Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sambor

Forumowicz
  • Ilość treści

    822
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Sambor wygrał w ostatnim dniu 11 Lipiec 2011

Sambor ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

43 Best

O Sambor

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1966.02.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szkocja
  • Zainteresowania
    Zeglarstwo,sport,ksiazka,turystyka,geografia

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    VX Insignia 2.0 CDTI

Ostatnio na profilu byli

1 685 wyświetleń profilu
  1. Tak! Tylko zamieniasz I nic wiecej nie robisz! Napisz czy juz cos wiesz? A na wyzszych biegach nie masz moze szarpniec?
  2. Kiedys kupilem oryginalna zaslepke ale trzeba EGR wylogowac Techem a to juz nie prosta sprawa.Pompe wysokiego cisnienia kupilbym nowa i EGR tak samo.Olej wymienialem co 15 tys pelen syntetyk ( nie pozniej) i z ASO w UK kupuje co jakis czas produkty firmy Forte.O procz tego czyscic czesto odme i jej przewody.Raz wyjalem tez i wyczyscilem kolektor.Samochod chodzil tak jak powinien.Rozrzad tez nie jest mocna strona tego silnika!
  3. Jak by mi ktos powiedzial ze ma tak buczec to niech wezmie moj samochod a da mi nie buczacy!W UK wymieniaja na gwarancji albo zakladaja dodatkowe ''pochlaniacze'' i nie buczy!
  4. @tomko!Nowe opony na tyl a starsze ida na przod a nie na odwrot!Co bys sie nie zdziwil jak kiedys na ostrym zakrecie I glebszej wodzie tylek Ci ucieknie!Czy nowe opony sa symetryczne, czy asymetryczne?Symetryczne beda glosniejsze od asymetrycznych!Zobacz tez na oponach oznaczenie halasu w dB.Czasami zimowe sa cichsze.
  5. Przyciemnilem szyby a I tak kupilem siatki na boczne szyby z GM.Pasuja bardzo dobrze!
  6. Jak buczy to tylko wymiana!Jak Samochod masz jeszcze na gwarancji to powinni wymienic w ASO za darmo!
  7. Uwazaj z napinaczem!Tez wymienilem sam napinacz na poczatku.Mechanik wykrecil stary i wkrecil nowy!Po tygodniu pojechalem do VX bo caly czas slychac bylo przy odpalaniu lekkie szuranie.Okazalo sie ze napinacz byl wykrzywiony, gdyz wkreca sie go nieodblokowanego a dopiero pozniej po zdjeciu pokrywy rozrzadu sie go uwalnia!!Maly wlos a mialbym silnik do remontu.Po tym przebiegu co piszesz wymienilbym caly rozrzad.Na forach tutaj w UK chlopacy przy mniejszym przebiegu mieli duze problemy!Ale decyzja nalezy do ciebie!U mnie po wymianie kompletnego rozrzadu Vicki nabrala nowego wigoru!
  8. Przeczytalem to co Napisalas i szczerze mowiac to bym zmienil mechanika!Ile ma km przejechana Twoja Vicki?U mnie po 80tys km musialem wymienic rozrzad z pompa bo juz go bylo slychac!Stare napinacze sa wadliwe i glownie tylko przez nie wszystko leci!Moge sie mylic ale wyglada na to ze lancuch szoruje po obudowie.U mnie przed wymiana wyzlobil 4mm rowek!!!Jezeli odpalasz rano i slyszysz z okolic pokrywy rozrzadu szuranie to 99% lancuch.A jezeli tak to po jakims czasie bedziesz miala do wymiany caly silnik.Podjedz do ASO Opla i niech tam Ci zdiagnozuja.Na rozrzadzie bym nie oszczedzal! I jak zaznaczyl @kubas22 lancuch balastowy tez!
  9. Znalazlem sprezyny Eibach obnizajace zawieszenie o 30 mm.Mozna kupic je osobno albo razem z amorkami.Tylko przy zakupie z amorkami do mojego modelu Insigni sa przeznaczone dwa komplety. 1-E90-65-019-04-22, gdzie przod i tyl sa do 1160kg 2-E90-65-019-04-22 gdzie przod jest do 1240kg a tyl ma 1160kg Czy ktos moze wie dlaczego sa podane dwie rozne wartosci na przod? Czyzby chodzilo tutaj o manualna skrzynie i automat? Kiedy chce kupic same sprezyny w katalogu sa podane tylko do 1160kg na przod i tyl.Bez 1240 na przod?
  10. Wymienialem sonde na rurze ale 2 lata temu i juz nie pamietam.Zamowilem ja w ASO.Zawsze mozesz zapytac sie ich jaka jest potrzebna do twojej Vicki(czasami sa pomocni)
  11. Jak jeszcze lubisz poszalec to bymbral pawerdyski.Kupilem na przod zwykle tarcze i klocki ATE i jestem zadowolony!
  12. Do swojej Insigni wlalem Mobil 1 do DPF-u 5W30 i nastepny bedzie 0W40 tez Mobil1.Dobrze sie sprawuje w dieslu ten olej!
  13. U mnie bylo tak samo.Po wymianie sprezyn tyl tez byl nizej niz przod.Jeden mechanik powiedzial ze tak powinno byc.Chodzi o to ze podczas samowania przod zawsze troche nurkuje ze wzgledu na sily ciazenia dzialajace na przod ktory jest tez ciezszy od tylu!Ciekawe jaki masz przebieg?
×
×
  • Utwórz nowe...