Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wlodarski1

Forumowicz
  • Content Count

    820
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Wlodarski1 last won the day on March 21 2019

Wlodarski1 had the most liked content!

Community Reputation

47 Best

About Wlodarski1

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 10/09/1975

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zelów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Ford Mustang 3,7 V6 310 KM

Recent Profile Visitors

6810 profile views
  1. Tak jak Krzysio pisze,trzeba troszkę poszukać,więcej inicjatywy Właściwie,to już chyba na tym forum wszystko zostało opisane
  2. Heh,to już jajca są, a ja też czasem korzystam z pomocy tunera,ale co jest we wsadzie robione,co odczytam i wgrywam to wiem dokładnie.Sam dużo zrobię w winols ale czasem trzeba się wspomagać na mądrzejszych,ale żeby takie cyrki?Tyle że w PL na palcach 1 ręki można policzyć ludzi co wszystko ogarną jesli chodzi o modyfikacje,reszta to czysta amatorszczyzna,wiele razy już poprawiałem po pseudotunerach,jak mi już ktoś mówi,że robione było po odb w 150 KM to wiem,że coś spier..ne będzie,czasem jest tak,że auto 3 dni jeździ i jest ok, a potem jak już są odpytane wszystkie obszary pamięci i porównane ze sobą w ECU to wyrzuca błąd na deskę.
  3. Pierwsze co to ktoś kto Ci robił modyfikację to jak jest to ktoś z zasadami to albo zrobi tak,żeby było oki,albo odda pieniądze,inaczej to kawał dziada z niego a nie człowiek,ja mogę to zrobić wysyłkowo,ale musiałbyś mi sam sterownik przysłać,wtedy wgram na biurku ori program i zrobię modyfikację jak trzeba,tyle,że masz wtedy dodatkowe koszty i auo uziemione na kilka dni.Masz chociaż czym odczytać kody błędów jakie się teraz w aucie pojawiły?
  4. Klap nie potrzeba wyłączać z softu,po usunięciu klap zostawia się solenoid i sobie pracuje na sucho,ale z wyłączeniem też nie ma problemu.Jak znam zycie to pewnie coś z palca wgrane po OBD do ECU.W 150 KM (EDC16C9 lub EDC16C39)chcąc modyfikować zawartość to bez otwarcia ECU i odczytu przez BDM nigdy nie ma gwarancji że soft dobrze zrobiony.Jest w tym ECU kilka obszarów z danymi i po OBD nie wszystko się odczyta co potrzebne do poprawnej modyfikacji.Oczywiście mogę takie ECU zrobić nawet wysyłkowo i gwarantuję,że będzie ok,pierwsze co to wgranie oryginalnego programu za pomocą SPS a potem dopiero modyfikacja.
  5. Po pierwsze sprawdzić w parametrach airbag jakie są wartości rezystancji w układach poduszek i napinaczy,powinno być coś między 2-2,5 ohm,w układzie z którego jest błąd sprawdzić stan instaacji,przewody i kostki łączeniowe,jeśli nie ma airbag to uzupełnić i skasować błąd,po tym zabiegu tech2 serwisowy i wyczyszczenie crashdata w ECU od airbag.Tyle w temacie.
  6. Z mojego skromnego doświadczenia - UEC jest dystrybutorem prądu,odbywa się to za pomocą przewodów(popularnie nazywanych kable ) Każdy lużny przewód w miejscu poboru prądu wytwarza tzw. rezystancję zestykową - powoduje to wytwarzanie nadmiernej temperatury a co za tym skutkuje dochodzi do samozapalenia,pożaru,ognia jak zwał tak zwał i już niejedno auto się spaliło z takiej przyczyny.Tyle w temacie.
  7. Bo na naprawę CIM nie jedziesz do mechanika tylk do elektryka - elektronika Raczej masz SAS - czujnik skrętu do wymiany,chociaż ja na odległość nie potrafię diagnozy ze 100 procentową pewnością postawić.Łatwo sprawdzić w parametrach ABS/ESP w blokach pomiarowych czy czujnik skrętu poprawnie wysyła sygnały.Sama naprawa-wymiana czujnika to czas operacyjny 2-3 godziny z przerwą na piwo
  8. Taki trochę inny temat.Potrzebuję film Kler zaciągnąć z neta.Pomoże ktoś?
  9. Możesz kupić bez PIN,ten z linku będzie ok,potem tylko sps na module i konfiguracja i programowanie.
  10. O module CIM to już na forum została napisana cała powieść tak jak Trylogia Sienkiewicza Weź dobrze poczytaj,bo z tego pytania co zadałeś to nie masz absolutnie pojęcia o CIM i nie piszę tego złośliwie,tyle,że nie można mieć w życiu wszystkiego na tacy podanego,bo wtedy nasze istnienie jest nic nie warte,poszperaj trochę poczytaj i będziesz wsio wiedział
  11. Wystarczy,że odczytasz aktualny soft z ECU na biurku za pomocą np. KTAG i potem wgrasz ori soft do ECU za pomocą globalTIS i możesz porównywać Rozumiem,że w programie winols lub ecmTitanium chcesz porównać?
  12. Moduł UWA jest powiązany z radio,wyświetlacz i panel climatronic,jak odpinasz panel klimy lub zakładasz od auta bez UWA to jest konflikt,i objawia się to właśnie tym,że ikonka tel znika z wyświetlacza Reasumując,to musisz pokazać w drugim panelu klimy na magistrali can,że UWA występuje.
  13. Heh,widzę,że znów piszesz konkretnie w temacie A niby co popieram?Że w 5 przypadkach na 100 wystarczy psiknąć sprayem i po problemie?Weź się nawet chłopie nie ośmieszaj,jak ja się zacząłem zajmować profesjonalnie elektryką i elektroniką to to forum było w powijakach i jeśli chodzi o esencję wiedzy profesjonalnej to dalej tak jest
  14. Piszę z punktu widzenia człowieka,co trochę się tymi autkami zajmował Teraz niestety zdrowie nie pozwala,i nie piszę dlatego,żeby kogoś wyje..ć na kasę,bo nic już od kilku miesięcy nie grzebię przy autach.Popsikanie sprayem w kostki oki,ale to najlepiej robić profilaktycznie i to środkiem,który też zabezpiecza styki,tyle,że w 95 procentach przypadków jak kolega w tytule tematu opisuje kończyło się albo wymianą części instalacji,a jak nie było możliwości to dołożenie nowej jej części.I jeśli chodzi o 3,2 benzyna to tym bardziej trudno namierzyć bo strasznie ciasno w komorze silnika.Życzę szybkiej naprawy usterki,kiedyś wymieniałem w 3,2 wiązkę od kostki ABS poprzez podszybie aż do pompy EHSP.Problem był dość podobny i udało się ogarnąć,nie mówię,że tu będzie to samo,bo każde auto jest inne.To tyle z mojego skromnego doświadczenia,założę się o litr dobrej whisky ,że mało jest na tym forum ludzi,którzy wiedzą jak np sprawdzić podejrzaną wiązkę na tzw.żarówkę pod obciążeniem,ale to metoda starych elektryków,których już albo w PL nie ma albo można ich ze świecą szukać,teraz wszyscy naprawiają komputerem albo sprawdzają miernikiem na tzw.przejście - metoda ta nic nie daje,jeśli kabelki są zaśniedziałe,bo miernik na przejście pokaże ciągłość obwodu,ale jak pójdzie napięcie lub sygnał CAN,to przy 12V są tak małe potencjały prądu,że zielenizna w kablach nie przepuści tak jak trzeba,to moje wnioski z 20 letniej praktyki w branży elektryki i automatyki przemysłowej i elektryki i elektroniki samochodowej.Jak jedna tak i druga branża oparta jest na tych samych prawach elektryki ale rządzą się swoimi specjalnymi zasadami
×
×
  • Create New...