Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

HarryBDG

Forumowicz
  • Content Count

    1580
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

HarryBDG last won the day on November 21 2010

HarryBDG had the most liked content!

Community Reputation

58 Excellent

About HarryBDG

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 11/03/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Volvo S80 4.4 V8

Recent Profile Visitors

6573 profile views
  1. Kolego garczek123, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  2. Pierwsza sprawa - czy jesteś świadomy co kupiłeś? ten silnik ma wadę fabryczną i wywalanie płynu objawia się rozpoczęciem usterki. Poczytaj sobie o opadających tulejach cylindrów. Kolego OPC LINE, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  3. HarryBDG

    Brak mocy.

    Kolego Arter, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę. P.S. Vectry C 2,2 były różne (diesel, benzyna, benzyna direct) określ dokładnie jakie masz auto
  4. Kolego filo1992, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  5. Kolego karol.1994, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  6. Spalanie masz dobre. Każdy silnik który jest niedogrzany (jazda na krótkich odcinkach) spala dużo więcej paliwa. Mi ok. 14l gazu palił w mieście (nie na krótkich tylko normalnie rozgrzany silnik).
  7. Szybciej by było gdyby ktoś zaraportował Przenoszę.
  8. Przenoszę do odpowiedniego działu. Znalezione tak na szybko:
  9. Kolego, to, że jesteś początkujący na forum nie zobowiązuje Cię to nieprzeczytania regulaminu. Jeżeli oczekujesz odpowiedzi w Twoim temacie zakładaj go w odpowiednim dziale. Przenoszę do odpowiedniego działu.
  10. Kolego, zakładasz dwa te same tematy i to w nieodpowiednim dziale. Czytałeś regulamin przed rejestracją? Przenoszę do odpowiedniego działu.
  11. Hej w jednym z twoich tematow pisales ze miales problem z tym bledem (p1111-zawor regulacji zmiennej dlugosci kolektora dolotowego 2) ale nie znalazlem nic o rozwiazaniu prblemu moglbys napisac co bylo nie tak bo ten blad pojawil sie u brata  w2,5 i nie mozemmy znalezc przyczyny.

  12. HarryBDG

    X20XER nowe LPG

    To się nie klei do siebie. Jeżeli chcesz autem dłużej pojeździć to nie patrz czy masz blisko do gazownika czy daleko tylko zrób to raz, a porządnie. 90% sukcesu to dobry montaż! Za 2600 zł to na pewno się wyrobisz, a nawet i taniej Poszukaj coś w okolicy wtrysków (pojedynczych!) HANA, reduktor KME GOLD (albo nawet coś słabszego), sterownik nawet nie musi być pod OBD, więc nawet Stag 300 plus.
  13. Może być dużo rzeczy. Nikt przez forum Ci nie doradzi bez oglądania auta. Najlepiej podjedź do gazownika. Mogą być: - zapchane filtry fazy lotnej i ciekłej - czujnik cisnienia przy reduktorze - i cała masa innych usterek
  14. Tak, auto musi być dobrze rozgrzane (konkretnej temperatury Ci nie podam, bo tutaj chodzi o temperaturę spalin, a nie silnika).
  15. Po lifcie 150KM (raczej) wszystkie. Sprawdzasz to, patrząc na nalepkę identyfikacyjną która znajduje się na słupku pasażera. Oznaczenie (na naklejce nr3) 0.50 to własnie auto z DPF. 120KM niestety nie wiem. 1. NUMER NADWOZIA. To z niego wynikają informacje o wyposażeniu. Niezależnie od miejsca produkcji, większość Opli ma VIN zaczynający się od znaków "W0L:, czyli "Opel, Republika Federalna Niemiec". 2. NUMER HOMOLOGACJI. 3. KOD EMISJI SPALIN. Dzięki niemu można odczytać, czy w danym samochodzie z silnikiem Diesla został zastosowany filtr DPF. Jeżeli wartość w okienku wynosi 1.2 lub więcej - filtra brak, jeśli 0.50 - filtr jest. 4. KOD TYPU LAKIERU I BARWY. Pierwsza litera oznacza rodzaj lakieru, np. "A" - akrylowy, "E" - z bazą wodną (wodorozcieńczalny), "Y" - metaliczny, "Z" - dwuskładnikowy. Cyfry oznaczają kolor. Litery (np. TAAR) to dodatkowy kod wewnętrzny. Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/nadwozie-2865/news-naklejka-prawde-ci-powie,nId,1463881#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefo
×
×
  • Create New...