Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Wlodarski1

Forumowicz
  • Zawartość

    753
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Wlodarski1 wygrał w ostatnim dniu 13 Listopad 2017

Wlodarski1 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

41 Best

O Wlodarski1

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1975.10.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zelów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C 3.0 zrobiona na 1,8,corsa d 1,4 benzyna

Ostatnio na profilu byli

5 541 wyświetleń profilu
  1. Wgranie softu to zawsze jest wrzucenie oryginalnego programu - zaleta dla tunera - nie musi znać winols i edycji map,wada - auto musi być fizycznie u tunera Edycja oprogramowania - można zrobić na odległość - robiłem tego już trochę i zawsze ok,tyle,że trzeba mieć czym mapę odczytać i podesłać na email
  2. Niekoniecznie CIM,trzeba poprawnie zdiagnozować Jak cim z początku produkcji,czyli XR to całkiem możliwe że siada procesor motorola w nim
  3. Zacznij od diagnostyki i odczytu kodów błędu.Najlepiej dedykowanym sprzętem typu opcom lub tech2.Możliwe,że pada cim,pompa wspomagania,a może po prostu problem w instalacji elektrycznej,jak coś to mogę pomóc w temacie.Wysłałem info na priv
  4. Wlodarski1

    Czyszczenie EGR w Z18XE

    Polecam wyprogramowanie tego dziadostwa,nie z tego tytułu,że sam pliki robię na egr off ale po takim zabiegu raz na zawsze się zapomina o problemach z trybem awaryjnym,poszarpywaniem silnika,no i wszelkie regeneracje i naprawy są na krótką metę,raz wytarte i przerysowane gniazdo zaworu to już ciągłe kłopoty,nie pomaga czyszczenie i szlifowanie.Zmienia się szczelina między trzpieniem a gniazdem i bardziej jest podatny egr na przycinanie.
  5. Wlodarski1

    Car Pass

    U mnie w łódzkim można odzyskać security code i do VC i do insignia
  6. Ostatnio w zafirze A z motorem 1,8 miałem taką zagwózdkę,że kolesiowi włożyli sondę 1 V a powinna być 5V,no i drugą założyłem zamiennik,bo tak się zdecydował właściciel i też nie chciała chodzić jak trzeba,dopiero dobrałem oryginał używkę z VB i ok,poprawna diagnoza to podstawa,sondy w oryginale raczej rzadkość - że padają -najczęstsze przyczyny to nieszczelności,które powodują wadliwą pracę układu regulacji mieszanki a co za tym idzie generują błędy sondy i przepływomierza. Edit:druga sonda za katem to sonda diagnostyczna,mówi nam o sprawności katalizatora,nie ma wpływu na poprawną pracę silnika
  7. Wlodarski1

    Tech2 do nowszych Vectr?

    MDI można taniej kupić niż tech 2 Ale co do oprogramowania to już wyższa szkoła żeby można było podłubać w starych ale i w nowych autach
  8. Polecam się na przyszłość Co do Twojej Isi to już sterownik silnika do mnie,trzeba go otworzyć,żeby zawartość dobrze odczytać,innej opcji nie ma .
  9. Wlodarski1

    Tech2 do nowszych Vectr?

    TECH 2 to tester serwisowy i obsługuje ople do rocznika 2009 potem to już MDI,Oprócz opla możesz na poziomie serwisu robić diagnozę i programowanie w całej grupie GM,np.Saab,suzuki,isuzu i jeszcze inne gady - kwestia oprogramowania na karcie PCMIA.
  10. Wlodarski1

    Odłączenie akumulatora

    Jest opcja zdjęcia kodu z tego radia I nie trzeba się już martwić,że po każdym braku zasilania musisz kod wpisywać
  11. Wlodarski1

    Likwidacja EGR 2,2 DTI

    Jak najbardziej
  12. Wlodarski1

    Likwidacja EGR 2,2 DTI

    Na chwilę obecną TECH 2 u mnie dostępny Nawet w oryginale
  13. Parametry sygnału sondy do ECU sprawdzasz na rozgrzanym silniku Pamiętam jak kiedyś się na ten filmik natknąłem to też mi się wydawało,że multimetr nie sprawdzi,ale da radę.Oporność grzałki sprawdzić możesz na zimnym,obejrzyj kilka razy ten film to ci się utrwali co i jak Dla poprawnej pracy silnika ważna jest 1 sonda,druga to tylko służy do diagnostyki,mówi nam np o stanie katalizatora
  14. Jak najbardziej jest to poprawny sposób sprawdzenia A ten co się śmieje to raczej mało wie na te tematy,jedyne co to parametry oporności grzałki mogą trochę odbiegać,np w VC jest coś koło 6-8 ohm,czyli więcej niż na filmie.Bywały sondy 5V np w zafirach A z początku produkcji,ale już po 2002 r wszystkie są 1V,czyli na rozgrzanej sondzie ma napięcie oscylować w takich zakresach jak gość pokazuje.Ja jak mam wątpliwości to sprawdzam oscyloskopem.
  15. MPPSv18 czyta całą zawartość w PSG16,tylko robisz odczyt i zapis przez ZafiraB.To jeden z tańszych kabli co to robi,chociaż dobra jego wersja to koszt ok 800-1000 zł,dla jednego auta to nie wiem czy Ci się opłaci
×