mnie cienki bolek jesteś 😀
  15. Heh,dobre pytanie,ostatni dpf wyłączyłem około rok do tyłu,teraz jestem za ekologią 😀Tytuł naukowy - magister inżynier specjalność inżynieria ochrony środowiska.Może ty się pochwalisz wykształceniem?Już od kilku lat nie żyję z elektroniki samochodowej,Panie specjalisto,a tak prywatnie masz jakieś uprawnienia do wykonywania zawodu?W sensie elektryki i elektroniki w motoryzacji?Czy może samouk jesteś?Wiesz,że dziś świadcząc usługi musisz mieć do tego odpowiednie wykształcenie i uprawnienia?Sorki,zapomniałem,że to forum amatorów a nie profesjonalistów,można pisać w konkretnym temacie np o d**...e Maryny 😀I ludzie tutaj tutaj to kupią.Gorzej w rzeczywistości jak Ci klient na warsztat przyjedzie i weź mu wciskaj głupoty,jedn i drugi załapie,a trzeci Cię zrówna z ziemią.
  16. UY nie ma zgodności identyfikatora środowiska,mam nadzieję,że jako specjalista z nagłówka swojego rozumiesz o co chodzi???Jak nie to mogę udzielić korepetycji jako obeznany,oczywiście odpłatnie 😀
  17. Wystarczy,że samą płytę w CIM zmienisz i będzie oki.Mam taką DL wylogowaną,najbardziej uniwersalna bo pasuje do przedlifta i do polifta.Nie zaśmiecajmy tematu,jak coś to pisz na priv lub dzwoń jutro n a508344036
  18. Ja pier...ę jaka amatorka,ludzie chociaż poczytajcie trochę,chyba już wsio zostało o tym sławnym CIM napisane.Można naprawić XR,wymiana procesora i jest oki. Sorki,nikt nie pisał o naprawie XR 😀JA gdzieś tam wspomniałem,że można procka wymienić,ale zaraz usunęli życzliwi moderatorzy 😀
  19. GK,EB,DL,UY to już będzie sieczka w sterowaniu centralnym zamkiem,ale też można.TECH 2 i MDI nie dopuszcza UY w czasie programowania za XR 😀
  20. Pierwsze co mi się nasuwa,to w tych autach sypał się eprom w ECU silnika i jeśli po SPS dalej ten błąd wisi,to zalecana jest wymiana ECU.W epromie są zapisane dane odpowiadające za immo w tym wozidle 😀😀Ogarnięty elektryk-elektronik samochodowy powinien sobie z tym bez problemu poradzić 😀Co do dodatkowej instalacji to trzeba rozkminić co wykonawca miał na myśli,jeśli zbędny wymysł,to najlepiej usunąć z auta.
  21. ja obstawiam na 99 procent,że problem będzie w instalacji elektrycznej 😀
  22. Zwarcie w magistrali CAN wysokiej prędkości jest tu przyczyną Twoich kłopotów,które może powodować ABS,ESP,EHSP,CIM,licznik,ECU silnika - te moduły latają na can wysokim w pętli i każdy z nich jeśli zakłóca to będę takie objawy 😀 Coraz częściej czytam na tym forum wiadomości wyssane z palca,pisane przez pseudofachowców i laików w temacie elektroniki i mechaniki,chociaż są Tu ludzie obeznani,ale czasu nie mają,żeby się wypowiadać.Vectra c jest tak wymyślona,że nie odpyta się każdego modułu po kolei czy jest z nim problem,celowo inżynierowie GM tak zapętlili - skomplikowali magistralę CAN,żeby życie utrudnić 😀Życzę Ci tylko,żebyś znalazł konkretnego fachowca bo popłyniesz z kosztami.
  23. W świetle prawa jeśli komuś modyfikujesz to musisz posiadać odpowiednie uprawnienia 😀Oczywiście jak klient będzie wymagał,to musisz się pod tym podpisać,zeby nie było,że auto po Twoich przeróbkach spłonęło a niedaj boże żeby się komuś w nim coś stało
×
×
  • Utwórz nowe...