Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ksio

Forumowicz
  • Postów

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

O Ksio

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra gts

Ostatnio na profilu byli

932 wyświetleń profilu
  1. Czy ty w ogóle zajrzałes do mojego tematu? Narazie seria, zbieram graty na 300+
  2. Tutaj masz mój temat: https://forum.vectraklub.pl/topic/186616-vectra-c-gts-customowy-wydech-irmscher-soon-by-ksio/?page=18 Zdjęcia wykonanego wydechu i filmik (strony 17 i 18). Działa ok tylko muszę podjechać na drobną poprawkę bo mi przenosi drgania na samochód. Głośny jest jak przyciśniesz.
  3. Ja robiłem kompletny wydech od dp po końcowe tłumiki w GT performance jak coś. Mam krótki filmik w swoim temacie. Jeśli masz pytania to pytaj
  4. Jest ktoś mi w stanie powiedzieć jaki promień zagięcia jest dla kolanka aluminiowego 90' 57mm. Nie chce kupować od fmic bo nie mają garbów na końcach, mogę zrobić z aluminium u kolegi ale potrzebuje znać promienie zagięcia
  5. nie działa coś
  6. Witam, Dopadła mnie cieknąca maglownica. Zdecydowałem się ją zregenerować ale czytając o tylu zakładach zawsze znajdzie się jakiś negatywny komentarz. Może ktoś ma jakiś znany warsztat, który regeneruje maglownice albo ktoś już robił i poleca sobie i innym usługę w danym warsztacie? Będę wdzięczny za wszelkie (sprawdzone) kontakty. Ja wytypowałem 2 warsztaty: 1) http://www.przekladniekierownicze.eu/ 2) http://www.przekladnia.com/ Bardzo dobre opinie są o tym pierwszym warsztacie. Może ktoś o nich słyszał osobiście? Fajne jest to że przesyłają swoją maglownicę a po zdemontowaniu dopiero przesyłamy do nich starą maglownicę. Wtdy auto nie jest uruchomione co akurat dzisiaj jest ważne.
  7. Ja miałem drgania odczuwalne w środku na biegu jałowym, pomogło trochę po wymianie świec ale drgania zostały tylko mniejsze. U mnie to w ogóle po otwarciu maski silnik telepał się jak osika, później padła mi pompa wysokiego ciśnienia. Nie mówię że tak w Twoim przypadku musi być
  8. Te juridy to pic na wodę jeśli chodzi o ceramikę, może mniej pylą ale na pewno nie są tej samej klasy co ceramiczne montowane fabrycznie w jakiś sportowych autach
  9. To raczej nie jest wina sprężyn bo nie tylko ja ale przede mną Hapko zakladal eibachy pod standardowe amorki i nie pamiętam żeby mu cos dobijalo. Mi nigdy przez okres użytkowania na ori amorkach i eibachach nic nie dobilo.
  10. Chwilowo zajrzałem do tego tematu i widzę że krążą nie do końca zgodne z prawdą informacje. Spokojnie można założyć eibachy pro kit do standardowych amorków od gts, nic nie dobija. Jeśli byśmy chcieli założyć -40 lub więcej to już amorki też idą do wymiany. Piszę to jako posiadacz tych sprężyn więc nie wyciągam wniosków tylko z teorii krążących w necie.
  11. z tego co patrzyłem to tam trzeba wykupić chyba konto premium, płatności przelewem, gdzie tam mozna wyslac sms?
  12. ja już nawet bym piątaka zapłacił bo oglada sie 1min a 5 min sie laduje czy wiesza