Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

HarryBDG

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 580
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

HarryBDG wygrał w ostatnim dniu 21 Listopad 2010

HarryBDG ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

58 Excellent

O HarryBDG

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1989.11.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Volvo S80 4.4 V8

Ostatnio na profilu byli

6 508 wyświetleń profilu
  1. Kolego garczek123, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  2. Pierwsza sprawa - czy jesteś świadomy co kupiłeś? ten silnik ma wadę fabryczną i wywalanie płynu objawia się rozpoczęciem usterki. Poczytaj sobie o opadających tulejach cylindrów. Kolego OPC LINE, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  3. Kolego Arter, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę. P.S. Vectry C 2,2 były różne (diesel, benzyna, benzyna direct) określ dokładnie jakie masz auto
  4. Kolego filo1992, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  5. Kolego karol.1994, proszę o zapoznanie się z regulaminem forum i zakładanie tematów w odpowiednim miejscu. Zakładając temat w "forum głównym" nie otrzymasz tak szybko odpowiedzi lub nie otrzymasz jej w ogóle. Przenoszę.
  6. Spalanie masz dobre. Każdy silnik który jest niedogrzany (jazda na krótkich odcinkach) spala dużo więcej paliwa. Mi ok. 14l gazu palił w mieście (nie na krótkich tylko normalnie rozgrzany silnik).
  7. Szybciej by było gdyby ktoś zaraportował Przenoszę.
  8. Przenoszę do odpowiedniego działu. Znalezione tak na szybko:
  9. Kolego, to, że jesteś początkujący na forum nie zobowiązuje Cię to nieprzeczytania regulaminu. Jeżeli oczekujesz odpowiedzi w Twoim temacie zakładaj go w odpowiednim dziale. Przenoszę do odpowiedniego działu.
  10. Kolego, zakładasz dwa te same tematy i to w nieodpowiednim dziale. Czytałeś regulamin przed rejestracją? Przenoszę do odpowiedniego działu.
  11. Hej w jednym z twoich tematow pisales ze miales problem z tym bledem (p1111-zawor regulacji zmiennej dlugosci kolektora dolotowego 2) ale nie znalazlem nic o rozwiazaniu prblemu moglbys napisac co bylo nie tak bo ten blad pojawil sie u brata  w2,5 i nie mozemmy znalezc przyczyny.

  12. HarryBDG

    X20XER nowe LPG

    To się nie klei do siebie. Jeżeli chcesz autem dłużej pojeździć to nie patrz czy masz blisko do gazownika czy daleko tylko zrób to raz, a porządnie. 90% sukcesu to dobry montaż! Za 2600 zł to na pewno się wyrobisz, a nawet i taniej Poszukaj coś w okolicy wtrysków (pojedynczych!) HANA, reduktor KME GOLD (albo nawet coś słabszego), sterownik nawet nie musi być pod OBD, więc nawet Stag 300 plus.
  13. Może być dużo rzeczy. Nikt przez forum Ci nie doradzi bez oglądania auta. Najlepiej podjedź do gazownika. Mogą być: - zapchane filtry fazy lotnej i ciekłej - czujnik cisnienia przy reduktorze - i cała masa innych usterek
  14. Tak, auto musi być dobrze rozgrzane (konkretnej temperatury Ci nie podam, bo tutaj chodzi o temperaturę spalin, a nie silnika).
  15. Po lifcie 150KM (raczej) wszystkie. Sprawdzasz to, patrząc na nalepkę identyfikacyjną która znajduje się na słupku pasażera. Oznaczenie (na naklejce nr3) 0.50 to własnie auto z DPF. 120KM niestety nie wiem. 1. NUMER NADWOZIA. To z niego wynikają informacje o wyposażeniu. Niezależnie od miejsca produkcji, większość Opli ma VIN zaczynający się od znaków "W0L:, czyli "Opel, Republika Federalna Niemiec". 2. NUMER HOMOLOGACJI. 3. KOD EMISJI SPALIN. Dzięki niemu można odczytać, czy w danym samochodzie z silnikiem Diesla został zastosowany filtr DPF. Jeżeli wartość w okienku wynosi 1.2 lub więcej - filtra brak, jeśli 0.50 - filtr jest. 4. KOD TYPU LAKIERU I BARWY. Pierwsza litera oznacza rodzaj lakieru, np. "A" - akrylowy, "E" - z bazą wodną (wodorozcieńczalny), "Y" - metaliczny, "Z" - dwuskładnikowy. Cyfry oznaczają kolor. Litery (np. TAAR) to dodatkowy kod wewnętrzny. Czytaj więcej na http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/nadwozie-2865/news-naklejka-prawde-ci-powie,nId,1463881#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefo
×
×
  • Utwórz nowe...