Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ksio

Forumowicz
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

O Ksio

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra gts

Ostatnio na profilu byli

990 wyświetleń profilu
  1. Zamawiałem właśnie te nakrętki do szpilek łączących kolektor wydechowy z głowicą cylindrów, może komuś się przyda, tak wyglądają i podany jest ich numer
  2. Pełny sportowy wydech dla Z20NET

    Czy ty w ogóle zajrzałes do mojego tematu? Narazie seria, zbieram graty na 300+
  3. Pełny sportowy wydech dla Z20NET

    Tutaj masz mój temat: https://forum.vectraklub.pl/topic/186616-vectra-c-gts-customowy-wydech-irmscher-soon-by-ksio/?page=18 Zdjęcia wykonanego wydechu i filmik (strony 17 i 18). Działa ok tylko muszę podjechać na drobną poprawkę bo mi przenosi drgania na samochód. Głośny jest jak przyciśniesz.
  4. Pełny sportowy wydech dla Z20NET

    Ja robiłem kompletny wydech od dp po końcowe tłumiki w GT performance jak coś. Mam krótki filmik w swoim temacie. Jeśli masz pytania to pytaj
  5. Montaż intercoolera fmic

    Jest ktoś mi w stanie powiedzieć jaki promień zagięcia jest dla kolanka aluminiowego 90' 57mm. Nie chce kupować od fmic bo nie mają garbów na końcach, mogę zrobić z aluminium u kolegi ale potrzebuje znać promienie zagięcia
  6. KSW 32 Online

    nie działa coś
  7. Witam, Dopadła mnie cieknąca maglownica. Zdecydowałem się ją zregenerować ale czytając o tylu zakładach zawsze znajdzie się jakiś negatywny komentarz. Może ktoś ma jakiś znany warsztat, który regeneruje maglownice albo ktoś już robił i poleca sobie i innym usługę w danym warsztacie? Będę wdzięczny za wszelkie (sprawdzone) kontakty. Ja wytypowałem 2 warsztaty: 1) http://www.przekladniekierownicze.eu/ 2) http://www.przekladnia.com/ Bardzo dobre opinie są o tym pierwszym warsztacie. Może ktoś o nich słyszał osobiście? Fajne jest to że przesyłają swoją maglownicę a po zdemontowaniu dopiero przesyłamy do nich starą maglownicę. Wtdy auto nie jest uruchomione co akurat dzisiaj jest ważne.
  8. wibracje 2.2 direct

    Ja miałem drgania odczuwalne w środku na biegu jałowym, pomogło trochę po wymianie świec ale drgania zostały tylko mniejsze. U mnie to w ogóle po otwarciu maski silnik telepał się jak osika, później padła mi pompa wysokiego ciśnienia. Nie mówię że tak w Twoim przypadku musi być
  9. Te juridy to pic na wodę jeśli chodzi o ceramikę, może mniej pylą ale na pewno nie są tej samej klasy co ceramiczne montowane fabrycznie w jakiś sportowych autach
  10. To raczej nie jest wina sprężyn bo nie tylko ja ale przede mną Hapko zakladal eibachy pod standardowe amorki i nie pamiętam żeby mu cos dobijalo. Mi nigdy przez okres użytkowania na ori amorkach i eibachach nic nie dobilo.
  11. Chwilowo zajrzałem do tego tematu i widzę że krążą nie do końca zgodne z prawdą informacje. Spokojnie można założyć eibachy pro kit do standardowych amorków od gts, nic nie dobija. Jeśli byśmy chcieli założyć -40 lub więcej to już amorki też idą do wymiany. Piszę to jako posiadacz tych sprężyn więc nie wyciągam wniosków tylko z teorii krążących w necie.
  12. z tego co patrzyłem to tam trzeba wykupić chyba konto premium, płatności przelewem, gdzie tam mozna wyslac sms?
  13. ja już nawet bym piątaka zapłacił bo oglada sie 1min a 5 min sie laduje czy wiesza
×