Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Buluś

Forumowicz
  • Content Count

    1716
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Buluś last won the day on January 15 2019

Buluś had the most liked content!

Community Reputation

137 Good

About Buluś

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 11/11/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ożarów Mazowiecki / Warszawa / Stalowa Wola
  • Zainteresowania
    Mechanika, Motoryzacja, Rajdy samochodowe

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignie 1.6T i 2.8T

Recent Profile Visitors

37870 profile views
  1. Witam Buluś, zamierzam kupić Insignie , możesz mi polecić z jakim najlepiej silnikiem .Pozdrawiam

    Vectra która ratowaliście stała się już skarbonką:(

  2. Witaj.Mam do Ciebie pytanie odnośnie uruchomienia mrugającego światła hamowania. Mam VC przejściówkę kombi, produkcja lipiec 2004. REC o oznaczeniu EZ. Jeśli chodzi o wyposażenie które obsługuje REC mam hak fabryczny (rozkładany dźwignią) i parktronic. Próbowałem uruchomić funkcję OP-COMem i owszem, okienko jest aktywne, zaznaczone "występuje" jednak trzeci stop nie miga. Czy zechcesz podpowiedzieć mi czego brakuje by światło zmusić do mrugania? Pozdrawiam. Wojtek

  3. Witam

    Znalazłem Twój wpis

    "zmieniając radio z np ncdc na operę trzeba wymienić podstawkę anteny na dachu i nie jest to jakaś teoria tylko praktyka.. może wypowiedzieć się kolega gorg82 który kilka lat temu zrobił swapa z ncdc2013 na Operę delphiego i przez 3 lata nie łapało mu wielu stacji radiowych zwłaszcza po za miastem, a jak mu w piątek wsadziłem podstawkę od poliftowego radia to jak ręką odjął.. łapie wszystkie stacje, także po za miastem.."

    Mam u siebie zmienione radio na Operę. Wiem że problem z anteną jest tego typy że w przedlifcie zasilanie wzmacniacza antenowego idzie oddzielna żyłą, a w polifcie zasilanie jest tą samą żyłą (tzw. phantom). Ostatnio zmieniłem antenę na taka z polifta, ale nie oryginał od Opery, tylko taką z GPS i GSM (chyba od DVD 90, lub CD70). Zasilanie do wzmacniacza antenowego dochodzi, bo sprawdzałem, sama elektronika w środku ładna, bez korozji. Błąd przerwy na wyjściu AA nadal jest w EHU, a samo radio też lubi zgubić stację. Powiedz czy do radia CDC 40 musi być dedykowana antena (tylko taka co występowała z tym radiem), a może powinna być z polifta ale bez GSM i GPS, np. od CD30 ? 

    Poradź bo mnie szl....g trafia, próbowałem tez antenę "chińczyka" ale to już całkowita porażka.

    A może masz "na zbyciu" jakąś pewną, działającą antenę do Opery?

    Pozdrawiam

    Andrzej

  4. Zaslepka a pod spodem nakretka na 16 dluga
  5. Pierwsze wypusty przejsciówek mialy kiery w przedliftowym szyciu trzeba by miesiąc produkcji znac. Co prawda niby 2005 i tu już kiera powinna byc przejsciowkowa. Jak by byl 2004 to taka kiera mogla by bycc
  6. Po za tym deska klimatronik kiera galka są z polifta.. jakaś duza rzeźba... przekladka z angola moze..
  7. Disel do miasta i krotkie dystanse ? To sie wyklucza .. będzie nie dogrzany i go zajedziesz.. szukaj 1.8 ale do 12 to przedlifta jedynie
  8. I w tych cenach bym się za wiele nie spodziewal.. nie wiele taniej sprzedaldm 2.0cdti 2010rok 170 tys km od nowosci mojej ciotki w lipcu..
  9. No to zaczynamy.. lampy tyl ciemne przod jasne.. siedzisko fotela kierowcy wszywane bo jak nowe w porwnaniu z boczkami np.. przycidk awari wytarty na maxa.. pewnie mialo z 300 tys...
  10. 1 jest od handlarzy z plocka ktorzy zaklamuja rzeczywistosc retuszuja foty.. tam aut sie nie kupuje duzo ludzi sie o tym przekonalo. 2. Wyglada najuczciwiej 3. Opisywal jak ktos na fb ze szrot bo robil ogledziny
  11. Wklejasz przedlifty z 2010r za 34 a nagle polift z 2014 za 34.. to chyba cos tu nie logicznego..
  12. Polift za 34 co raz lepiej .. chcesz az takiego gruza ? A pozostale tak jak ci juz raz pisalem.. insignia to auto ktore ciezko ocenic po fotach z telefonu.. te auta sie tak nie zuzywaja wizualnie jak vc. Jedynie osobiste spr ma sens
  13. 1.6t przebieg na robote skrzyni m32 więc tu licz się z wkladem od 2.5 do 5 tys
  14. 10 rok ponad 200 tys i profilaktycznie wymieniona uzczelka ? To na drugim silniku chyba juz..
×
×
  • Create New...
UP