Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ZaTaN

Forumowicz
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

About ZaTaN

  • Birthday 06/19/1985

Kontakt

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lidzbark Warm.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 OPC Zender / Czarny BAMBO :D

Recent Profile Visitors

1926 profile views

ZaTaN's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

2

Reputation

  1. Sonda Lambda u mnie powodowała takie obroty, po wymianie wsio było git
  2. Siema, moze jakis spocik tutejszych Vectrowiczów?? pozdro

    1. Show previous comments  1 more
    2. ZaTaN

      ZaTaN

      telefony są można sie zdzwonic :)

       

    3. jaca22

      jaca22

      Najbliższy spot - Giżycko   01.05.2016

    4. krzycho306

      krzycho306

      postaram się pojawić

  3. taaa u mnie to samo dosłownie, dusił sie i tez nalot . okazalo sie ze zimny lut, nawet po przeszczepie cewki sie dusil, ale po 10km mniej wiecej
  4. 11 downloads

    Zaczynamy ! Trzeba wymontować popielniczkę gdyż to z niej będziemy brać zasilanie, następnie wyjąc radio aby wywiercić 1 dziurę i schowek ( dla VA bez poduszki) aby podświetlić półkę nad nim.Polecam jak ktoś ma okrągły pilnik stożkowy do powiększania wywierconych dziur, gdyż można diody wciskać bez żadnego kleju Co na m potrzeba : DIODY w wybranym kolorze ( u mnie czerwone) jak ktoś chce mocne światło to takie same jak ja mam, lub diody R5 jak pod licznik ale bez oprawek do równomiernego rozproszenia i łagodniejszego światła. REZYSTORKI - ja u siebie nie montowałem gdyż od czasu do czasu odpalam podświetlenie, ale zalecane jest wlutowanie po 1 do każdej diody na + ( dluzsza nóżka) w przyp. R5 nie trzeba rezystorów PRZEŁĄCZNIK - wiadomo, styl dowolny możemy montować jaki nam się podoba no i kable PORADY: Diody można montować w 1 ciągu na 1 kablu, radze się zaopatrzyć w większa ilość niż się wydaje i w 2 kolory ( czarny i czerwony chyba będzie najlepsza opcja ) ZESTAW STARTOWY Matowimy diody aby były płaskie i w miarę przezroczyste ( nie trzeba w R5) Robimy otwór na przełącznik i go montujemy Robimy otwory w schowku i w zależności jak mocno ma nam podświetlać tyle diód , 2 wystarcza. Robimy otwór pod radiem na diode, lub więcej , ale tu 1 wystarczy ( radze wcześnie przygotować juz zlutowana diode z kablami ) Następnie robimy ostatni otwór za gniazdem zapalniczki. i zaczynamy robic okablowanie. U mnie wyglądało to tak : [+] od zapalniczki ( czarny kabel z braku innych kolorów) stopki przełącznika i z 2 stopki bezpośrednio do diody i z diody do kostki łączącej resztę kabli od diod, [-] od zapalniczki odrazy do diody i dalej tez do kostki łączącej. A oto efekt :
  5. Dobra problem juz mam z glowy. po przesledzeniu kabli sprawdzeniu glosnikow i spaleniu 3 bezpiecznikow okazalo sie ze to wina radia juz totalej padaczki dostalo dzis i od rodzicow wydlubalem 2gie i o dziwo wszystko znow dziala jak ta lala lacznie z porwanymi glosnikami z tylu . A wracajac do radia to nawet na postoju jak bylo wylaczone to 1 glosnik wydawal "bialy dzwiek/gluchy szum" zaczolem macoac tu i tam i dzwiek z radia zaczal plynac jak byl wyjety panel WTF!! i to juz mi wyjasnilo wszystko Teraz musze 2gie radio kupic za to ;/
  6. masa z radia instalacja w drzwiach jest oryginalna oplowska wiec musialem tylko pozbyc sie tych koncowek co ida do glosnikow i zalutowac nowe kable na wsowki i wsio z mej ingerencji
  7. pomysl dobry bo kable raczej sa cale tylko jeszcze sie zastanawiam nad ich gruboscia bo w zestawie byly o polowe ciensze niz te co sa w instalacji w viki moze to byc ich wina ?
  8. jeszcze nie dzwonie i pytam po stacjach moze znaja kogos kto nabija jeszcze
  9. Witam. Taki problem : siedze se na parkingu w samochodzie slucham radia wszystko ok, odpalam samochod a dzwiek o polowe ciszej i przednie glosniki zaczynaja troch trzeszczec, odpinalem CB, wyłączałem swiatla, odpinalem nawet BC ( bo mam zasilanie i mase z kabli od radia poprowadzone), i nic to nie dalo. MOje pytanie jest czy ktos tak mial i jak mozna to naprawic bo szlag mnie trafia bo glosniki wymienilem bo myslalem ze to wina dobitych glosnikow z przodu
  10. dzieki za odpowiedz a gdzie te przejsciowki mozna dostac ?
  11. WItam. problem mam taki ze nikt nie jest w stanie (jak twierdza) mi tej klimy ani nabic ani sprawdzic ze wzg na STARE ZAWORY i odczynnik. Zaworki wygladaja jak wentyl samochodowy z gwintem jak na kole od normalnego wentyla. A teraz pytania: 1. czy jednak da sie jakos to nabic ? 2. czy da sie ja jakos przerobic aby byla na nowe zawory i odczynnik ? prosze o pilna odp jezeli ktos cos wie w tym temacie ! Zdjecie instalacji
  12. ZaTaN

    stały +

    tak ale trzeba zamienic czerwony z zoltym w wiazce
  13. ZaTaN

    stały +

    jezeli masz antene wysowana to pod nia wpinaj
  14. za pedalmi kierowcy dosyc wysoko jest gumowa zaslepka przez ktora ja mam poprowadzone te kable ( pod linka od predkosciomierza o ile sie nie myle jest taki gumowy czop od strony silnika) wymaga to 2 osob aby trafic i wepchac ten czop ale da rade
×
×
  • Create New...
UP