Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Klaudi0

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Klaudi0

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/18/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jaworzno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C GTS kombi '05 120KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Z tego co zauważyłem to i z drugiej strony też masz wyciek. Według mnie motor ci krwawi masz zapchaną odmę (separator oleju) i nie masz dobrze wentylowanego silnika i olej jest wypychany podciśnieniem gdzie popadnie. Nawet jak wymienisz uszczelniacze to za chwilę będzie miał to samo. To tylko moje zdanie z którym można lub nie się zgodzić.
  2. Mam podobne przemyślenia, dopuszczam jeszcze separator z kompresora (taki ze słoiczkiem) by widzieć ile tego tam jest. Na tą chwilę już wiem że już nie chce żadnych olei syntetycznych tylko mineralne. Wolę częściej zmienić olej niż mieć olej o dużej lotności. Ogólnie po moich przemyśleniach będę sprawdzał lotność oleju przed zakupem. Dziś rozkręciłem cały dolot razem z IC do czyszczenia. IC okazał się dziurawy, więc musiałem kupić nowy (zamiennik). Plan mam na czyszczenie Separatora ale męczy mnie to że jest on pod pokrywą i trzeba ją zdjąć (chyba że inaczej można wyczyścić bez ściągania pokrywy)?
  3. Witam Mam pytanie gdyż jako że już mam swoje latka to mi olej zatyka przepustnice więc pytanie czy ktoś z Państwa czyścił separator oleju w Z19DT (120KM) (tylko proszę nie mówić o przeciekającej Turbinie bo zaraz kogoś uduszę) Pytam się gdyż w z19dth separator jest z tyłu i nie ma z nim większego problemu. Mam plan czyszczenia Intercoolera ale chciał bym usunąć przyczynę nie tylko objaw.
  4. Moja kiedyś super ciągła i potem mi turbina padła. [emoji12] miałem luz osiowy Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  5. Rozebrać przełącznik w środku jest płytka i gumki. wyczyścić miejsce styku na płytce alkoholem lub wilgotną szmatką i na sucho. Wszystko wróci do normy Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  6. Masz zabrudzone styki. Pracy masz na max 30min. To dość typowa awaria nie wymaga nakładów finansowych tylko chęci. Musisz rozebrać przełącznik i wyczyścić styki na płytce elektronicznej. Jak to zrobić, poszukaj czyszczenie przełącznika szyb. Ja też tak miałem. nie trzeba demontować boczków Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  7. Ale chcesz mieć z tyłu kamerę, to może po wstecznym z kabla na lampę. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  8. Nie wiem po co Ci ten plus a właściwie gdzie chcesz go mieć, ale ja plus brałem z wiązki radia. Zdementowałem radio i panel klimy, dzięki temu miałem pełen i łatwy dostęp do kabli. Radio ma dwa plusy po stacyjce i stały. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  9. [emoji2] obstawiam że to wiązka (taśma). sprawdź i napisz. A co do zamieszania to nie wiedziałem jaką masz wersję u mnie są 4 włączniki, sorry. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  10. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Przyciski są 4 1 - do czytania lewy 2 - stałe oświetlenie 3 - wyłącznik oświetlenie (to nie jest ważne, ale nie może być wciśnięty). 4 - do czytania prawy. Sprawdź (drzwi zamknięte). Tylne oświetlenie wyłącz (pozycja tak by się nic nie świeciło). Włącz, wyłącz 1 Włącz, wyłącz 4 Włącz, wyłącz 2 Opisz co się dzieje. Czasem wiązki się przepalają a czasem włącznik odmówi posłuszeństwa. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  11. Jak byś mógł za pomocą kluczyka 8 oczko to było by lepiej pociągnąć. Coś musi puścić Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  12. A zapomniałem Połóż na dachu ręcznik, koc, tak jak by ci obślizgneło byś sobie dachu nie obrysował. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
  13. To weź zapsikaj WD40 i spróbuję na gwałt. Albo obwiąż jakąś szmatką i zalej naftą. Tak by gwint był zalany. Nafta najlepsza, jutro jak to sobie tak się namoczy odkręć kluczykiem lub kombinerkami. I zrób to na siłę bo nic innego nie wymyślisz. jak nie masz Nafty możesz użyć płynu hamulcowego też ma tendencję penetracyjne, ale nafta jest najlepsza. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble Ogólnie albo odkreciłeś albo wymienisz całość. Nie ma na to mądrych. Nafta + moc
  14. [emoji2] nic. Chodzi o to że się pogubiłem co już odkreciłeś i co zostało. Bat dokładnie wygląda tak jak kolega zamieścił zdjęcie. Więc jak odkreciłeś tą część co ci została to powinieneś wkręcić nowy bat. Wysłane z Tapatapa, takie tam bleble
×
×
  • Create New...