Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Yankes - Bydgoszcz

Forumowicz
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Yankes - Bydgoszcz

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2.2 DTI 125km 2002r.
  1. ktoś rozwiązał ten problem inaczej niż przez wymianę zamka?
  2. Tłoczki wyczyszczone i nasmarowane. Wszystko działa bez zarzutu, zobaczymy jak długo...
  3. Zabieram się do wymiany tylnych tarcz i klocków. Zamierzałem wymienić również tłoczek ponieważ nie zawsze pracuje należycie ( blokuje się często). Wyczytałem że wystarczy go wyczyścić papierem wodnym i dobrze nasmarować. Próbowaliście takiego rozwiązania? Czy jest to raczej krótkotrwała metoda?
  4. Faktycznie chyba był zbyt mocno dokręcony, bo samochód po poluzowaniu śruby odpalił bez problemu.Na obudowie jest oznaczenie, max 6nm. Nie zauważyłem go wcześniej.
  5. Wymieniałem filtry jakieś 3 tygodnie temu. Objawy pojawiły się dopiero teraz, ale filtr drogi nie jest, sprawdze to. Dzieki za pomoc
  6. Mam następujący problem, bo dłuższym postoju (całą noc) auto odpala lecz po paru sekundach gaśnie. Kręce dłużej jeden raz, prawie już "łapie" ale mimo wszystko nie daje rady, za trzecim dłuższym kręceniem odpala. Jak odpali przez cały dzień mogę spokojnie jeżdzić, nawet gdy postoi z 4-5 godzin nie ma problemu z odpaleniem. Nie szarpie, nie dławi się. Co może być przyczyną?? Mój silnik do 2.2 dti. Dzięki z góry za pomoc. Może to jednak zaworek zwrotny paliwa, wie ktoś gdzie on się może znajdować w vc 2.2 dti, bo nie mogę go odszukać
  7. Mam następujący problem, bo dłuższym postoju (całą noc) auto odpala lecz po paru sekundach gaśnie. Kręce dłużej jeden raz, prawie już "łapie" ale mimo wszystko nie daje rady, za trzecim dłuższym kręceniem odpala. Jak odpali przez cały dzień mogę spokojnie jeżdzić, nawet gdy postoi z 4-5 godzin nie ma problemu z odpaleniem. Nie szarpie, nie dławi się. Co może być przyczyną?? Mój silnik do 2.2 dti. Dzięki z góry za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...