Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MateuszOBR

Forumowicz
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About MateuszOBR

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/15/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SLU
  • Zainteresowania
    Bad Toy for Bad Boy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Corsa B / Vectra B

Kontakt

  • GG
    20102929
  • Twitter

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pytałem się odnośnie krzyży z kadeta c i zmiana z 13" ma 15 to zaśpiewali 3 tys
  2. ja taki objaw miałem jak moja ostatnia kupiłem w drodze do domu mocniej ruszyłem i auto zgasło na środku drogi i za każdym razem miał ten objaw przyczyna przy kupnie auta przyjechałem z moim aku klemy sam zakręcałem i na pierwszy rzut oka wszystko było ok ale jak się okazało jedna klema nie trzymała wiec skoro pisze ze ma 3 miechy to stawiam na klemy
  3. hmm może same diody zrobiły pa pa wiec chyba będzie trzeba wyjąc zegary ja u siebie miałem podobnie
  4. albo prościej czy jesteś w stanie wykonać to sam jak podeśle radio ?? bo ja elektronikiem nie jestem i tez tego nie kumam jak kolega wyżej
  5. odkopuje kotleta z racji rozkopanej elektryki i chęci posiadania włącznika TC czy aby mieć tc w 1.8 murze zmieniać pompę i serwo
  6. to czekam na wieści bo za mnie ciekawi ten patent z obracaniem
  7. halogeny hella do zderzaka irmschera a raczej pozostałości ale chyba warto jeśli ktoś ma zbity http://tablica.pl/oferta/halogeny-halogen-opel-vectra-b-irmscher-szkla-soczewka-soczewki-CID5-ID4wggz.html#a2fc486432 i cena nie taka straszna
  8. tak będzie najlepiej i spokój na dłuższy czas http://allegro.pl/ogranicznik-drzwi-przod-l-p-opel-signum-vectra-c-i3949597274.html
  9. http://allegro.pl/op...3941214328.html chodziło Ci o to ?
  10. obrócenie nic nie da bo już jest wyrobiony z drugiej strony jedynie dorobić sama tulejkę z teflonu u jakiegoś znajomego tokarza
  11. tak jak poprzednicy a co do kosztów jeśli będzie wywalona uszczelka lepiej aby sprawdził mechanik czy to przez przedmuch z cylindra wywaliło uszczelkę czy głowica pękła i tedy mieszają się owe płyny ustrojowe ale to może sprawdzić specjalista zwykły mechanik tego nie sprawdzi bynajmniej ja sie jeszcze nie spotkałem zawsze zlecają to zakładowi który specjalizuje się w regeneracji głowic do tego trzeba doliczyć koszt planowania, uszczelkę lepiej kupić firmowa i miedz spokój na koniec robocizna
  12. jestem za linkiem w najbliższym czasie tez planuje zmianę ale nie wiem jakie zastosować
  13. Na tył proponuje remusa czy w innych nazwach irmscher oraz steinmetz Kupując nawet używkę w dobrym stanie można śmiało z nią jeździć jeszcze kilka ładnych lat. Wiem po sobie zakupiłem używanego irmschera i już 4 lata jeździ i nic się z nim nie dzieje, co prawda z środka coś już mu tam zaczęło się wykruszać ale nie wpłynęło to w żaden sposób jeszcze na akustykę a ma już na pewno więcej niż 4 lata
×
×
  • Create New...