Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ksio

Forumowicz
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Ksio

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra gts

Recent Profile Visitors

1259 profile views
  1. Właśnie dziwię się jego zachowania. W gadce na żywo normalny gość, jak odbierałem auto to informował że jego usługa jest na gwarancji bezterminowej czyli zawsze do niego mogę podjechać. A potem takie dziwne rozmowy. Nawet obecnie nie chce mi się z nim rozmawiać. Tak jak pisałem. Jakość wykonania i dobrany dzwiek na wielki plus dla GT. Ale wolałem opisać cała sytuację
  2. Powiem szczerze bo mam lekki z nim problem (bodajże Michał bo to on robi te tłumiki). Jakoś wykonania stoi na wysokim poziomie, z dźwięku jestem zadowolony. Jedynie co mnie rozczarowało to olanie mnie po zrobieniu wydechu. Po jakimś czasie zaczęły mi się przenosić drgania na budę, pisałem do niego to on z wyrzutem i pretensjami, że to nie jest wina wydechu, że jego praca jest dobrze zrobiona. Mówię podjadę do Ciebie i to sprawdzisz to już w ogóle się zwiesił. Zaczął mówić, że jestem niepoważny myśląc, że to wina wydechu. Że to może być dwumasa, przeguby i inne rzeczy... Już kilka osób potwierdza, że to wydech przenosi drgania i tak mu pisałem to za każdym razem pisał żebym zmienił mechanika.... Ciężka z gościem gadka jest. A te drgania denerwują strasznie. Na wiosnę jadę do kogoś innego co robi wydechy i niech stwierdzi co jest grane z tym.
  3. Ja płaciłem za kompletny wydech od dp (2,5') po końcowe tłumiki (3') razem z końcówkami ok.3tys. Z tym że mam środkowy tłumik + katalizator sportowy.
  4. Zamawiałem właśnie te nakrętki do szpilek łączących kolektor wydechowy z głowicą cylindrów, może komuś się przyda, tak wyglądają i podany jest ich numer
  5. Czy ty w ogóle zajrzałes do mojego tematu? Narazie seria, zbieram graty na 300+
  6. Tutaj masz mój temat: https://forum.vectraklub.pl/topic/186616-vectra-c-gts-customowy-wydech-irmscher-soon-by-ksio/?page=18 Zdjęcia wykonanego wydechu i filmik (strony 17 i 18). Działa ok tylko muszę podjechać na drobną poprawkę bo mi przenosi drgania na samochód. Głośny jest jak przyciśniesz.
  7. Ja robiłem kompletny wydech od dp po końcowe tłumiki w GT performance jak coś. Mam krótki filmik w swoim temacie. Jeśli masz pytania to pytaj
  8. Jest ktoś mi w stanie powiedzieć jaki promień zagięcia jest dla kolanka aluminiowego 90' 57mm. Nie chce kupować od fmic bo nie mają garbów na końcach, mogę zrobić z aluminium u kolegi ale potrzebuje znać promienie zagięcia
  9. Witam, Dopadła mnie cieknąca maglownica. Zdecydowałem się ją zregenerować ale czytając o tylu zakładach zawsze znajdzie się jakiś negatywny komentarz. Może ktoś ma jakiś znany warsztat, który regeneruje maglownice albo ktoś już robił i poleca sobie i innym usługę w danym warsztacie? Będę wdzięczny za wszelkie (sprawdzone) kontakty. Ja wytypowałem 2 warsztaty: 1) http://www.przekladniekierownicze.eu/ 2) http://www.przekladnia.com/ Bardzo dobre opinie są o tym pierwszym warsztacie. Może ktoś o nich słyszał osobiście? Fajne jest to że przesyłają swoją maglownicę a po zdemontowaniu dopiero przesyłamy do nich starą maglownicę. Wtdy auto nie jest uruchomione co akurat dzisiaj jest ważne.
  10. Ja miałem drgania odczuwalne w środku na biegu jałowym, pomogło trochę po wymianie świec ale drgania zostały tylko mniejsze. U mnie to w ogóle po otwarciu maski silnik telepał się jak osika, później padła mi pompa wysokiego ciśnienia. Nie mówię że tak w Twoim przypadku musi być
  11. Te juridy to pic na wodę jeśli chodzi o ceramikę, może mniej pylą ale na pewno nie są tej samej klasy co ceramiczne montowane fabrycznie w jakiś sportowych autach
  12. To raczej nie jest wina sprężyn bo nie tylko ja ale przede mną Hapko zakladal eibachy pod standardowe amorki i nie pamiętam żeby mu cos dobijalo. Mi nigdy przez okres użytkowania na ori amorkach i eibachach nic nie dobilo.
  13. Chwilowo zajrzałem do tego tematu i widzę że krążą nie do końca zgodne z prawdą informacje. Spokojnie można założyć eibachy pro kit do standardowych amorków od gts, nic nie dobija. Jeśli byśmy chcieli założyć -40 lub więcej to już amorki też idą do wymiany. Piszę to jako posiadacz tych sprężyn więc nie wyciągam wniosków tylko z teorii krążących w necie.
  14. z tego co patrzyłem to tam trzeba wykupić chyba konto premium, płatności przelewem, gdzie tam mozna wyslac sms?
×
×
  • Create New...