Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Buluś

Klubowicz
  • Content Count

    1707
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Buluś last won the day on January 15

Buluś had the most liked content!

Community Reputation

127 Good

About Buluś

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 11/11/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ożarów Mazowiecki / Warszawa / Stalowa Wola
  • Zainteresowania
    Mechanika, Motoryzacja, Rajdy samochodowe

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1028
  • Auto
    Insignia 1.6T i VC 3,2
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Recent Profile Visitors

30607 profile views
  1. Hej Buluś, Jacek z tej strony. 
     
    Polecono mi żeby się do Ciebie odezwać w sprawie regeneracji  reflektorów przód Vectra C 2007r, bi xenon skrętny AFL.
    Robisz takie rzeczy ? lub gdzie zrobić ? 
    Jak podasz maila to mogę foty podesłać bo coś przez forum nie mogę wysłać. 
     
  2. rocznik 2002-2004 bez fajerwerków
  3. takie ceny.. za jakiś czas będą droższe.. Cimy z czujnikiem to XR - badziew, GK, EB, DL , UY każdy jest drogi uroki aut z dużą ilością elektroniki.. życie
  4. auto na podnośnik, pod wahacz na którym wspiera się sprężyna dać podpórkę blisko koła i opuścić lekko auto aż koło znajdzie się w położeniu jak przy opuszczonym aucie i dopiero sprawdzać
  5. jak nie miałeś tempomatu to i czujnika nie masz
  6. na podnośnik jedź a nie na skp... sprawdź tuleje pływające w górnych wahaczach poprzecznych.. ale to tylko wyjdzie na podnośniku to raz a dwa i tak trzeba wiedzieć jak się to sprawdza
  7. GK, DL, UY zaleca się DL
  8. chromowanej rączki radzę nie podważać śrubokrętem bo uszkadza plastik chromowany, warto przez otwór psiknąć odrdzewiaczem na metalowy zatrzask i poważyć lekko plastikową rączką i bez uszkodzeń lekko zejdzie
  9. około pół baku paliwa i po 70 kg na dywanik kierowcy i 70 na pasażera ale to zależy od modelu auta, są auta w które należy dać więcej są auta do których nie daje się nic, a tuleje masz sprawdzone ? pomiary osiowości itp zrobione ?
  10. masz polifta i luzy na tych wahaczach ?
  11. na przednim zderzaku jest wtyczka w okolicach belki wzmacniającej i kratki środkowej
  12. złap palcami sprężynę niech ktoś powoli skręca kierownicą i zobacz czy będą trzaski przechodził na palce przez sprężyny
  13. w insigni bardziej dopracowali ale za to inne rzeczy skopali bardziej jeśli chodzi o składanie luster..
  14. to stacje na których byłeś mają diagnostów z przypadku.. zabużony przepływ płynu w przewodach jest bez problemu widoczny na teście hamulców...
  15. a sedan ma przycisk zamykania na klapie bo chyba nie kombi, pewnie standardowo zamek zdechł jak to z elektrycznym jest w standardzie w vc
×
×
  • Create New...