Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

HellFire

Forumowicz
  • Content Count

    227
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

HellFire last won the day on May 7 2014

HellFire had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutral

About HellFire

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Zainteresowania
    Rajdy!

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 3.2

Recent Profile Visitors

558 profile views
  1. A czy ta rurka różni się w wersji europejskiej i angielskiej? Czy rurka z anglika będzie pasować?
  2. Tak dokładnie - wychodzi raczej bez problemu, zdejmuje się ją prostopadle do szyby. Jeśli chodzi o chlupotanie po deszczu, to właśnie tam się zbiera - w podszybiu. Winna jest wiązka elektryczna wycieraczek i spryskiwaczy leżąca na dole - warto ją podwiesić żeby nie leżała na dole i wtedy woda może swobodnie spłynąć do odpływów. Do tego oczywiście należy sprawdzić drożność odpływów.
  3. Tam znajdziesz dwa przewody przechodzące przez gumowe dławnice. Już tak dokładnie nie pamiętam, ale jedna przechodzi przez gródź, a druga jest w dnie podszybia.
  4. Wysyłkowo to raczej wygląda tak, że po wysłaniu oddzwaniają że "jeszcze listwa do szlifowania" i to kosztuje dodatkowe 100-200zł.
  5. Czy żeby wyjąć maglownicę trzeba demontować sanki (ramę pod silnikiem)? Czy da się jakoś wymanewrować bokiem? (Vectra C 3.2)
  6. Tylko to spalanie mierzcie bez klimy (w trybie ECO), bo inaczej to będzie zależeć m.in. od temperatury i nastawionej temperatury wnętrza itp. Żeby sprawdzić czy dolot jest szczelny należy zdjąć rurę biegnącą od przepustnicy do filtra powietrza i odmę (króciec odmy należy zaślepić po stronie przepustnicy). Dolot do przepustnicy należy zatkać jakimś grubym, sztywnym kawałkiem gumy który szczelnie zatka dopływ powietrza (nie próbujcie ręką, bo podciśnienie jest bardzo silne). Silnik zgaśnie i jeśli guma od razu odpadnie - do dolotu gdzieś na lewo dostaje się powietrze. Jeśli nie zgaśnie, to tym bardziej - znaczy że ciągnie tą dziurą tyle powietrza że wystarczy mu do pracy. Jeśli guma będzie się chociaż chwilę trzymać - dolot jest szczelny. Test można kilka razy powtórzyć, bo można trafić na jakiś okres współotwarcia zaworów w cylindrze (ale w 3.2 może nie występować, bo ile razy sprawdzałem, tyle razy mi się trzymało)
  7. A co konkretnie masz na myśli? Bo może już robiłem? W każdym razie jeśli chodzi o ustawianie rozrządu trochę w jedną i trochę w drugą, oraz synchronizację między blokami środkowym mimośrodem, to wyszło mi że jest bez znaczenia dla tych drgań.
  8. Szukam miejsca ze stałym plusem do podłączenia zasilania kamery. No i pytanie gdzie w kabinie taki znajdę - najlepiej w wygodnym miejscu. Rozważam albo podłączenie go bezpośrednio w okolice lusterka (tam gdzie mam kamerę), albo doprowadzenie do gniazda zapalniczki (żeby sobie też móc komórkę ładować z wyłączonego samochodu). No i pytanie - gdzie najłatwiej taki znaleźć. Ze schematu znalazłem gniazdo A162 które wg. schematu pin 1 zasila czujniki ruchu od alarmu na przednich słupkach. Ale pytanie - gdzie dokładnie znajduje się to gniazdo A162?
  9. Haha To się dopiero okaże - póki co to ja już masę razy malowałem części rajdówki białym akrylem (i to wychodzi mi już ładnie) i to całe moje lakiernicze doświadczenie. Ale chętnie się podciągnę - poczytam http://lakierowanko.info/ i zobaczę jak to będzie. Mógłbym dać jakiemuś magikowi, ale chętnie sam zdobędę nową harcerską sprawność Tylko najpierw muszę te części kupić, a to też się okazuje że nie jest najprostsze.
  10. No tylko wychodzi jednak że Z158 to nie jest lakier perłowy, a zwykły metalizowany. Czyli raz że znacznie niższa cena, a dwa że nie tak skomplikowany proces.
  11. Jak ktoś ciekawy to już temat obgadałem w "farbiarni" i to jest zwykły lakier z jedną warstwą bazy i jedną warstwą czystego klaru. Żadne perły i inne cuda. Można kupić z katalogu, ale na 14-to letnie auto lepiej dobrać (no chyba że ktoś chce malować całość), bo jednak po przyłożeniu wzornika wyszło że auto trochę wypłowiało przez lata. Podobno jednak proste do położenia, więc trzymajcie kciuki, bo pewnie się skończy na samodzielnym lakierowaniu Biały akryl w miarę ładnie mi wychodzi - zobaczymy jak takie cuda
  12. Te błędy świateł to mogły być po prostu przepalające się żarówki - żarówkę wymienił, a błąd zostaje aż zostanie skasowany.
  13. No właśnie nie chce na kasę, bo on nie chce tego w ogóle robić. Mówi że to "perła" i że to będą 3 warstwy i że kupa roboty, a efekt na 14-to letnim samochodzie będzie zawsze do bani. No i tu powstaje pytanie - czy on się nie zna, czy wręcz przeciwnie?
  14. Czy lakierował ktoś elementy w kolorze Z158/2fu? To jest taki kolor niby szary, ale z lekko złotawym odcieniem (podobno "szampański"), lekko skrzący się w słońcu - dość popularny w VC/Signum. Bo byłem u lakiernika i jakieś chyba niestworzone rzeczy opowiada - że w sumie łatwiej cały samochód przemalować na inny kolor niż polakierować elementy w tym konkretnym. Lakierował ktoś kiedyś w takim kolorze elementy? Ilu to jest warstwowy lakier? dwu (tzn. kolor + klar), czy więcej, czy może jednowarstwowy? Czy da się taki lakier dobrać w typowych "mieszalniach lakieru", czy tylko kupić gotowy w ASO? Czy żeby to położyć trzeba być "Paganinim pistoletu", czy po prostu kładzie się jak każdy lakier? Da się to zrobić żeby było dobrze, żeby polakierować błotnik tak żeby nie było widać że jest inny niż oryginalne drzwi?
  15. A czy obudowa lamp europejskich i angielskich jest taka sama? Mam lampę europejską, przedliftową (mijania na ksenonach, drogowe na żarówce) z pękniętą obudową. Potrafię wyjąć i ponownie zamontować wnętrzności (soczewka, przesłona, odbłyśnik), pytanie tylko czy bez problemu zamontuję je w obudowie po anglikach. I czy obudowa ksenonów jest taka sama jak żarówkowych? Czyli w skrócie - mam przedliftowe europejskie ksenony. Czy jak kupię lampy angielskie, to bez problemu wszystko będzie pasować? Czy dawcą muszą być ksenony?
×
×
  • Create New...