Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Darek_J

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Darek_J

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1974.07.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra B
  1. Dzięki za podpowiedzi. Okazało się, że Vectra ma gdzieś zwarcie i po tygodniu od złożenia psuje nowy akumulator. Znacie może jakiegoś łebskiego elektryka w okolicach Grodziska Mazowieckiego?
  2. Witam. Nie mogę uruchomić mojej Vectry. Przy przekręcaniu kluczyka przygasają kontrolki. Kod błędu odczytany z mrugnięć kontrolki silnika to: 1612 i 1613. Ma ktoś wiedzę, co oznaczają te błędy? Pozdrawiam.
  3. Witam. Nie mogę uruchomić mojej Vectry. Przy przekręcaniu kluczyka przygasają kontrolki. Kod błędu odczytany z mrugnięć kontrolki silnika to: 1612 i 1613. Ma ktoś wiedzę, co oznaczają te błędy? Pozdrawiam.
  4. Darek_J

    Rdzewiejące śruby kół.

    Panowie. Byłem dzisiaj w warsztacie. Próba odkrecenia wbijaną nasadką do odkręcania śrub zabezpieczających, skończyła się ukręceniem tej nasadki. Na szczęście właściciel nie policzył mi za tą nasadkę, bo podobno zanim zakończyłą swój żywot na mojej śrubie, kilkanaście wcześniej odkręciła. Po dospawaniu migomatem jakiegoś starego klucza śruba się poddała. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  5. Darek_J

    Rdzewiejące śruby kół.

    Byłem dzisiaj u wulkanizatora. Przed odkręcaniem zapobiegawczo spryskałem wszystkie śruby WD40. Wulkanizator odkręcił co prawda śruby w trzech kołach, ale musiał używać długiej dźwigni. Pojawił się jednak nowy problem. W czwartym kole śruba zabezpieczająca jest wyrobiona i klucz się ześlizguje. Poradźcie mi co zrobić, żeby odkręcić tą śrubę, (nie jest urwana) nie niszcząc aluminiowej felgi i piasty. Pozdrawiam.
  6. Witam. Od zawsze mam problem z rdzewiejącymi śrubami kół w mojej Vectrze B. Ostatnio, przy zmianie kół zima/lato posmarowałem śruby smarem miedziowym. Przed trzema tygodniami auto było naprawiane w warsztacie. Panowie podczas odkręcania kół urwali mi jedną śrubę (po dospawaniu pręta udało się ją wykręcić). Właściciel warsztatu nie chciał mi uwierzyć, że w moim aucie to normalne, że nie można odkręcić śrub. Powiedział, że to wina oponiarzy, którzy przykręcają śruby kluczami pneumatycznymi, zamiast kluczem dynamometrycznym o określonej sile. Przykręcił mi śruby kluczem dynamometrycznym i powiedział, że teraz będzie dobrze. Po trzech tygodniach (dzisiaj) przygotowując się do zmiany kół z letnich na zimowe spróbowałem odkręcić śruby. Oczywiście śruby ani drgną. Znowu potrzebuje metrowej przedłużki klucza do kół (zasada dźwigni) i albo odkręcam śrubę, albo ją urywam. Oczywiście, gdybym złapał gumę w trasie, to mogę zapomnieć o samodzielnej wymianie koła. Przyznam, że już mnie to irytuję. Spotkaliście się z tym w swoich Vectrach? Możecie mi coś doradzić? Może są do kupienia jakieś super śruby, które nie będą rdzewiały (samoczynnie przyspawywały się do piasty)? Mogę za taką śrubę zapłacić trzy razy więcej niż za zwykłą, ale chcę mieć pewność, że w razie potrzeby jestem w stanie sam odkręcić koło. Pozdrawiam.
×