Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Yankes - Bydgoszcz

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Yankes - Bydgoszcz

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.2 DTI 125km 2002r.
  1. ktoś rozwiązał ten problem inaczej niż przez wymianę zamka?
  2. Tłoczki wyczyszczone i nasmarowane. Wszystko działa bez zarzutu, zobaczymy jak długo...
  3. Zabieram się do wymiany tylnych tarcz i klocków. Zamierzałem wymienić również tłoczek ponieważ nie zawsze pracuje należycie ( blokuje się często). Wyczytałem że wystarczy go wyczyścić papierem wodnym i dobrze nasmarować. Próbowaliście takiego rozwiązania? Czy jest to raczej krótkotrwała metoda?
  4. Faktycznie chyba był zbyt mocno dokręcony, bo samochód po poluzowaniu śruby odpalił bez problemu.Na obudowie jest oznaczenie, max 6nm. Nie zauważyłem go wcześniej.
  5. Wymieniałem filtry jakieś 3 tygodnie temu. Objawy pojawiły się dopiero teraz, ale filtr drogi nie jest, sprawdze to. Dzieki za pomoc
  6. Mam następujący problem, bo dłuższym postoju (całą noc) auto odpala lecz po paru sekundach gaśnie. Kręce dłużej jeden raz, prawie już "łapie" ale mimo wszystko nie daje rady, za trzecim dłuższym kręceniem odpala. Jak odpali przez cały dzień mogę spokojnie jeżdzić, nawet gdy postoi z 4-5 godzin nie ma problemu z odpaleniem. Nie szarpie, nie dławi się. Co może być przyczyną?? Mój silnik do 2.2 dti. Dzięki z góry za pomoc. Może to jednak zaworek zwrotny paliwa, wie ktoś gdzie on się może znajdować w vc 2.2 dti, bo nie mogę go odszukać
  7. Mam następujący problem, bo dłuższym postoju (całą noc) auto odpala lecz po paru sekundach gaśnie. Kręce dłużej jeden raz, prawie już "łapie" ale mimo wszystko nie daje rady, za trzecim dłuższym kręceniem odpala. Jak odpali przez cały dzień mogę spokojnie jeżdzić, nawet gdy postoi z 4-5 godzin nie ma problemu z odpaleniem. Nie szarpie, nie dławi się. Co może być przyczyną?? Mój silnik do 2.2 dti. Dzięki z góry za pomoc.
×
×
  • Create New...