Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Blesso

Forumowicz
  • Ilość treści

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Blesso wygrał w ostatnim dniu 28 Marzec 2010

Blesso ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O Blesso

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Auto
    VA CD C20NE
  1. Ta kostka jest od głośników albo centralnego zamka.
  2. Czyli obędzie się bez pierścieni centrujacych ?
  3. Jak w temacie czy te felgi będą pasować ? Coś mi się obiło, że otwór centrujący w passacie jest większy ?Jeśli to prawda to czy da się to jakoś zredukować ? Czy lepiej odpuścić sobie ich zakup ?
  4. A jam mam znajomego lakiernika który robi nadkola z żywicy i sam się zastanawiam nad takim zabiegiem. Nowe reperaturki to jedna zima max dwie jak dobrze zrobione.
  5. Ten błąd zawsze wyskakuje.Odczytaj na odpalonym silniku powinno go nie być.
  6. Blesso

    Problem

    No to bardzo możliwe że końcówki masz do wymiany ale też jak kolega wspomniał wyżej może to być wahacz, sworzeń wahacza lub tarcze. Nich ktoś robi energiczne ruchy kierownicą lewo prawo a ty w tym czasie chwyć za końcówkę i zobacz czy nie ma luzu, sprawdź też bez kręcenia czy nie ma luzu pionowego(góra dół).
  7. Blesso

    Problem

    Czujesz drgania na kierownicy ? Przy wciskaniu hamulca bicie pod nogą ? Może to opony nie wyważone? Najlepiej pojedz na szarpaki zapłać 10zł i będziesz wiedział OCB.
  8. Blesso

    Problem

    No trudno coś wywnioskować z tej obszernej relacji ,, coś puka z lewej strony" Napisz czy przy jeździe na wprost czy przy skręcaniu, ruszaniu , hamowaniu lub na dołach czy masz bicie itd P.S Ładna Viki
  9. I ja po ostatnim włamie do mojej viktori :)mam połamaną tą plastikową końcówkę na końcu wkładki. Niestety nikt tego osobno nie chce sprzedać czemu się nie dziwie.
  10. Nie wiem jaki w 1,6 powinien być AQ ale jeśli wsadzisz za mały to Ci go będzie przeładowywać czego efektem będzie szybki zgon. P.S Jak byś kiedyś się skusił na nowy to tylko Centra Futura.
  11. Zapomniałem dodać że mój opis dotyczy tarczo-bębnów. @Krzysztof_18 który rok twojej viki ??
  12. A o czym ja niby pisze kolego ...o wymianie łożysk w pralce frani
  13. Łożyska to też banał i nie kupuj tych piast ze stałymi łożyskami bo są drogie w porównaniu do samych łożysk. Ściągasz tarczę i twoim oczom ukazują się dwa łożyska stożkowe. wybijasz je lub ściągasz gdy zostanie na oście. Potem zabierasz się za bieżnie które są zamocowane w tarczy, wyciągasz je na ich miejsce wsadzasz nowe wszystko traktujesz smarem do łożysk, skręcasz wszystko śrubą na max po czy delikatnie popuszczasz śrubę dosłownie o parę stopni by łożysko mogło sobie pracować. Kupisz nowe łożyska, zobaczysz ściągniętą tarcze i już będziesz wiedział OCB.
  14. Tak ma być jak się nagrzeje to zawszę będzie syczeć. Jak ją zagotuje to przynajmniej od razu nie odkręcaj tego korka.
×
×
  • Utwórz nowe...