Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Strykus87

Forumowicz
  • Ilość treści

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Strykus87 wygrał w ostatnim dniu 13 Listopad 2015

Strykus87 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Neutral

O Strykus87

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1987.12.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Stolica WLKP
  • Zainteresowania
    oczywiscie Viki odkad ja mam (listopad 2009)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.8+GS 16V x18xe `98 Kombi

Kontakt

  • GG
    3967968

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Cześć Wam. Jestem po wymianie pompy paliwa i zaniepokoila mnie jedna rzecz ale to z filmiku bedzie najlepiej widac a przy okazji filmik nawiaze trochę do dyskusji kolegow z konca lutego br., mnie natomiast zastanawiaja przewody napieciowe zalewane przez benzyne, czy nic aby sie nie stanie? http://youtu.be/gRax-iqgh8M
  2. Też kolego raportowalem te tematy, ponieważ miałem problem z internetem za co przepraszam. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak na szybko bo jestem w sumie w trakcie wymiany uszczelki i póki co pod wieczór wyczyscilem co się dało ale zauważyłem że pokrywa jest troszkę popekana na rantach w miejscu gdzie przychodzi uszczelka. I moje pytanie jest takie bo robię zgodnie z poradą z forum ale czy może zastosować zapobiegawczo uszczelniacz na całą uszczelke pod nią i na nią a nie tylko w te 4 miejsca z porady? I czy tak samo mogę zrobić z uszczelkami śrub? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  4. Według mnie jest to przedział między: bez, średnio, i mocno obciążonym autem.
  5. podepne sie pod ten temat bo po co 2 takie same zakladac. no i mnie prawdopodobnie Kuna dopadla a raczej moja Viki oto efekty: Kabli pogryzionych nie widze, rozruch normalny, jedynie co to mialem problem z odpaleniem na cieplym silniku ale raczej to nie jest od tego spowodowane choc jezeli sie myle prosze o podpowiedzi co mogloby sie stac a raczej co moglaby zrobic. Widac jeszcze inne otuliny pogryzione w glebi silnika ale ciezko zdjecia zrobic.
  6. Koledzy bo ja kolejny raz bede czyscil krokowiec, nie zeby mi falowaly mocno lub sie zawieszaly obroty, czasami ma problem z zapaleniem na cieplym silniku krecenie ok 1 min i dopiero zlapie i przy okazji tego zabiegu nie zaloze jak poprzedniki razy na sylikon tylko kupilem uszczelke jest ona jakby z papieru i tu pytanie czy trzeba ja czyms nasmarowac nasaczyc? czy tak jak jest? P.S. koledzy mieli problem z kupnem takiej uszczelki, ja ja kupilem u Opel Madry Poznań 4 zł kosztowala wrrr i sprawdza sie przyslowie ''nic na sile'', poluzowalem kapsel szwedkami i wkrecilem w imadlo i troszke chcialem pomoc srubokretem z mlotkiem i urwalem pokrywke ze sruba mosiezna ale na szczescie to byl moj stary silniczek. I tak sie jemu przygladam i nasuwa mi sie pytanie czy moze pozostaje on w pozycji otwartej? Czy moze nie wystepuje w nim taka sprawa? Sorka za takie czeste odpowiedzi ale chyba znalazlem odpowiedz dziwnie zachowujacego sie auta mianowicie KUNA! Otworzylem maske a otulina maski poszczepiona i inne tego typu materialy tez
  7. No i masz piwo Wysłane z mojego E15a za pomocą Tapatalk Oto numerki, teraz przy okazji sobie je odczytam
  8. Dzieki Cichy, a koledze Silvox wrzuce fotke i tak. Wysłane z mojego E15a za pomocą Tapatalk
  9. Wybaczcie ale nie wiedzialem jak nazwac temat. Chcialbym sie dowiedziec co za numerki sie wystwietlaja jak wcisne na manetce wpierw reset i do tego przycisk dalej, oba razem, tak sie w aucie bawilem i przypadkowo na takie cos wpadlem. Wysłane z mojego E15a za pomocą Tapatalk
  10. Wersja

    18 pobrań

    MyĹlÄ ze niektórym przyda siÄ taki temat, info dzieki forum samochodowe.pl FELGI - oznaczenia, parametry montaĹźowe Felga którÄ montujemy w samochodzie charakteryzuje siÄ odpowiednimi parametrami. SÄ to rozstaw Ĺrub, rozmiar oraz ET i Ĺrednica otworu centralnego Ĺ. Rozmiar felgi: 6,5x15 6,5 - szerokoĹÄ felgi podawana w calach 15 - zewnÄtrzna Ĺrednica felgi podawana w calach Rozstaw Ĺrub: 5x110 5 - oznacza iloĹÄ Ĺrub mocujÄcych felgÄ 110 - oznacza ĹrednicÄ okrÄgu na której to znajduje siÄ 5 otworów montaĹźowych ET (offset lub inaczej odsadzenie) felgi: Odsadzenie informuje o odlegĹoĹci pĹaszczyzny symetrii felgi od pĹaszczyzny montaĹźowej - podawana w mm ET jest charakterystyczny dla kaĹźdego modelu felgi a nie modelu samochodu. Przy zakupie felg naleĹźy zwróciÄ uwagÄ, jaki jest dopuszczalny offset felg, które chcemy zamontowaÄ w swoim pojeĹşdzie. Offset moĹźe mieÄ wartoĹci zarówno dodatnie jak i ujemne i informuje o poĹoĹźeniu koĹa we wnÄce nadkola. Ĺ - Ĺrednica wewnÄtrzna otworu centralnego felgi - podawana w mm: umoĹźliwia dokĹadne centrowanie felgi na piaĹcie, w przypadku rozbieĹźnoĹci pomiÄdzy rozmiarem otworu centralnego w feldze, a ĹrednicÄ piasty, stosuje siÄ pierĹcienie centrujÄce umoĹźliwiajÄce redukcjÄ tej róĹźnicy. PierĹcienie centrujÄce sÄ na ogóĹ stosowane przez producentów felg aluminiowych i umoĹźliwiajÄ dostosowanie konkretnego modelu felgi do konkretnego modelu pojazdu. OPONY - oznaczenia Rozmiar opony: 185/65R14 185 - szerokoĹÄ opony w mm (mierzona miÄdzy jej bocznymi Ĺcianami) 65 - wskaĹşnik profilu opony (wskaĹşnik okreĹlajÄcy procentowy stosunek wysokoĹci opony do jej szerokoĹci. 65 oznacza, Ĺźe wysokoĹÄ opony to 65% jej szerokoĹci) R - oznaczenie konstrukcji opony - radialna (symbol informujÄcy o konstrukcyjnym ukĹadzie wĹókien osnowy opony. W przypadku opony radialnej korpus opony zbudowany jest z warstw wĹókien biegnÄcych promieniowo w poprzek opony, od jednego do drugiego obrzeĹźa. 14 - Ĺrednica osadzenia na feldze podawana w calach (inaczej: Ĺrednica felgi, na jakÄ moĹźe byÄ zamontowana opona) Indeksy: 91V 91 - indeks noĹnoĹci - dopuszczalne maksymalne obciÄĹźenie w kilogramach na koĹo V - indeks prÄdkoĹci - dopuszczalna maksymalna prÄdkoĹÄ podawana w km/h (V 240KM/h, L 120KM/h, W 270KM/h, M 130KM/h, Y 300KM/h, N 140KM/h, O 110KM/h, P 150KM/h, Q 160KM/h, R 170KM/h, S 180KM/h, T 190KM/h, U 200KM/h, H 210KM/h) Kierowcy, którzy preferujÄ styl sportowy, bÄdĹş teĹź ceniÄ komfort i ekonomikÄ powinni przy wyborze opon pamiÄtaÄ o tym, Ĺźe optymalny dobór oznacza dodatkowÄ dynamikÄ, bezpieczeĹstwo oraz przyjemnoĹÄ jazdy. KaĹźdy rodzaj opon posiada swój indywidualny charakter, swoje zalety i ograniczenia, które naleĹźy braÄ pod uwagÄ dokonujÄc zakupu. SzerokoĹÄ OPONY a szerokoĹÄ FELGI Zalecane szerokoĹci opon do szerokoĹci felgi. Na tÄ samÄ szerokoĹÄ obrÄczy moĹźna zazwyczaj zaĹoĹźyÄ kilka opon o róĹźnych szerokoĹciach. PoniĹźsza tabela prezentuje, jakie istniejÄ relacje pomiÄdzy szerokoĹciÄ opony i felgi. Rozmiar opony - SzerokoĹÄ felgi (zalecana | minimalna | maksymalna) 135/80 R 13 - 3,5 | 3,5 | 4,5 --- 145/70 R 13 - 4,5 | 3,5 | 5,0 --- 145/80 R 13 - 4,0 | 3,5 | 5,0 --- 155/65 R 13 - 4,5 | 4,5 | 5,5 155/70 R 13 - 4,5 | 4,0 | 5,0 155/80 R 13 - 4,5 | 4,0 | 5,0 --- 165/65 R 13 - 5,0 | 4,5 | 6,0 165/65 R 14 - 5,0 | 4,5 | 6,0 165/70 R 13 - 5,0 | 4,0 | 5,5 165/70 R 14 - 5,0 | 4,0 | 5,5 165/80 R 13 - 4,5 | 4,0 | 5,5 --- 175/65 R 14 - 5,0 | 5,0 | 6,0 175/70 R 13 - 5,0 | 4,5 | 6,0 175/70 R 13 - 5,0 | 4,5 | 6,0 175/70 R 14 - 5,0 | 4,5 | 6,0 175/80 R 14 - 5,0 | 4,5 | 6,0 --- 185/55 R 15 - 6,0 | 5,0 | 6,5 185/60 R 13 - 5,5 | 5,0 | 6,5 185/60 R 14 - 5,5 | 5,0 | 6,5 185/65 R 14 - 5,5 | 5,0 | 6,5 185/65 R 15 - 5,5 | 5,0 | 6,5 185/70 R 13 - 5,5 | 4,5 | 6,0 185/70 R 14 - 5,5 | 4,5 | 6,0 185/80 R 14 - 5,5 | 4,5 | 6,0 --- 195/50 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0 195/55 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0 195/60 R 14 - 6,0 | 5,5 | 7,0 195/60 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0 195/65 R 14 - 6,0 | 5,5 | 7,0 195/65 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0 195/70 R 14 - 6,0 | 5,0 | 6,5 195/70 R 15 - 6,0 | 5,0 | 6,5 --- 205/40 R 17 - 7,5 | 7,0 | 8,0 205/45 R 16 - 7,0 | 6,5 | 7,5 205/50 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,5 205/50 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,5 205/50 R 16 - 6,5 | 5,5 | 7,5 205/55 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,5 205/55 R 16 - 6,5 | 5,5 | 7,5 205/60 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,5 205/65 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,5 205/70 R 14 - 6,0 | 5,0 | 7,0 205/70 R 15 - 6,0 | 5,0 | 7,0 Rozmiar opony - SzerokoĹÄ felgi 215/40 R 17 - 7,5 | 7,0 | 8,5 215/45 R 17 - 7,0 | 7,0 | 8,0 215/70 R 15 - 6,5 | 5,5 | 7,0 215/75 R 15 - 6,0 | 5,5 | 7,0 --- 225/45 R 16 - 7,5 | 7,0 | 8,5 225/45 R 17 - 7,5 | 7,0 | 8,5 225/50 R 16 - 7,0 | 6,0 | 8,0 225/55 R 16 - 7,0 | 6,0 | 8,0 225/60 R 15 - 6,5 | 6,0 | 8,0 225/60 R 16 - 6,5 | 6,0 | 8,0 225/65 R 15 - 6,5 | 6,0 | 8,0 225/70 R 15 - 6,5 | 6,0 | 7,5 --- 235/40 R 17 - 8,5 | 8,0 | 9,5 235/45 R 17 - 8,0 | 7,5 | 9,0 235/65 R 16 - 7,0 | 6,5 | 8,5 235/65 R 16 - 7,0 | 6,5 | 8,5 235/70 R 15 - 7,0 | 6,0 | 8,0 235/70 R 16 - 7,0 | 6,0 | 8,0 --- 245/40 R 17 - 8,5 | 8,0 | 9,5 245/40 R 18 - 8,5 | 8,0 | 9,5 245/45 R 16 - 8,0 | 7,5 | 9,0 245/45 R 17 - 8,0 | 7,5 | 9,0 245/50 R 16 - 7,5 | 7,0 | 8,5 245/70 R 16 - 7,0 | 6,5 | 8,0 --- 255/40 R 17 - 9,0 | 8,5 | 10,0 255/45 R 17 - 8,5 | 8,0 | 9,5 255/45 R 18 - 8,5 | 8,0 | 9,5 255/50 R 16 - 8,0 | 7,0 | 9,0 255/55 R 17 - 8,0 | 7,0 | 9,0 255/55 R 18 - 8,0 | 7,0 | 9,0 255/60 R 16 - 7,5 | 7,0 | 9,0 255/65 R 15 - 7,5 | 7,0 | 9,0 255/65 R 16 - 7,5 | 7,0 | 9,0 --- 265/70 R 15 - 8,0 | 7,0 | 9,0 265/70 R 16 - 8,0 | 7,0 | 9,0 --- 275/40 R 17 - 9,5 | 9,0 | 11,0 275/60 R 15 - 8,0 | 7,5 | 9,5 275/70 R 16 - 8,0 | 7,0 | 9,0 WAĹťNE: JeĹźeli posiadasz opony , które nie mieszczÄ sie w zakresie szerokoĹci felgi podanym wyĹźej w tabeli (jeden rozmiar w dóĹ lub górÄ) to nie powinno byÄ problemu z zaĹoĹźeniem, lecz musisz siÄ liczyÄ ze skróconym przebiegiem opony, oraz z tym Ĺźe opona nie bÄdzie miaĹa takich parametrów jak na zalecanej feldze. (Odradzamy taki montaĹź.) Vectra-B (prod. 1999-02) Felgi Opony Przód bar(psi) TyĹ bar(psi) 6x15 195/65 R15 91H/T 1,9(27) 1,9(27) 6x15 195/65 R15 91H/T 2,1(30) 2,1(30) 6x15 195/65 R15 91V 2,1(30) 2,1(30) 6x15 195/65 R15 91V 2,3(33) 2,1(30) 6x15 205/60 R15 91V 2,1(30) 2,1(30) 6x15 205/60 R15 91V 2,1(30) 2,3(33) 6x16 205/55 R16 91V 1,9(27) 1,9(27) 6x16 205/55 R16 91V 2,1(30) 2,1(30) 6x16 205/55 R16 91V 2,3(33) 2,1(30) Omega-B (prod. 2000-03) Felgi Opony Przód bar(psi) TyĹ bar(psi) 6,5x15 195/65 R15 91H/Q/V 2,1(30) 2,1(30) 6,5x15 195/65 R15 91H/T/Q 2,2(31) 2,2(31) 7x15 205/65 R15 94H/V 2,1(30) 2,1(30) 7x15 205/65 R15 94T/H/V 2,1(30) 2,3(33) 7x16 205/65 R16 94W 2,2(31) 2,2(31) 7x16 225/55 R16 94V 2,1(30) 2,1(30) 7x16 225/55 R16 94V 2,1(30) 2,3(33) 7x16 225/55 R16 94W 2,1(30) 2,2(31) 7x17 235/45 R17 94V 2,1(30) 2,1(30) 7x17 235/45 R17 94V 2,1(30) 2,3(33) 7x17 235/45 R17 94W 2,1(30) 2,1(30) 7x17 235/45 R17 94W 2,1(30) 2,2(31) CiĹnienia w koĹach:
  11. Strykus87

    Ustawienia CB

    A co ze SQ? Czy jak będziemy zmieniać ustawienia rf gaina to musimy sq ponownie na granicę szumu ustawiać? Czy zostawic sq otwartego i rf gainem sterować? Ale w tym przypadku moze rf gain dojsc do minimum a nadal nie będzie nas satysfakcjonować odbiór. A może np na kanale 20 zrobić tak rf gain max i sq ustawić aż szumy znikną, wrócić na 19 jeżeli będzie potrzebna korekta to rf gainem zmniejszyć czułość a sq nie ruszać? Wysłane z mojego E15i za pomocą Tapatalk
  12. Chcę kupić 2 nowe oponki na przód i mam dylemat czytam opinie i sam już nie wiem może ktoś z Was ma takie w naszych VB. Z opiniami zapoznawałem się na stronie Opineo.pl i pozwole sobie do niej linki podać. Najwięcej przychylam się do Barum'ów. A Wy co moglibyście mi doradzić? Fulda CARAT PROGRESSO 195/65 R15 91 H http://www.oponeo.pl/dane-opony/fulda-carat-progresso-195-65-r15-91-h#tabRating Barum Bravuris 2 195/65 R15 91 H http://www.oponeo.pl/dane-opony/barum-bravuris-2-195-65-r15-91-h Fulda ECOCONTROL 195/65 R15 91 T http://www.oponeo.pl/dane-opony/fulda-ecocontrol-195-65-r15-91-t
  13. może walnie teraz ktoś śmiechem ale mam takie pytanie przeguby z przodu ok ale czy z tyłu też są? (wydaje mi się że nie więc pytam) i abs z tyłu tak? czy z przodu też jest?
  14. tak czytam sobie o zębatce bo właściwie dopiero o niej się dowiedziałem z tematu i ja również mam problem z kontrolką abs, raz świeci, raz nie, raz zapali na kilka dni odrazu z rozruchem auta, mechanik niby je sprawdzał i wszystko ok (ale pewny nie mogę być jego badania), a jest tak: prędkościomierz nie zauważyłem żeby szalał, żadnego dźwięku nie słychać jak u kolego wyżej, ale niekiedy podczas hamowania i jezdnia sucha to włączają się abs i wtedy wrażenie jest takie jakby nie łapały (jakby wyrobiona była ta zębatka),no i jak kontrolka nie świeci to abs nie działają. Rozumiem że może to być wina mojego problemu?
×
×
  • Utwórz nowe...