Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

markul

Forumowicz
  • Ilość treści

    274
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

markul wygrał w ostatnim dniu 9 Czerwiec 2018

markul ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

20 Neutral

O markul

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    nieopodal ostrołęki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Insignia 2.0T 4X4 OPCline 280KM 413NM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. mk4 2.0 nie jest przypadkiem już na bezpośrednim? A w takiej opcji lpg odpada.
  2. U mnie jest jak narazie ok, tylko z czystej ciekawości spytałem o przebieg.
  3. A przy jakim przebiegu zmieniał rozrząd w tym 2.0?
  4. Tarcze i klocki się dobiera pod takzwane "koła" jeżeli nie chce się tobie mierzyć ile milimetrów średnicy maja tarcze. Po rozkodowaniu VIN-u masz napisane tarcze pod jakie "koła" masz zastosowane, są trzy rodzaje 16' 17' i 18'
  5. U mnie poprzedni właściciel dokupił dojazdówkę z BMW, tylko nie pamietam jaki rozmiar jest jej.
  6. U siebie zakładałem do tyłu TRW i nie narzekam, nie grzeją się, nie piszczą, nie zapylają felg. Z przodu założyłem BOSCH i się grzeją mocno.
  7. Raczej wątpie. Jedyne sensowne stwierdzenie może być że po rozbiórce szyby i ponownym montażu nie została przyklejona folia uszczelniająca drzwi i może delikatniej mocniej szumić.
  8. A ja znowu mam odwrotne zdanie ja ty. Zasięgałem porad mechaników, ASO i czytałem sporo for internetowych i zdecydowałem o 2.0T Nie kłócę się co jest lepsze bo kto co lubi, jeden woli ogórki, drugi ogrodnika córki.
  9. U mnie jest podobnie, z tym że bierze nie przy podłodze (ciężko mi to określić) ale we właściwym miejscu. Tak jak i u Ciebie jak łapie to gwałtowanie, trzeba się do tego przyzwyczaić i z tym żyć, widocznie ten typ tak ma.
  10. To co pisze norbi333 można odczytać jako wulgarne posty ale niestety wszystko jest prawdą tak jak pisał. 12l w mieście? To jest spalanie pokazane na kompie czy wyliczone przy tankowaniu? Sądzę że z kompa, a komp zaniża. U mnie 30% miasto 70% poza, średnie w granicach 12,5-14l. Po chipie odczuwalna jest różnica w mocy i spalaniu na poziomie +1l Możesz też spróbować zrobić ECOtuning ale czy to przyniesie zwrot kosztu chipa na zaoszczędzonym paliwie, to już tego nie wiem. Moim zdaniem bez sensu jest kupywanie 2.0T 4x4 i chcieć aby on mało palił.
  11. Miły a po odpięciu ECU jak ma się zchipowanego to nic mu nie zagrozi? Jak to wtedy będzie wyglądać po wymianie elektrozaworów.
  12. A co dokładniej się zyskuję przez zresetowanie ECU? Błędów nie usunie tak.
  13. Ewentualnie podmienić z innego auta, tak to raczej nie do sprawdzenia.
  14. Po dalszych oględzinach okazało się że jednak uszkodzony był elektrozawór umieszczony przy turbinie (ten z linku w pierwszym poście) a nie tak jak myślałem ten na kolektorze dolotowym (link w drugim poście). Jako że miałem dwa sprawne elektrozawory te z kolektora dolotowego, podmieniłem z uszkodzonym i działa bez zarzutów. Oba elektrozawory można kupić w normalnych cenach na stronie podanej w poście drugim, oczywiście różniących się lekko numerem katalogowym od oryginałów. Bo przecież oryginał jest tylko jeden i kosztuje 840pln w ASO a Pierburg ten sam 100pln.
  15. Problem rozwiązany. Winowajcą był zawór regulacji doładowania ciśnienia turbiny. Długo szukałem ale udało mi się znaleźć Pierburga nowego który kosztuje 100pln a różni się tylko ostatnią cyfrą w oznaczeniu kodowym. http://shop.boxmoto.pl/?369,http-shopboxmotopl-369-zawor-czujnik-turbiny-egr-konwenter-cisnienia-70144103-70144103slang-pl
×
×
  • Utwórz nowe...