Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

markul

Forumowicz
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

markul last won the day on June 9 2018

markul had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About markul

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    nieopodal ostrołęki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia 2.0T 4X4 OPCline 280KM 413NM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mk4 2.0 nie jest przypadkiem już na bezpośrednim? A w takiej opcji lpg odpada.
  2. U mnie jest jak narazie ok, tylko z czystej ciekawości spytałem o przebieg.
  3. A przy jakim przebiegu zmieniał rozrząd w tym 2.0?
  4. Tarcze i klocki się dobiera pod takzwane "koła" jeżeli nie chce się tobie mierzyć ile milimetrów średnicy maja tarcze. Po rozkodowaniu VIN-u masz napisane tarcze pod jakie "koła" masz zastosowane, są trzy rodzaje 16' 17' i 18'
  5. U mnie poprzedni właściciel dokupił dojazdówkę z BMW, tylko nie pamietam jaki rozmiar jest jej.
  6. U siebie zakładałem do tyłu TRW i nie narzekam, nie grzeją się, nie piszczą, nie zapylają felg. Z przodu założyłem BOSCH i się grzeją mocno.
  7. Raczej wątpie. Jedyne sensowne stwierdzenie może być że po rozbiórce szyby i ponownym montażu nie została przyklejona folia uszczelniająca drzwi i może delikatniej mocniej szumić.
  8. A ja znowu mam odwrotne zdanie ja ty. Zasięgałem porad mechaników, ASO i czytałem sporo for internetowych i zdecydowałem o 2.0T Nie kłócę się co jest lepsze bo kto co lubi, jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki.
  9. U mnie jest podobnie, z tym że bierze nie przy podłodze (ciężko mi to określić) ale we właściwym miejscu. Tak jak i u Ciebie jak łapie to gwałtowanie, trzeba się do tego przyzwyczaić i z tym żyć, widocznie ten typ tak ma.
  10. To co pisze norbi333 można odczytać jako wulgarne posty ale niestety wszystko jest prawdą tak jak pisał. 12l w mieście? To jest spalanie pokazane na kompie czy wyliczone przy tankowaniu? Sądzę że z kompa, a komp zaniża. U mnie 30% miasto 70% poza, średnie w granicach 12,5-14l. Po chipie odczuwalna jest różnica w mocy i spalaniu na poziomie +1l Możesz też spróbować zrobić ECOtuning ale czy to przyniesie zwrot kosztu chipa na zaoszczędzonym paliwie, to już tego nie wiem. Moim zdaniem bez sensu jest kupywanie 2.0T 4x4 i chcieć aby on mało palił.
  11. Miły a po odpięciu ECU jak ma się zchipowanego to nic mu nie zagrozi? Jak to wtedy będzie wyglądać po wymianie elektrozaworów.
  12. A co dokładniej się zyskuję przez zresetowanie ECU? Błędów nie usunie tak.
  13. Ewentualnie podmienić z innego auta, tak to raczej nie do sprawdzenia.
  14. Po dalszych oględzinach okazało się że jednak uszkodzony był elektrozawór umieszczony przy turbinie (ten z linku w pierwszym poście) a nie tak jak myślałem ten na kolektorze dolotowym (link w drugim poście). Jako że miałem dwa sprawne elektrozawory te z kolektora dolotowego, podmieniłem z uszkodzonym i działa bez zarzutów. Oba elektrozawory można kupić w normalnych cenach na stronie podanej w poście drugim, oczywiście różniących się lekko numerem katalogowym od oryginałów. Bo przecież oryginał jest tylko jeden i kosztuje 840pln w ASO a Pierburg ten sam 100pln.
  15. Problem rozwiązany. Winowajcą był zawór regulacji doładowania ciśnienia turbiny. Długo szukałem ale udało mi się znaleźć Pierburga nowego który kosztuje 100pln a różni się tylko ostatnią cyfrą w oznaczeniu kodowym. http://shop.boxmoto.pl/?369,http-shopboxmotopl-369-zawor-czujnik-turbiny-egr-konwenter-cisnienia-70144103-70144103slang-pl
×
×
  • Create New...